Nederland - Portugal... makkie voor Holland?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Sam Fisher Jr, 27 jun 2004.

1. Nederland is door! Ik denk heel onverwacht gezien de kritiek vooraf. Maar nu Nederland toch penalties kan nemen, denk ik dat Holland in de finale komt te staan. Maar we moeten eerst Portugal verslaan en ik vind dat niet echt een moeilijke tegenstander...

Wat denken jullie van de wedstrijd Nederland - Portugal?

2. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Portugal is heel wat moeilijker dan Zweden, en als we daar al moeite mee hebben... Dat wil overigens niet zeggen dat ik er geen vertrouwen in heb. Hopelijk wordt het tegen Portugal ook echt een wedstrijd en niet alleen iedereen in de verdediging zoals Zweden deed... Erg flauw vond ik dat :p Tegen Portugal moeten we dus kunnen winnen ^^

3. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Ik weet het niet wat we doen. De motivatie bij de Portugezen is enorm hoog, en het is een best goed team. Als de verdediging van Nederland net zo lek is als tegen Zweden dan verliezen we gegarandeert..

4. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Ga nou is een keer door in een bestaande thread! En open niet heel de tijd nieuwe, nergens voor nodig en het word alleen maar onoverzichtelijker. En natuurlijk wint Nederland.

5. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik denk dat nederland weer wint met strafschoppen :p:p:p

6. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Portugal is volgens mij een aardig zware dobber. Maar nu ze al zo ver zijn geloof ik er toch in dat ze die gasten is mooi op de kop geven.

En dan met Tjechië in de Finale *)

7. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    die cristiano ronaldo is een goed talent!
    en wij hebben natuurlijk ook goede spelers.
    maar die advocaat de conducteur die heeft wat met seedorf..:confused:
    ze moeten makaay erin zetten sneider en v der vaart

8. Sjakiejojo

Sjakiejojo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    We kunnen winnen maar dan wel zonder Vd meyde, want hij bakt er werkelijk helemaal niks van. We speelde gewoon met 1 vleugelspeler Robben en VD meyde die stond daar voor de gein want hij was nog geen 1 keer zijn man voorbij gekomen. Zet daar OVERMARS neers en we hebben veel meer dreiging. Hij kan alleen geen hele wedstijd spelen dus wisselen voor Makaay in de 60ste minuut. Hebben we meteen een goede penalty nemer voor het geval dat. En Heitinga moet centraal naast Stam spelen en Reiziger als rechtsback. Ook moet cocu eruit, hij heeft duidelijk zijn beste tijd gehad en moet sneyder voor in de plaats. Dan kunnen we zeker winnen. Anders zie ik het somber in

9. Sjakiejojo

Sjakiejojo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vond Seedorf ook minder sterk als de vorige wedstrijden maar hij blijft op het moment beter dan Vd vaart. Vd vaart is uit vorm en ik ren nog sneller dan hem, hij is namelijk beetje te dik. Hoop ook dat Davids weer in vorm is want een ballen af pakker als hem moeten wij natuurlijk hebben

10. Paauwtje

Paauwtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik weet nogniet opf nederland het gaat redden want Portugal heeft de wil
    daarmee bedoel ik dat Portugal in eigenland natuurlijk wil winnen

11. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Net of Nederland niet wil winnen :{

12. InfernoGamer

InfernoGamer ...

Leuk Bevonden:
    1
    Nederland heeft ook de wil... kijk maar naar van nistelrooij toen Zlatan die penalty miste. Hij piste bijna in z'n broek :+

13. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    ------------------------------van der Sar-------------------------------
    ---Heitinga-------------Bouma------------Stam------------van Bronckhorst

--------------Robben-----------Cocu----------Sneijder-----------------

----------------------------van der Vaart------------------------------

-------------------Makaay-----------------van Nistelrooij---------------

Robben kan hierbij opkomen en van der Vaart zorgt voor aansluiting naar de spitsen.

14. TheWalrus

TheWalrus Guest

Een nieuwe thread openen is juist overzichtelijker. Niet aldoor dat geblader. Portugal wordt lastig, maar we zullen doorgaan!

15. InfernoGamer

InfernoGamer ...

Leuk Bevonden:
    1
    ik zou niet kiezen voor van der Vaart, omdat ik niet echt onder de indruk was van hem in de wedstrijden die hij afgelopen maand heeft gespeeld.

16. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Vd. Meyde, a.k.a. Andy van de verbrassing, is kut, dus plak daar overmars/van hooijdonk neer. Geen vd vaart, die kan het beter houden bij commercials. Dan kunnen we mayB wat meer pressie spelen.

17. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Ik heb er vreemd genoeg vertrouwen in. De wedstrijd tegen de Zweden heeft fdie jongens zo'n vertrouwensboost gegeven (die ontlading na de penalty's!) dat ze vanzelf wel beter gaan voetballen. Ze moeten het alleen beter achter dichthouden, want ze liepen te vaak tegen een counter van de zweden aan.

18. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Als Griekenland maar in de finale komt 8)
    Denk eerlijk gezegt dat we gaan verliezen van Portugal. Gelukkig zit mijn gevoel er vaak naast *)

19. X-power

X-power Nah

Leuk Bevonden:
    0
    Sneijder en van der Vaart? Ach kom zeg, we weten dat van der Vaart niet in vorm is en Sneijder ook eigenlijk niet, hun tijd komt nog wel. Seedorf moeten ze er gewoon inhouden, ook al speelde ie niet zo geweldig gisteren, hij is op dit moment gewoon beter dan van der Vaart EN Sneijder.

Over Portugal: ik heb ze nooit tot de top van Europa gerekend, en naar mijn idee hoeft dat ook zeker niet. Vond ze altijd maar een stel supersubs, maar zeker geen top (onder top versta ik dan landen zoals Frankrijk, Spanje, Tsjechie, Engeland en Nederland). Welke spelers heeft Portugal nou: Figo, Rui Costa, Ronaldo (?), Figo. Dat vraagteken bij Ronaldo staat er omdat ik 'm nog niet zo geweldig goed vind, hij staat voor een mannetje, doet een paar keer een schaartje en that's it, en het Portugese publiek maar uit z'n dak gaan. Nee, als we gewoon spelen met een 4-3-3 opstelling met Robben en v/d Meijde (later afgelost door Overmars?) aan de zijkanten en gewoon net zoals tegen Tsjechie spelen dan winnen we het zeker weten.

20. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Dat is juist de fout. De top teams zijn niet meer zo top, en de sub top doen het top :p

Deel Deze Pagina