Nba street vol 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door BoneCrusherrr, 18 dec 2004.

1. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    alleen als ie LIVE ondersteunt ...

2. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Ik denk wel dat hij op live kan, nfl street 2 kan je ook mee op live!!!

3. Snakie

Snakie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Krijg er ook weer zin in, weet iemand alleen wat de Live mogelijkheden inhouden?

4. BoneCrusherrr

BoneCrusherrr Cold SynerGy

Leuk Bevonden:
    0
    komt morgen in de USA uit en 18 in EU

5. flipmode

flipmode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je kunt er mee op live, heb ik gelezen op de site van ea (www.eagames.com) ik ga dit spel zekers halen. ik vond deel 2 echt super, deze wordt nog beter (hoop ik)

6. JAGUAR

JAGUAR xbox

Leuk Bevonden:
    0
    alleen in de usa, niet in europa omdat daar geen behoefte aan is(ofzoiets) zie ook xbm

7. flipmode

flipmode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja klopt. las het vanochtend pas

8. BoneCrusherrr

BoneCrusherrr Cold SynerGy

Leuk Bevonden:
    0
    wtf? niet online in PAL versie ? :confused:

9. flipmode

flipmode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja ik vind het ook belachelijk maarja. als ie live ondersteunde had ik hem zeker weten gekocht, nu weet ik het nog niet.

10. JAGUAR

JAGUAR xbox

Leuk Bevonden:
    0
    denk dat ik m ga halen als ie 30 euro is, of als ik er op een andere manier goedkoop aan kan komen. Het spel lijkt me wel tof, maar heb ook 2k4 al, en heb geen zin om weerk 60 euro neer te leggen.(ook al is het een vet spel)

11. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ik ga deze zeker halen, alhoewel ik niet denk dat het spel echt drastisch veranderd is tov NBA Street 2. Ik had laatst in de budgetbak NBA JAM voor de Xbox gekocht, is ook wel een leuk spelletje... Hij was 14,99 ofzo. NBA Street is wel beter, dus als deeltje drie er straks is dan speel ik NBA Jam waarschijnlijk niet zo vaak meer haha..

12. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Ik heb NBA Street vol 2. echt heel veel gespeeld. Toch miste ik een beetje de diepgang na een flink aantal uurtjes spelen. De diepgang die ik bij een game als PES4 of TopSpin wél vind... ik weet dus nog niet of ik deel 3 wel ga halen, eigenlijk.

13. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Tja,

Daar heb je misschien een beetje gelijk in. Echte diepgang zit er idd niet in, maar toch heb ik ook dit spel redelijk veel uurtjes gespeeld. Het is gewoon leuk om een paar potjes over-the-top basketball te spelen. Alleen jammer dat ie niet online gaat in Europa, anders had het spel heel wat meer verkocht in Europa denk ik zo..

14. Renegades NL

Renegades NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    WTF.............

hoezo niet online in europa?, dan ga ik hem dus niet halen :mad: .

Ik ga ff surfen want dit kan ik me niet voorstellen :{

15. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Je kan surfen tot je een ons weegt haha. Hij gaat echt niet online in Europa....... EA denkt dat er geen animo genoeg voor is...

16. Renegades NL

Renegades NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Wat is percies je bron? Ik vertrouw XBM (die nederlandse toch) namelijk niet helemaal. Staan wel vaker fouten in.

Zelfs EA kan gewoon niet zo dom zijn, alsof er in europa geen animo voor is |:-

17. Darkzell

Darkzell XBW Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als ie niet online gaat in Europa dan haal ik hem pas als ie wordt afgeprijsd. Ze zien toch dat de spellen goed verkopen in Europa dan lijkt het me toch logisch om er ook gewoon een online-mode in te bouwen.

18. Lexiuz

Lexiuz ...---...

Leuk Bevonden:
    0
    Deze game moet ik gewoon hebben ookal gaat ie niet online je kan tog ook tege je vriende spele maja. NBA Street 2 was al vet. Hoop dat ze meer verschillende soorten gamebreakers 2 erin doen.

19. Darkzell

Darkzell XBW Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet die gamebreakers nu zelf besturen. Kijk gewoon ff de video review op gamespot.com daarin kan je al een hoop dingen zien.

20. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Voor zover ik heb begrepen gaat hij niet online. Volgens mij is NBA Live 2005 (ook van EA) ook niet online in Europa toch? Of vergis ik me nu?

Laatst bewerkt: 14 feb 2005

Deel Deze Pagina