Ik heb hem binnen. Ik heb de PS2 versie genomen, vanwege de PS2 joypad. Ik hoop dat dus ook echt niet online gaat op LIVE haha.... Maar goed, ik zie het wel..... Hij is iig erg vet, ik heb er zeker geen spijt van.... Wat een vette BB game zeg...
Beter dan deel 2? Of heb je deel 2 nooit gespeeld? Ik krijg hem iig ook. Tis alleen even wachten wanneer
Ja, ik heb deel 1 & 2 ook thuis liggen. Deze is beter, zoals het ook hoort vond ik... De tricks zijn leuker uitgewerkt en zijn nog stoerder en gevarieerder dan in deel 2.. De Dunkcontest is een zeer leuke toevoeging, echt heel leuk.. Zoals bekend kun je nu gamebreakers zelf besturen, wat het nog leuker maakt als je een supergamebreaker weet te scoren..... Er is weer ontzettend veel vrij te spelen, en de extra's zijn super.... Jawel, dit is gewoon een topper.....
Damn..... dan heb ik weinig vertrouwen meer in het online gaan Vuile flikkers adverteren gewoon met het online kunnen van de game maanden geleden. EA heeft toch verstand van geld innen, snappen ze niet dat veel mensen, waaronder ik, de game zullen laten liggen?
@Willemwalrus: Ja, dat zie je vaker hoor. (In ieder geval in de FRS) Bij Ghost recon 2 en Prince of persia 2 was dat ook het geval. Da's rottig, want dan wil je hem net kopen ofzo maar dan kan je hem nog niet meenemen. Dan is het juist zo aangrijpelijk.
Ik heb hem, hij is best vet. Deel 2 heb ik niet gespeeld, evenals deel 1, dus mijn skills waren nog 0. Ik moet zeggen, het is ff wennen want de speelsnelheid ligt lager dan een normale basketbal-game vond ik, maar als je ff de controls in de gaten hebt dan wordt het meteen leuker.
Juist ja, de speelsnelheid ligt gewoon lager als in deel 2. Dat is inderdaad ff wennen ja ! Verderest ben ik na 4 dunks al uitgekeken op de dunk contest, en er is maar 1 gamebreaker, in deel 2 waren dat er 2
Er is maar 1 gamebreaker, maar wel 1 die jij zelf kunt besturen. Dat vind ik persoonlijk leuker dan die gamebreakers die bepaald worden door het aantal moves dat je hebt gemaakt voordat je dunkt en vervolgens alleen maar kunt kijken. Ik vind de speelsnelheid eigenlijk perfect zo, niet te snel en niet te langzaam. Nba Street is imo een stuk leuker dan deeltje 2, ik ben er dus wel tevreden over persoonlijk.
Ik heb hem vanmiddag gekocht. En ben er weer even verslaafd aan als ik bij deel 2 was. Er zitten een paar aardige nieuwe features in die mij wel even zullen bezig houden. In ieder geval tot Splintercell 3.
Ziet er goed uit, alleen spreekt het genre mij niet zo aan. Als het volgens de reviews een geweldig spel is, dan zou ik beginnen te twijfelen...
Mij lijkt het een erg leuke game, maar er zijn nog te veel games die ik moet kopen, voorlopig staat deze nog niet op zo een hoog pitje. Kan me ongetwijfeld nog wel even vermaken met deeltje nummer 2, al moet ik die ook weer eens uit de kast pakken.
Zo te horen gaat hij dus niet Online. Wat een strelletje debielen zijn dat toch bij EA. Wou een uitzondering maken en deze game kopen maar als ze te zooooooooooooooooooooooooo verschrikkelijk dom gaan doen dan stikken ze er maar in.