1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[NDS] Nintendo Dsi XL Blauw

Discussie in 'Te Koop/Ruil Aangeboden' gestart door Lizza11, 4 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lizza11

    Lizza11 Active Member

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    0
    Hierbij wil ik graag mijn Dsi XL verkopen omdat ik over wil stappen op de 3DS.
    Ik heb deze DS denk net een jaar in bezit en hij ziet er nog uitstekend uit (krasvrij)

    - Op het onderste scherm zit een beschermfolie tegen krassen. Ook heb ik nog een beschermfolie (scherm + lens) in de verpakking zitten, die ik er dus ook gewoon bij doe.
    - 2 geïnstalleerde spellen: Dr. Kawashima's Brain Training (Woorden en beelden) in het NL/Eng en een Dictionary met 6 talen in 1 (met camerafunctie)
    - Ook zit er standaard Flipnote Studio en Pictochat en kun je met de internetbrowser prima op internet. (wifi)
    - 2 camera's, en natuurlijk 2 heerlijk grote schermen.

    - Er zit bij de DS ook een mooi zwart leren beschermhoesje, met erin nog extra ruimte voor een paar spellen.
    - Incl. doos en alle toebehoren (boekjes, adapter, grote stylus)

    Verzenden is 6,75.
    Geen onzinbiedingen, onder de 100 euro gaat hij sowieso niet weg en in de winkel is hij nog 150/160 euro.

    Foto:
    [​IMG]

    Ik heb zelf al een paar goede deals gehad hier: 14.
    Lukky NL, Fireball1980, Tyspolir, Darth Nielz, ndw, gamehell01, MAD 1976, DennisM, SaD Dietz, Roywilliam, GForce, BUwe80, Winterbase, Mastat.
     
  2. Lizza11

    Lizza11 Active Member

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoppa, binnen een paar uur alweer verkocht via Marktplaats. :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina