1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Need for Speed: Carbon goedkoop

Discussie in 'Algemeen' gestart door mars15, 7 okt 2006.

1. Uriel

Uriel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    er werd bij mij inderdaad ook gezegd dat ik een klacht via thuiswinkel had ingevuld, dus weet niet hoe ze dat doen met mensen die geen klacht hebben ingevoerd

2. jermain

jermain

Leuk Bevonden:
    18
    same here.. gelukkig maar.. scheelt ook weer een hoop koppijn..

3. miQe Amersfoort

miQe Amersfoort Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Had jij wel al de game retour gestuurd? Ik heb m zaterdag pas binnen gekregen en toen ook gelijk de klacht geschreven naar thuiswinkel.org. Moet ik nu wel strax gelijk de gam retouneren?

4. Chohan

Chohan Grammaton Cleric

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net gebeld met bol.com (email gaat zo langzaam). Ik heb te horen gekregen dat je de game kan retouneren, geheel kosteloos naar:

bol.com retouren
    Antwoordnummer 10505
    5140 WB Waalwijk

Het enige dat je nog moet doen is de reden van retouneren achter op het vaktuur invullen. Als je al betaald hebt dan krijg je het geld teruggestord. Echter ze vertelde me wel als je toch NFS Carbon zou willen kopen je opnieuw een bestelling zou moeten maken, dus voor 60,- euro.

5. Benson

Benson Kriepkriep

Leuk Bevonden:
    7
    Ja duh, maar dat was nu juist niet de bedoeling :D

6. miQe Amersfoort

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe hebben jullie thuiswinkel aangeschreven? Nette manier of een beetje dreigend. Ze hebben mij nog niet gebeld namelijk.
    Ik heb ze zo aangeschreven....
    Bol.com had op hun website de xbox360 game Need 4 Speed Carbon voor €29,99 te koop staan. Deze heb ik toen besteld en gelijk via iDeal betaald. Ik heb hiervan ook een bevestiging van hun ontvangen met de door mij bestelde gegevens. (en die gaf ook aan Need 4 Speed Carbon). Echter kreeg ik een dag voor levering (26-10-'06) een email waarin beschreven stond dat de game Need 4 Speed Most Wanted zojuist naar mij was verstuurd, welke ik niet heb besteld. (en we spreken hier over een gesloten koopovereenkomst). Ik eis dus de juiste game die ik heb besteld, en niet een game die hun nu geleverd hebben die in de winkel nog goedkoper is ook. Mocht dit door bol.com niet te realiseren zijn stap ik naar het Juridisch Loket of met de andere gedupeerde naar het televisie programma Kassa! van de Vara. Graag in deze z.s.m. een antwoord.

Met vriendelijke groeten, M

7. Uriel

Uriel Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Ja ik heb hem net op de bus gedaan, ik moest echter niet naar dat standaard retourneer adres versturen maar naar een ander adres ter attentie van de vrouw die mij geholpen had, die stuurt mij dan de game op als ze hem binnenkrijgt en dan betaal ik met de acceptgiro die ik via most wanted gekregen had.

Ik had thuiswinkel op een gewoon normale manier benaderd dat er een foutje is geweest, niet met juridische stappen bezig geweest

Laatst bewerkt: 30 okt 2006
  8. Chohan

Chohan Grammaton Cleric

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, ik weet het. Ik denk echter niet dat ze ons tegemoet zullen komen door Carbon voor die prijs te sturen. Ze vertelde me duidelijk dat bij een verkeerd item je het item opnieuw moet bestellen en de verkeerde moet retouneren :mad: M.a.w. genaaid.

9. Benson

Benson Kriepkriep

Leuk Bevonden:
    7
    Ik zou de afgelopen twee pagina's even doorlezen als ik jou was :)

10. perfectbas

perfectbas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jermain, had jij ook een mailtje gestuurd naar de thuiswinkel of niet?

11. Benson

Benson Kriepkriep

Leuk Bevonden:
    7
    Hmmm, bij nader inzien toch maar even een berichtje achtergelaten daar... Gaat het mss wat sneller, mailbox @ bolle klantenservice zal wel flink vol zitten O-)

12. perfectbas

perfectbas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    whoeiiiiiii net toch ff wat naar de thuiswinkel gestuurd nu al antwoord terug van bol.com :D

Geachte heer Verkade,

U heeft een klacht ingediend via de Thuiswinkel omdat u het het spel 'Need for speed most wanted' heeft ontvangen, terwijl u voor het bedrag van euro 29.99 het spel 'Need for speed carbon' heeft besteld.

Door een vergissing op de site van bol.com werd het verkeerde artikel aangeboden bij het EAN-nummer van een ander spel. De juiste prijs van het spel 'Need for speed carbon' is € 62.99. Natuurlijk mag u niet de dupe zijn van de vergissing van bol.com. Daarom stuur ik u graag het door u bestelde spel toe. U betaalt hiervoor dan de afgesproken prijs van € 29.99.

Ik vraag u vriendelijk om het verkeerde artikel in een stevige envelop, met een begeleidend schrijven, waarin u uw naam en bestelnummer vermeldt te sturen naar:

jippie :D

13. miQe Amersfoort

Leuk Bevonden:
    0
    Godverdomme, waarom heb ik nog niets gehoord??? Ik heb die klacht zaterdag al opgestuurd. Zou ik nog een x een klacht indienen?

Laatst bewerkt: 30 okt 2006
  14. perfectbas

perfectbas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb m niet eens een half uur geleden ingevuld en nu al antwoord :D echt super need for speed carbon voor 30 euro :D

15. miQe Amersfoort

Leuk Bevonden:
    0
    EDIT; OK DAN............. IK HEB OOK DE MAIL ONTVANGEN, IK KRIJG M OOK VOOR DATZELDE BEDRAG (IK HAD AL BETAALD)

:lol: _O_ 2 BOL.COM _O_ :lol:

16. milenko79

milenko79 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ook hetzelfde mailtje :)

netjes afgehandeld (alleen jammer dat we ons eerst tot thuiswinkel moesten wenden om dit resultaat te behalen).

nu nog afwachten wanneer we het spel gaan ontvangen (ik heb net vanmorgen mijn nfs most wanted teruggestuurd, inclusief acceptgiro, domme ik, maarja, ik hoor wel hoe we dat gaan oplossen).

17. Benson

Benson Kriepkriep

Leuk Bevonden:
    7
    Even een domme vraag milenko, maar zat die acceptgiro in de envelop bij het spel of in de envelop bij de factuur? Ik kan hem niet vinden of heb hem niet gehad 8)

18. Uriel

Uriel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik kreeg maar een envelop en daar zat de acceptgiro bij + spel

19. Benson

Benson Kriepkriep

Leuk Bevonden:
    7
    Aha, thx. Er zat bij mij een extra envelop op het pakketje met het spel geplakt, zonder acceptgiro... Ach, hoor het vanzelf wel als ze willen dat ik wat betaal 8)

20. Uriel

Uriel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    o die bedoel je, ja in die envelop zit je acceptgiro, die moet je wel gekregen hebben want anders stond je adres er ook niet op

Deel Deze Pagina