Dit is een heel leuk spel. Mooie moves en lekker snel. 1 DING is onbegrijpelijk. Waarom hebben ze hem ook niet direct voor LIVE! ontwikkeld. Daar is dit spel uitermate goed geschikt voor. Weer eens wat anders dan racen en schieten.
ik denk dat ik het spel ook is maar ga halen. heb nog nooit een b-ball game gahad maar gezien jullie reacties is het een top spel
hey ik heb nu ook zo'n nickname: Shadow het is echt eenn vet spel aleen in got mode wel te makkelijk.
Na al dit lezen heb ik hem zelf toch ook maar gehaald. Damm wat is dit spel vet, heb net eventjes" 6 uurtjes ACHTER elkaar zitten spelen, wat een spel zeg de graphics zijn zalig, de gameplay super, en het geluid is ook dik in orde. echte aanrader dus...........
posted by mightymouter: Het is inderdaad een beetje te easy op Got Game, je kan namelijk makkelijk de nul houden. Mad Game is daar en tegen weer wat pittiger, dat is meer iets van: you win some and you lose some. Legend heb ik nog niet geprobeerd, misschien maar beter ook aangezien de AI dan niet helemaal eerlijk meer zal zijn. Heb nu BAL helemaal gecomplete, en met Challenge ben ik nu op de helft.
Who... iedereen is wel heel erg positief over dit spel zeg. Aangezien ik zelf ook een groot liefhebber ben van basketball ben ik wel benieuwd of er ook nog negatieve punten kleven? Is het echt een 100% arcade game?? Ik vind bijvoorbeeld NBA Inside Drive een briljante game en NBA Live dan weer niet...
Die game is echt cool. Met zo'n afro-gast streetbasketbal spelen en nog een paar verborgen spelers zoals Nelly en The St. Lunatics .
lijkt me echt supervet. maar wie is die lange vent, waarmee ze in gammo ook speelden, en die ook op de voorkant van de hoes staat?
Die gast met dat grote afro kapsel kun je kopen Voor 1000 credits , je kunt ook levels kopen en andere spelers
Die lange gast met afro kapsel is stretch monroe. maar die gasten hoef je niet alleen te kopen. Als je in een tournooi van ze wint kan je ze ook opnemen in je eigen team. Ik ben nu ff overnieuw begonnen met be a legend in medium mode.
Ik heb alleen helemaal niks met basketbal. Kan iemand mij vertellen of dit dan toch een leuk spel is. Ik hou ook niet zo van ijshockey en vind NHL 2002 (2003 heb ik niet) supervet.
Ik heb normaal ook niets met basketbal, maar geloof me this one is great. En je kunt ze inderdaad in je team gebruiken.
Ach als ik minpunten zou moeten opnoemen weet ik er een paar. Eigenlijk niet echt minpunten maar meer kleine zeikdingetjes. 1. Create a player feature, zou wat uitgebreider mogen zijn. -De skills zijn balkjes met 5 segmenten erin dat zou groter mogen zijn net als in Street 1 (dus van 1 t/m 50 ofzo). -Missen van een speed attribuut (toch wel belangrijk). -Verdeling van lengte en gewicht, je kan kiezen uit een aantal body types: stocky, athletic, lean, massive en uit de grootte; m, l, xl, xxl. Hieraan wordt een lengte gekoppeld (telkens hetzelfde). Dit zou net als in het origineel moeten werken, gewoon een lengte plus gewicht kiezen. 2. Meer statistieken, nu krijg je na een wedstrijd alleen punten, steals, blocks, rebounds, trick points te zien. Dit zou uitgebreider mogen zijn. Niet zeggen "dit is een arcade game dus speel maar een sim", remember de NBA Jam series? 3. Meer custom regels, zoals bijv. het uitzetten van een GB. Af en toe heb je meer het idee dat je meer bezig bent met het showen van je moves om punten te verdien dan dat je een intelligent potje speelt. 4. Grotere rosters per team net zoals in het origineel, dus niet 5 man per team (waarvan je er 3 op het veld zet...). 5. Ontbreken van een Xbox Live feature, zou een schot in de roos geweest zijn. Eigenlijk kent dit spel geen echte minpunten, simpel. Dit spel is gewoon Über, laat dat duidelijk zijn.
Ehmmm, ik heb hem zellef ook, en ik vind het echt helemaal de bom! Maarre, je kan GB's wek uitzetten (waarom eigenlijk, die zijn juist vet!). Dan moet je gewoon als mode Back to Basics kiezen. Ik vind die GB lvl 2's wel vet. Is wel kewl als je hele team gewoon vet kwel gaat doen. Als je ook maar een beetje van Bball houdt raad ik je dit spel aan. Nu hebbik ook nog een vraagje: Als je een Pick Up game gaat spelen krijg je soms als loading screen van die moves met de knoppen die je moet indrukken. 1 daarvan is de zogenaamde "Be the Oop". Er staat dan dat je de Give 'n Go lesson in de Street School moet doen, hebbik gedaan, maar ik wil graag dan ff weten hoe je als je een ventje bestuurt die niet de bal heeft (dat gebeurt dus met een Give 'n Go) omhoog springt zodat je een "Be the Oop" maakt. Dus dat jij een Alley Oop pass krijgt door de bal te vragen. FF samengevat, hoe spring je met een ventje als je aanvalt en je hebt niet de bal? Thx *offtopic *) Nieuw?? *offtopic
Volgens mij pass je dan de bal met je rechterstick i.p.v. met de B button. Je passed dan naar een team maat. Zelf kan je dan zonder bal door rennen en als je dan voor de basket staat vraag je met B weer de bal en dan dunken (ofzoiets). Btw. Ik ben erg zwak geweest en heb dit spel vanochtend gekocht en ik heb er lekker geen spijt van. Dit is een aanrader voor iedereen die lekker wil spelen zonder echt verstand van basketbal te hebben. respect voor de makers
W8, kheb het al. Als je een Give 'n Go geeft (door de rechterstick te bewegen) dan kan je daarna het ventje zonder bal laten srpingen door alle turbo's en B in te drukken, plus A is dat een Turbo Alley Oop!
Alle turbo's ( = 3 stuks toch? ) + B + A = 5 knoppen ? Hoe de fuck moet je dat nou doen? Of begrijp ik het verkeerd?
quote by Alien: GB's in de NBA Challenge mode of Be a Legend mode bedoelde ik, dus de custom regels niet alleen in pickup mode.