Ja, maar in de Be a Legend mode of NBA Challenge is het ook de bedoeling dat je vette tricks en stunts doet! Cool toch?
dit spel is echt de shit stukken beter dan deel 1 ik heb alleen nog een minpuntje je kan volgens mij niet je eigen soundtrack draaien ik heb gekeken bij de opties maar je kan alleen de ea track draaien
Kgeloof dat dat idd zo is, maarjah, ik vind het zo wel goed. Khad trouwens een extra soundtrack geunlockt, dat vondtik wel lachuh Owjah, patsem, je drukt er 4 tegelijk in: Alle turbo's + B (das niet zo moeilijk) en dan als je in de lucht zit druk je A (zonder iets anders)
hey, ik heb nu in de be a legend mode 440 progress points. maar ik heb er 450 nodig om het laatste tournooi te unlocken maar ik heb alles van de be a legend al uitgespeeld hoe kom ik aan de l;aatste 10 progress points ?
Ik zie telkens dat je punten hebt gehaald na een potje spelen. Maar kan je je stats ook verhogen, van je created player?
met e punten die je in be a legend haalt kan je wel je stats van je created player verhogen dat kan je door op Y te drukken in het scherm waar je een stad moet kiezen. maar met de punten die je in pick-up games en NBA challengen wint kan je aalleen rewards kopen. maar weet niemand hoe ik aan die laatste 10 punten kan komen?
Hmmm..... wat een game is dit, om je vingers bij af te likken *) Maar ik heb een vraagje: Ik ben nu bezig met een NBA Challenge in Oakland op de Mosswood Court. Je moet telkens zoveel mogelijk gamebreakers maken (denk ik) Maar dan komt de tegenpartij ineens met een Pocket,,,,, ik snap er niets van. En zo winnen zij dus de hele tijd door, ik kan gewoon niet winnen. Kan iemand mij hiermee helpen? Is er trouwens ook een Centrale thread voor NBA 2 in de Cheat en tips sectie?
het 'pocketen' van gamebreakers betekent dat je ze kan opsparen om een gamebreaker 2 te maken. een gamebreaker 2 ziet er veel vetter uit en daar krijg je meer punten voor. in de street challenge van Mosswood moet je proberen een gamebreaker 2 te maken. dus je moet eerst een gewone gamebreaker halen . dan op t witte knopje drukken zodat je m pocket. en dan no een gamebreaker halen.
NBA Street 2 = dus The $hit maar ik heb dus ook het probleem in 'be a legend', alles uitgespeeld en ik moet nog 10 'friggin' punten! Weet iemand hoe ik die kan 'verdienen'? Please help me out!
ik ben er eindelijk achter gekomen .Je moet dus eerst de reputatie van legend halen dan krijg je die laatste tien pu ten en kan je verder. ,maar daarna heb je hem bijna al uitgespeeld
nee hij gaat niet snel vervelen want hij blijft leuk die tricks enz. En er is heel veel te unlocken in het spel.
Ik vind de sountrack vooral echt zo supervet! Maar het valt me op dat er steeds hetzelfde wordt afgespeeld, kan je ook nieuwe soundtracks unlocken. Verder een zalig spel
als er iemand hier is die het spel niet meer speelt dan wil ik m wel ruilen (; maaruh als ie echt zo goed is dan kop ik denk ook maar..
Ik heb het spel ook sinds kort...maar (correct me if I'm wrong) ik vind het aantal moves wat je kunt doen redelijk beperkt... ....en de bal afpakken gaat echt #$@*^... ik merk geen verschil tussen alleen 'X' en 2 turbo's plus 'X'.....
Ik ben al een tijdje op zoek naar een leuke basketball game, en als ik jullie reacties zo lees, dan is dit een toppertje. Ik wilde eerst NBA 2k3 halen, maar ik ga nu voor NBA Street Vol. 2... Nu nog ff wachten tot we 'm bij mijn werk ook verkopen, want dat scheelt nogal wat eurootjes... In ieder geval iedereen bedankt voor de posts, you've convinced me