lol, een investerings reclame... google voor de grap is op palminvest.. Je kan pas vanaf 2010 investeren als "public" invester, bedrijven doen het zogenaamd al. Ik zeg : het stinkt als een mestput. Ik heb grote twijfels of alles werkelijk rond is (vergunning technisch bijv). En hoogste hotel van de wereld waar normaal zee is ? hmpf pure horizon vervuiling als je het mij vraagt. Not to mention alle natuur bescherming organisaties. Qua plannen ansich klinkt het leuk en aantrekkelijk en zou het een grote econische boost kunnen betekenen voor NL. Maar eerst zien dan geloven, en dan niet zulke achterlijke investerings filmpjes
Dat had ik al in de gaten. Vind het wel een tof filmpje. Maar het is zeker realiseerbaar. Maar het gaat een sloot geld kosten, en daar ligt het probleem In Dubai hebben vele oliesjeiks er geld in gestoken. In Nederland is het moeilijk om zoiets te vinden. Maar dan is natuurlijk wel te denken of het aantrekkelijk is voor toerisme. In Dubai is het altijd mooi weer. In Nederland natuurlijk niet.
Zolang het niet komt op de plek waar het nu staat aangegeven. Heb geen zin vlak voor 'mijn' strand een of ander groot eiland te hebben liggen (Ook al ligt er ook al een groot windmolenpark aan de horizon, tegenwoordig)