Nederland aangeklaagd om neerschieten Irakees

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Hordo, 11 jan 2004.

1. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Het moet toch niet veel gekker worden. Wij worden aangeklaagd omdat die Irakees is neergeschoten tijdens een rel. Door een van onze eigen advocaten zelfs. Hoe naaierig is dat? Beetje je eigen land uitbuiten en je eigen zakken vullen bah!

Er is niet eens bewijs dat hij het heeft gedaan en dan nog willen ze dat nederland gaat dokken? Lekker duidelijk, die Irakees was zelf gewoon fout door te plunderen.

En dan gaan ze ook nog dreigen dat als er niet betaald wordt, dat er dan bloedwraak wordt gepleegd. Hij wordt lekker hoor! Ik begin steeds meer te denken dat het hele zooitje daar niet deugt.

Wat denken jullie ervan?

2. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
    ik snap niet waarom ze al die lui gewoon doodschieten, het klinkt misschien hard, maar ik vind dat ze blij moeten wezen dat wij ze hebben bevrijdt van die Saddam, ondankbare ******! je zult ook nog zien dat er ook nog duizenden Irakeesjes ons land binnen willen komen: denken dat ze een mooie uitkering krijgen, de klootzakken! en dat van die bloedwraak slaat al helemaal nergens op! zoiets vind je alleen maar daar, dat is te vergelijken met eervol zelfmoord bij die jappanners!

ik vind het maar een apparte lui die daar zitten, en van mij mogen die Irakezen die wat flikken mooi een kogel door de harses krijgen!

3. shd

shd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan het gewoon niet beter omschrijven zoals jij het al hebt gedaan.

Gatverdamme, moeten we ons nu weer laten uitbuiten door die gasten.
    Wat een stelletje landverraders die nou proberen de staat weer geld afhandig te maken.

De hele Nederlandse bevolking moet zijn broeksriem aantrekken in deze tijden.
    En dan gaan proberen flinke schadeclaims los te peuteren die wij het volk moeten betalen.

:mad: :mad: :mad:

4. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
    we betalen ook o.a. belasting voor zo'n Irakeze familie omdat iemand van die familie is neergeschoten omdat hij de crimineel uithing en er dus zelf om vroeg!! en dan moeten wij ook nog eens gaan betalen?? **** ***!! maarja, we kunnen er nu weinig aan doen:mad:

5. Aart

Aart XBW Senior

Leuk Bevonden:
    3
    Wat dacht je ervan dat het abnormaal is om iemand dood te schieten die bijna vergaat van de honger en uit wanhoop het uit een container probeert te stelen?

De Irakees zat fout door mee te gaan in de groep om het voedsel uit die container te gappen, maar wanhoop kan mensen tot veel dingen drijven.
    Het is niet normaal dat je daar voor de kogel krijgt, van niemand. Dit Nederland de Irakezen helpt moet al helemaal geen argument zijn om niet aan te klagen, want dan zeg je dus indirect dat Nederlanders niets met het rechtsysteem te maken hebben en er dus boven staan. Arrogantie ten top dus!

Zie mij niet als een Groenlinkse rakker of anti-Irak oorlog fanaat, maar ik geef ze groot gelijk met aanklagen. Als je niet aanklaagt ben je gewoon een vervanging van de Baath partij, ongestraft mensen doodschieten.

6. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
    ongestraft?? als de nederlandse militairen daaraan kwamen en normaal vroegen of ze weg wilden gaan, en die Irakeesjes normaal weg waren gegaan, zou er nooit een dode zijn gevallen. Dus ik bedoel maar dat die Irakees wel nog iets anders zou gedaan hebben, bijv. het proberen aanvallen/verwonden van onze jongens in Irak, anders zou hij nooit zijn doodgeschoten!

7. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
    maarja, ik ben nog maar 14 jaar dus mijn mening zal hier wel niet meetellen..:mad:

8. shd

shd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tja rent hij met wat te eten weg omdat hij honger had, of nam hij een hele Mac Donalds mee.
    Of was het gewoon plunderen van andermans eigendommen.

Is wel een verschil, en ik weet niet wat hij precies gedaan heeft.

Maar dat er dan gedreigt wordt met bloedwraak, en dat er dan mensen van hier afreizen om de eigen staat een poot uit te rukken.
    Kom op hee staartje, wat mij betreft rotten we lekker op uit Irak.
    De enige reden dat we daar nu zitten, is omdat als Amerika de buit gaat verdelen, onder het mom van wederopbouw, dat we ook graag een graantje meepikken.

Soldaten worden getrained om te doden, daar zijn ze voor.
    Ze hebben opdrachten, die voeren ze uit.

In de omgekeerde situatie als hetzelfde hier gebeurd en die asshole rent met de sony breedbeeld + Xbox van Staartje weg, zou je waarschijnlijk ook even je sniper rifle gebruiken.

9. Eduard888888

Eduard888888 BEER!

Leuk Bevonden:
    1
    Hoe ist. Hoeveel irakezen zitten hier wel niet. Het klinkt inderdaad wel hard maar die soldaat zal echt wel een goede reden hebben gehad.

Laatst bewerkt: 11 jan 2004
  10. SplinterX

SplinterX ^Chief^

Leuk Bevonden:
    1
    Het is in een oorlog, dan worden er mensen gedood, de oorlog zal nu al en een redelijk tijd vervaagd zijn, maar de omstandigheden lijken en zijn, als je het mij vraagt, nog steeds een oorlog en dan worden er mensen om het leven gebracht!!Alle irakezen proberen ons land in te komen omdat we het goed dan word er iemandvermoord door een nederlander en proberen ze ons geld te krijgen, moet neit gekker worden!!en darbij waarschijnlijk weet bijna niemand wat de preciese situatie was, miss was het in de ogen van de nederlander dat hij iets heel verkeerds deed en schoot hij, maar in de ogen van de irakezen iets heel anders....

11. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
    mee eens SplinterX! ze moeten eens normaal doen, ik vind dat die Irakezen geen enkele cent van Nederland mogen krijgen! en als er zo'n bloedwraak komt.. Schiet dan die hele familie van die Irakees die dat heeft gedaan dood! Als het niet goedschiks kan, dan maar kwaadschiks!

12. Greate Pier

Greate Pier euuhm

Leuk Bevonden:
    0
    Stelletje ondankbare lui daar. Nederland heeft ze bevreid, en wat doen ze??? juist

13. Slashhead

Slashhead Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet niet vergeten dat die Nederlandse soldaat niet eens gericht geschoten heeft. Het was een afgeketst waarschuwingsschot in de grond.
    Verder is het natuurlijk te gek voor woorden dat "wij" Nederland hiervoor moeten gaan betalen.
    Als ik hier een bank overval loop ik nou eenmaal ook een hoger risico om een kogel te incasseren dan wanneer ik thuis op de bank tv zit te kijken.
    Ik vind dat Nederland hierin de poot stijf moet houden en niet zondermeer de beurs moet trekken!

Laatst bewerkt: 11 jan 2004
  14. the Outblast

the Outblast hoi

Leuk Bevonden:
    0
    nee, klopt....:{

ontopic:

als iedereen in nederland andere landen gaan aanklagen omdat buitenlanders voor problemen zorgen zijn we lang bezig

15. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
    haha ja, als alle buitenlanders hier weg zijn, zijn we zo een kwart van ons inwoneraantal kwijt:p

maar NL moet zeker niet gaan betalen!

16. Karelax

Karelax Guest

Ik ben het eens dat die man geen straf verdiend, als het een frans od duits engels of amerikaans soldaat dan was ie zeker weten niet aan geklaagd maar als held ontvangen, ik benh et ook eens met aart die mensen leiden aan honger dus echt stelen zou ik het niet noemen

17. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Eigenlijk wil ik niet meer reageren op dit soort threads, maar aangezien hier weer opmerkingen staan van het nivo kinderklas kan ik het toch niet laten.

Wij wonen hier in een land wat heet een rechtsstaat te zijn. Dit houdt in dat iedereen aangeklaagd kan worden als een persoon iets fout heeft gedaan, maar je bent onschuldig tot tegenbewijs is gevonden.

Ok, de soldaat is hier aangeklaagd omdat hij het verdrag van Geneve heeft geschonden. Wat was het geval, er was een opstootje en plunderaars bezig voedsel te stelen. Tot zover niks aan de hand. Maar dan, een plunderaar die wegrent wordt op 100 meter (!!) in zijn rug geschoten door een nederlandse soldaat.
    1. Volgens Geneve mag je nooit iemand in zijn rug neerschieten omdat deze persoon aangeeft de strijd neer te leggen.
    2. Een kogel in je rug, geschoten van 100 meter afstand, lijkt mij niet echt een 'toevalstreffer'.
    3. De soldaat was een veteraan en had beter moeten weten dan iemand neer te leggen

Datr van die herstelbetalingen kan ik me wel iets bij voorstellen, maar dan puur vopor de begraafkosten enzo. Dat zijn fa,milie boos reageert is logisch, hoe zou JIJ reageren als je vader/broer/oom werd neergelegd. Ik verwacht niks anders dat de hele gang naar het gerechtshof goed is verlopen en ik ben blij om te zien dat ons rechtssysteem werkt!

@XboXer_15: dat geloof je zelf niet he, dat nederland Irak heeft bevrijd...|:-

18. shd

shd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nederland Irak bevrijd

Wel grappig om te denken maar Nederland praat alleen maar, we zouden hooguit een dictator dood debateren.

19. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    uhm er is geen enkel bewijs dat die nerderlandse militair die gast heeft neergeschoten hoor. ik weet niet waar jij dat bewijs vandaan haalt. Maar die gast was aan het plunderen en er zijn waarschuwingsschoten gelost. Dat is alles wat we weten.

Geen onderzoek is er geweest, het lijk is niet onderzocht niks. Dus hoe kan je daarop concluderen dat de rechtsgang werkt? Onschuldig tot schuldig is bewezen was het toch?

20. XboxruleZ

XboxruleZ Xtraordinary

Leuk Bevonden:
    1
    Mee eens, da -Z- doet net of hij een onderzoek gedaan heeft en hij weet blijkbaar meer dan de mensen die het echt onderzocht hebben.

en dan nog, krijgen de nabestaanden van de gesneuvelde soldaten van onder andere Amerika en Italie (aanslag waarbij ik meen 14 italianen omkwamen) ook een geldsom? Die Italianen zaten daar ook zonder dat ze ook maar enige strijd geleverd hadden, maar nee daar wordt dan niet aan gedacht. En nu heeft waarschijnlijk deze nederlandse militair een Irakees neergeschoten en nu ontstaat er ineens allemaal gezeik met de rechtbank enzo; weet je wat ik vind, dat wij veel te lief zijn dat we ons trouw houden aan onze wetten als er zoiets gebeurd, die Irakese terroristen plegen aanslagen bij de vleet, en dan zeg ik: boeie van die ene, we hadden er niet eens moeten zijn daar in Irak

Deel Deze Pagina