Nba street vol 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door BoneCrusherrr, 18 dec 2004.

1. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    je kan gewoon op xbox L!VE hoor :) alleen ik heb dit spel nou bijna een week en ik ging weer ff spelen staat er ''COULD NOT LOAD GAME '' dus nu is denk ik alles gewist |:- iemand idee hoe dat komt ?? :confused:

2. Undergrounder

Undergrounder .

Leuk Bevonden:
    4
    Je kan helemaal niet op Xbox Live. Ik heb hem nou een week, en ik zie geen Live optie.

3. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Raar dat er dan overal bij de reviews e.d. staat dat er "online multiplayer" in zit en dat het ook hier op XBW staat.

Maar het lijkt me wel een cool spel. Ik ga hem maybe wel halen. Ik game vaak met vrienden [offline] en het lijkt me daar wel een goed spel voor. Het is ook is een keer wat anders dan al het realisme + dat volume 2 erg cool was :cool:

Oh...en dit gesprek kost Mike denk ik meer moeite dan het woord in Liuhu te veranderen O-)

Laatst bewerkt: 26 feb 2005
  4. hiny

hiny Master of Battle

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb em inmiddels maar weet iemand hoe je goed truukjes doet?
    De groene en de witte lukt me (turbo is groen en r stick is wit) maar hoe doe je die gele en rode? Wat ik wel cool vind is dat je je eigen schoenen kan maken

5. Renegades NL

Renegades NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Je kan dus volgens jouw wel op Live :confused: Je weet toch wel wat Live is he vriend, op het internet tegen iemand anders :+

Zijn er meerdere versies in omloop of zitten sommige mensen nou gewoon te lullen. Kan aan mij liggen maar denk het laatste

6. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    ja ik weet nog net wel wat live is hoor _0/ in het menu scherm staat er duidelijk xbox live maar ik kan het niet uittesten omdat ik het niet heb :mad:

7. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Je kan eens met de left trigger proberen. Ik heb er eigenlijk nog niet zo op gelet, maar volgens mij moet je de Left en Right trigger combineren om die rode of gele tricks te doen...

8. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    om rode te maken ga ik altijd de l en r trigger en allebei de pookies te klikken en nog een kant met de linker trigger te maken tis wat :cool:

9. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Volgens mij is L!VE om scores te updaten. Als je op de site van EABIG kijkt, kan je daar topscores zien van spelers. Denk dat deze scores via XBL worden geupdate.

10. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb nu dit in de Street Challenge:
    Rep: 444
    Win Lost: 36-4
    Tourney wins: 3
    Dunk contest wins: 0
    Days left: 50

Hoe staat het bij jullie? Dunk contest heb ik pas 2 ofzo gedaan, daar moet ik nog wat in oefenen.

11. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Er staat idd een live optie op maar dat zijn volgens mij alleen de amerikaanse versies.... dus Wessiej heeft kennelijk een amerikaanse versie....

12. ill nino

ill nino me, myself and I

Leuk Bevonden:
    0
    ik zit er ook over te denken om dit spel te kopen. Kweet alleen niet welke ik nou moet neme deel 2 of 3. Deel 2 kan ik gwoon halen anders moet ik nog ff wat geld bij mekaar krijge of kan ik ook gwoon goedkoper deel 2 kope?

13. VEN0M

VEN0M BLaCK VEN0M NL

Leuk Bevonden:
    0
    vind t spel een beetje TE nep :|

14. roedos

roedos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb het zelfde probleem....dus mensen, is dit deel beter dan deel 2 of is deel 2 leuker, omdat het allemaal wat minder "over the top" gameplay is, en wat meer realistischer?

15. Undergrounder

Undergrounder .

Leuk Bevonden:
    4
    Ik vind het meer van hetzelfde. Er zitten wel een paar nieuwe kleine dingen in, maar niks wereldschokkends. Als je 2 al hebt zou ik 3 niet gaan halen, want veel verschil zit er niet in(een dunk contest mode, roster update en in de career mode een paar andere dingetjes)

16. Roberto

Roberto ....

Leuk Bevonden:
    0
    Juist wel, vind ik dan. Kijk hoe uitgebreid dit deel is. Je kan je eigen court ( basketbal veld maken ) Met 20 soorten ondergrond, 20 soorten huizen, 20 soorten borden, etc. Je kan je eigen schoenen maken, je eigen baller helemaal customizen, zit een dunk contest in, onwijs veel nieuwe tricks.

Heb hem sinds net , ik heb NBA street 1 en 2 ook gehad, en deze is echt goed. Zit geen live in idd, alleen in de USA versie. EABIG dacht dat er niet genoeg animo voor was om live in EU te maken aangezien basketbal een "zeldzame sport" is in Europa, kijk maar naar de tv, je ziet nooit basketbal.

17. ToanToan

ToanToan nicceee

Leuk Bevonden:
    1
    voor de mensen die hem nog willen halen. hij is nu 30 euro bij de free record shop. heb hem vandaag ook gehaald. cker tof spel, de gameplay is een beetje hetzelfde als vol 2 maar de extra opties zijn wel vet 8)

18. Lexiuz

Lexiuz ...---...

Leuk Bevonden:
    0
    Ja er komt nooit Amerikaans basketbal op tv behalve dan op Canal+. Maar ik vind het raar dat er geen Live op zit. Ik dacht dat EA geld wilde verdienen als ze er gewoon Live op zetten en een paar mensen kopen de game omdat er Live op zit dan is er toch ook al winst gemaakt?

19. Simon

Simon Nader

Leuk Bevonden:
    0
    / Sorry, deze post hoorde hier niet thuis.

Laatst bewerkt: 18 sep 2005

Deel Deze Pagina