1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Need for Speed: Carbon goedkoop

Discussie in 'Algemeen' gestart door mars15, 7 okt 2006.

1. Rob schouten

Rob schouten Kruisdoos360

Leuk Bevonden:
    0
    denk dat jullie weinig kans maken met die 30 euro
    -------------------------------------------------
    Otto ziet af van compensatie voor spotgoedkope tv

Uitgegeven: 27 oktober 2006 17:45
    Laatst gewijzigd: 27 oktober 2006 17:47

TILBURG - Wie de afgelopen dagen een breedbeeldtelevisie heeft besteld op de site van het postorderbedrijf Otto en daar door een technische fout slechts 99 euro aan kwijt dacht te zijn, krijgt toch geen financiële tegemoetkoming. Dat heeft een woordvoerder van het bedrijf vrijdagmiddag gezegd.

Een dag eerder verklaarde Otto nog met een compensatie te komen.

Donderdag werd duidelijk dat de tv, die eigenlijk 1200 euro moest kosten, door een fout voor 99 euro op de site stond. Mensen die het apparaat bestelden, kregen ook een factuur met dat bedrag.

Vanaf het moment dat dat bekend was geworden, duurde het nog uren voordat de 'aanbieding' van de site was verdwenen. Nog vele honderden mensen zagen hun kans schoon. Onder hen waren handelaren, aldus de woordvoerder, die elk honderden televisies bestelden.

"Wij willen die mensen niet belonen", aldus de woordvoerder.
    -----------------------------------------------------

2. Franko

Franko Lets Roll

Leuk Bevonden:
    0
    de wet zegt:

als de fout in prijsverschil redelijk is. moet het bedrijf het gewoon voor die prijs leveren.

een breedbeeld tv voor 99 euro is niet redelijk

een game voor 30 euro wel

3. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Klopt, er zijn zat spellen die bij de release meteen 30 euro kosten. Alleen dit is een EA game en die worden altijd voor een rip-off prijs verkocht ;) .

4. ymmv

ymmv Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En daarom hoop ik toch nog dat die deal doorgaat.

BTW Het gaat wel heel erg hard met die voordeeltjes. Ik heb nog nooit zoveel games in een jaar gekocht. Ik zit nu al op 14 titels, heb er nog 3 in bestelling staan en dan is er ook wel of niet NFS:C. :eek:

5. Chohan

Chohan Grammaton Cleric

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dus ook NFS Most Wanted binnen gekregen. Kijk, als ze Carbon opsturen en er 60,- voor vragen omdat het een fout was is tot daar aan toe maar een heel ander spel opsturen vind ik een beetje ver gaan.

Ik heb ze gemailed, laat wel weten wat er uit komt.

6. Uriel

Uriel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wacht gewoon lekker af, ik heb most wanted nu gekregen, die moet ik retourneren binnen 7 dagen maar dan vervalt de bestelling en ondertussen antwoorden ze geen mailtjes. Ik houd dat spel gewoon lekker hier als ik geen normale communicatie met hen kan hebben, Als zij zich van de domme houden doe ik dat ook.

7. ymmv

ymmv Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En dat is nou de ellende. Als je het spel niet retourneert, zit je eraan vast en krijg je je geld niet terug. Ik heb liever geen NFS:C maar mijn geld terug, dan een spel waar ik niet om gevraagd heb.

Overigens vind ik het hondsbrutaal dat ze alle mails hierover niet meer beantwoorden. Zo ga je niet met klanten om.

8. Raven Shield

Raven Shield Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zeg 1 ding.Schrijf een mail naar kassa.Dan wordt het denk wel beantwoord door de ombudsman.Want wat bol.com heeft gedaan is bedriegen en hierdoor vervalt automatisch de overeenkomst door en moeten ze geld retoureren of de game leveren.

9. Uriel

Uriel Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Ik snap jouw redenering, maar ik heb hem met acceptgiro dus nog niks betaald, als ik in jouw plaats zat had ik het waarschijnlijk anders gedaan.

10. mark8925

mark8925 Guest

ja op t moment dat dat gebeurt besteden zij daar wel aandacht aan. Mits veel mensen daar met hun klacht heengaan.. Bol.com wil echt geen gezichtsverlies hebben hoor op tv ;)

11. ymmv

ymmv Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Goed nieuws! Ik werd net gebeld door een mevrouw van de klantenservice van Bol.com. Ze hadden mijn klacht via www.thuiswinkel.org binnengekregen en ze waren het eens met de klacht. Ondanks de fout op de site hadden ze het door mij bestelde artikel moeten leveren. Ik (en alle andere bestellers) krijgen over een paar dagen de juiste game toegestuurd voor het oorspronkelijk aangegeven bedrag van 30 euro.

12. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    had ik niet verwacht! :D

bol.com = :thumbs:

alleen jammer dat ik er te laat bij was =(

13. perfectbas

perfectbas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Geweldig :D nu even wachten op ook zo'n telefoontje of mailtje :)

Laatst bewerkt: 30 okt 2006
  14. voog

voog Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Was het een 030 nummer? want ik werd ook gebeld door een nummer dat ik niet kende. Heb namelijk net ook een klacht bij dat thuiswinkelgebeuren ingediend.

15. miQe Amersfoort

miQe Amersfoort Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk das zeker goed nieuws, had jij de game die je had gehad al terug gestuurd? (most wanted) Ik heb m namelijk zaterdag pas binnnen gekregen en ook diezelde middag een klacht via de thuiswinkel.org ingediend. Ik werk in Breukelen en heb hier alleen gvd geen bereik met mijn mobiel :mad: Dus weet niet of ze mij gebeld hebben / nog gaan bellen

16. Benson

Benson Kriepkriep

Leuk Bevonden:
    7
    Hehe, heel mooi. Ik heb ook net Most Wanted gekregen. Voordat ik bij thuiswinkel ga klagen even een vriendelijk mailtje gestuurd naar de bolle klantenservice :)

17. perfectbas

perfectbas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    is het trouwens zo dat ik nu daar ook een klacht moet indienen (bij de thuiswinkel.org) zou wel kinderachtig zijn als ze alleen die mensen alsnog het spel toesturen

18. Benson

Benson Kriepkriep

Leuk Bevonden:
    7
    Mwah, pas als bol mijn vriendelijk verzoek afwijst heb ik reden tot klagen. Nu nog even de reactie afwachten.

19. Uriel

Uriel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zeer goed nieuws inderdaad, ik kreeg net ook een telefoontje dat alles goed geregeld gaat worden en de order juist afgehandeld zal worden. Ik had de game ook zaterdag pas binnen :thumbs:

20. miQe Amersfoort

miQe Amersfoort Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voor deze is het denk ik een kleine moeite of niet? Je kunt ook mijn opmerking van 2 pagina's terug quote'n als je die klacht indiend?

Deel Deze Pagina