Nec 343i kapot! HEEELP

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Capt Keyes NL, 1 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Capt Keyes NL

Capt Keyes NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo, ik heb donderdag een nieuwe telefoon bij de dixons gekocht namelijk de Nec343i. Ik ben zeer tevreden over deze telefoon maar gister avond liet ik hem vallen en nu zit er een gekleurde vlek versprijd over mijn scherm. Aan het schermpje zelf is niks te zien, dit is nog intact maar onder het scherm is het dus kapot. deze vlek zie je ook als de telefoon uitstaat. Kan ik op een of andere manier nog mijn geld terug krijgen, want als ik gewoon bij de dixons zeg dat ik hem heb laten vallen krijg ik niks terug, iemand een idee? Help aub.

2. dark-man

dark-man Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb je hem verzekerd? Anders wordt het vrij lastig om een nieuwe te krijgen o.i.d., want dit valt helaas niet onder de garantie lijkt me. je kan het misschien proberen met 'toen ik hem uit de doos haalde en aan zette zag ik dat deze vlek er in zit'. oftwel, proberen er een 'fabrieksfout' van te maken.

succes

3. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Verkeerde forum, geen eigen thread waardig en je kan er niks meer aan doen.
    Alleen als je een verzekering die dit soort "ongelukken" dekt hebt afgesloten ben je gewoon je geld kwijt.

- Closed

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina