Nederland Tsjechie

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Dmatri, 19 jun 2004.

1. Dmatri

Dmatri Bleed til you die

Leuk Bevonden:
    0
    Ooooh ,mijn god wat zijn we genaaid door de scheids.
    Als ik een vakantie naar Spanje zou hebben geboekt had ik em zeer zeker gecancelled.

Voor de mensen die het nog niet weten we hebben verloren met 3-2.

Voor de rest ...ik ben nu zo opgefokt dat ik niets verder te melden heb.

P.s. Wat zijn jullie gedachten over de wedstrijd van vanavond ?

|:- :mad: :mad: :'-( |:-

2. DesertFox

DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    a) Nederland heeft heel heel goed gespeeld
    b) Arjan Robben was DE man van de wedstrijd
    c) Foute Wissel van Advocaat, onbegrijpelijk, en Advocaat... pfff
    d) De Scheids was zeer zeer partijdig. Nistelrooy doorgebroken speler, geen fluit, geen rood, had gemoeten.
    Penalty moeten krijgen ook in een actie daarvoor.

Ooh ooh ooooh

3. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    ach mijn oranje gevoel is weer terug naar blue ;)

4. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Misschien handiger om in de thread in de ASEL verder te gaan?

5. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Ik sluit me hier 100% bij aan, kijk als die wisselt, stuur bosveld er dan niet in!! |:-

6. Egamer

Egamer Je weet waarom

Leuk Bevonden:
    1
    Die scheids moeten ze gewoon ontslaan!!

7. Rush nl

Rush nl FRAUDE!

Leuk Bevonden:
    3
    Ik kan wel begrip opbrengen dat je voorzichtig moet zijn met Robben, maar waarom Bosvelt? Cocu had er ook al lang uit gemoeten, of er het liefst helemaal nooit ingemoeten. :{

En Nedved is een nerd....

8. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Hadden ze al moeten doen nadat hij die wedstrijd van italië had gefloten...

9. Robbertje

Robbertje X360

Leuk Bevonden:
    0
    Die scheids heeft al is op het randje van ontslag gezeten maar nu moet hij echt weg hoor.

A) Eerst geen penalty en geel geven (als het geen rood was)
    B) Dan een 2e gele kaart terwijl Heitinga helemaal niks deed en die domme Tsjech gewoon ging slapen.

Verder ben ik het eens met de andere dingen die al gezegd zijn.

10. McRed

McRed PSPZone.nl

Leuk Bevonden:
    18
    Heb nogwel wat conmentaar op die scheids toe te voegen...

Jezus Christus wat was dat voor een lijpe *censuur* actie, die *censuur* *censuur* *censuur* Scheids moet eens beetje opletten voor dat hij zo´n *censuur* kaart trekt, anders ben je ff *censuur* partydig, we zijn *censuur* hard *censuur*.... Waar de *censuur* slaat dit op, die *censuur* *censuur* scheids, moet nu toch wel eens z´n *censuur* ontslag krijgen van die neppe *censuur* derectie, nu zul je zien gaan die *censuur* Tsjechen ons naaien met die *censuur* *censuur* *censuur* moffen en dan liggen we er *censuur* uit...

En dan nog ff die *censuur* Advocaat, anders haal je ff de beste man van het *censuur* veld eruit, jezus *censuur* christus niet te geloven, *censuur*... Kan dit nog erger, *censuur*?? *censuur* *censuur* zooi...

*censuur*, *censuur*, *censuur* wedstrijd...

11. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    Advocaat bedankt!

12. Dmatri

Dmatri Bleed til you die

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoorde net het commentaar van "Dickie" op NEd2 ,en daar probeert hij goed te praten wat voor een ACHTERLIJKE wissel hij heeft gemaakt. :mad:

De spelers die wisten zich nog aardig in te houden maar de teleurstelling in de bondscoach viel aardig van hun gezichten af te lezen.

Het team krijgt van mij overigens een 8+,dus zo negatief ben ik dus ook weer niet.

13. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    een 8+?? Dit was een van de beste wedstrijden die ik in een hele tijd heb gezien, zeker een 9...

14. McRed

McRed PSPZone.nl

Leuk Bevonden:
    18
    Team jah die scheids en die klote Advocaat een -10 klootzakken |:-

15. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    Ja, maar die beslissende fouten van, van Bronckhorst en Cocu zijn toch minpuntjes. Uitendelijk geef je toch een 2-0 voorsprong uit handen dus een 9 vind ik dan toch wat overdreven.

16. Dmatri

Dmatri Bleed til you die

Leuk Bevonden:
    0
    Ja je hebt gelijk,misschien was ik toch iets te negatief.

17. Raafke

Raafke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    www.ek.nl

Mejuto Gonzalez en Advocaat ontnemen Oranje verdiende zege
    AVEIRO Zaterdag 19 Juni 2004 22:55 uur

Nederland blijft na een mooie avond met lege handen, terwijl Tsjechie zich als eerste deelnemer zeker weet van een plaats in de kwartfinale. De Tsjechen zijn zelfs zeker van de eerste plaats in de groep. Daar zag het na de eerste helft niet naar uit omdat Nederland eindelijk met een prachtige demonstratie de neutrale fans voor zich wist te winnen. Nederland kwam met 2-0 voor en verloor uiteindelijk met 3-2. De omwenteling werd uitgelokt door Dick Advocaat, die ingefluisterd door vreemde geesten, Robben, de beste man van oranje, wisselde en sportief zelfmoord pleegde. Deze wedstrijd, die waarschijnlijk een logische uitschakeling tot gevolg heeft, zal jaren nawerken vanwege alle dramatiek, omdat scheidsrechter Mejuto Gonzalez Oranje een zuivere strafschop onthield en Heitinga om weinig uit het veld stuurde. Nederland kende een bliksemstart die bij de oudere jongeren herinneringen opriep aan de wedstrijd tegen Oostenrijk in Cordoba tijdens het WK-78. Wilfred Bouma dook in de rol van Ernie Brandts en kopte van dichtbij een vrije trap van Arjen Robben in het doel. Deze vroege voorsprong kwam uit de lucht vallen omdat in de eerste drie minuten de Tsjechen al twee kansen hadden gehad. Na 66 tellen schoot Koller de bal vlak over het doel en in de tweede minuut soleerde Jiranek door de verdediger, maar miste hij de finesse om af te ronden. De treffer van Bouma werkte bevrijdend en net als in Cordoba kreeg het verbaasde neutrale publiek een oranje show te zien. In de achtste minuut schoot Seedorf een vrije trap op de buitenkant van de paal. Na ruim een kwartier schoot de Milan-speler de bal net naast het doel na een actie van Van Nistelrooy. Enkele minuten later schoot Robben diagonaal de bal net naast het doel. De druk op het Tsjechische voetbal nam toe en het eerste vlaagje Clockwork Orange van de 21ste eeuw leverde een tweede treffer op. Nadat Van Nistelrooy was getorpedeerd door Ujfalusi (hetgeen Mejuto Gonzalez negeerde) kwam de spits van United uit passief buitenspel en kon op een voorzet van Robben scoren. Nederland had een 2-0-voorsprong binnen 20 minuten, maar kon die weelde nauwelijks dragen. Een domme breedtepass van Cocu lanceerde Tsjechie. Baros pikte de bal op en schudde Stam van zich af en stelde Koller in staat om tegen te scoren. De Tsjechische coach Bruckner nam een enorm risico door Grygera te vervangen voor Smicer om zodoende meer druk op het middenveld te forceren, maar zodoende kon Robben op links meer ruimte krijgen. Nederland liet zich door de tegengoal niet van de wijs brengen en verdiende na een half uur een strafschop toen Van Nistelrooy weer door Ujfalusi op de rand van het strafschopgebied onderuit werd gehaald. Maar weer keek de Spaanse arbiter een andere kant op. Heitinga scoorde met een diagonaal schot vanaf 25 meter bijna voor 3-1, maar Cech kreeg zijn vingertoppen tegen de bal. Daarna miste Seedorf het doel op een haar en vlak voor rust trof Davids de paal met een prachtig schot na een knappe aanval. Ook in de tweede helft ging Oranje goed van start maar miste Van Nistelrooy de scherpte. Zodoende kreeg Tsjechie meer grip op de wedstrijd. Van der Sar redde knap op schoten van Poborsky en Nedved. Maar nadat Robben nog een keer Van Nistelrooy een kans bood, werd de Groningse linksbuiten gewisseld door Advocaat. Bosvelt kwam er als cipier voor Nedved in en deze tactische omzetting gaf Tsjechie eindelijk de kans om de wedstrijd naar zijn hand te zetten. Het antwoord van Bruckner was weer gewaagd. Heinz verving Galasek, waardoor de druk van Tsjechen net als tegen de Letten moest toenemen. Een prachtige redding van Van der Sar op een schot van Smicer hield Oranje nog overeind, maar bij de volgende aanval was het raak. Koller kopte de bal terug naar Baros die verwoestend kon uithalen. Door de gelijkmaker kreeg de wedstrijd een andere wending. Van der Meyde kreeg nog een goede kans, maar doelman Cech redde knap. De druk van de Tsjechen nam toe en Heitinga moest door een tweede gele kaart het veld af. Er kwamen kansen waarbij Van der Sar met enkele knappe saves op schoten van Nedved en Rozenhal Oranje door de slotfase leek te slepen. Daarna trof Nedved vol de lat, maar twee minuten voor het einde volgde de executie na weer een knappe aanval over Poborsky en Heinz. Nadat Van der Sar het schot van de laatstgenoemde keerde, was Smicer erbij om toch te scoren (foto). Met Van der Vaart als laatste invaller was er weer enige druk. De Ajacied miste een scherpe pass van Van Bronkhorst op een haar en zodoende de kans op een niet onverdiende gelijkmaker

18. Dmatri

Dmatri Bleed til you die

Leuk Bevonden:
    0
    Hier heb ik niets aan toe te voegen.Een mooi geschreven samenvatting van het gebeuren vanavond.

19. GUnit 020

GUnit 020 Coochie Crook

Leuk Bevonden:
    0
    ze moeten Advocaat, de scheids, van der Meyde, Bosvelt, Cocu en van Bronckhorst een kogel door hun kop jagen.

Hoe is dit in godsnaam mogelijk....

*Berusting*

20. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    :D toch nog iets dat me kan laten lachen vandaag

Deel Deze Pagina