Inderdaad Je kan het beste een kopietje meesturen want je factuur is een garantiebewijs. Als je al betaald hebt zal het wel goed zitten en neemt bol.com gewoon een standaard mailtje wat dus bij jou niet helemaal klopte.
Zo Sjappie's, even iets recht zetten. Als jullie nou vanaf nu dus gewoon lekker je mond dichthouden en alleen iets nuttigs wil posten. Sommige mensen denken het altijd maar beter te weten maar je ziet het maar weer... _0/ _0/ _0/
wessiej toch Het spel ‘ Need for speed: most wanted’ dat u nu in bezit heeft kunt u kosteloos retour sturen. Graag in een stevige envelop, samen met een begeleidend schrijven waarin u uw naam en bestelnummer vermeldt. De factuur van uw originele bestelling kunt u houden voor uw eigen administratie. kunt maar moet niet
jee ben weer blij vandaag *) heb vandaag mail van bol.com gekregen en krijg need for speed carbon als nog toegestuurt en me game was al op de post
Ik heb net het verzoek gehad het geld alsnog over te maken en dat heb ik dus ook gedaan. Ik zal dus van de week ook nfs carbon krijgen. Ik kreeg vanmorgen trouwens nog ene ker het hele verhaal over de verkeerde levering, alleen dan alegemener, het lijkt erop dat bol nu iedereen heeft aangeschreven die besteld had in plaats van alleen de klagers. Dus voor de volgende keer mensen, je op een juiste manier tot de juiste organisaties wenden kan nooit kwaad.
NB. op de vorige pagina had ik een adres staan, maar net een email gekregen dat dat het verkeerde retourneer adres is! Dus stuur het niet naar dat adres op als iemand dat van plan was. Je zult het juiste adres wel in je email krijgen van bol.com!
Er is niks professioneels aan, ze hebben eerst consequent een niet besteld porduct gestuurd en gedaan alsof hun neus bloedde. Daarna hebben ze mensen proberen af te shcepen met het foutje verhaal en order afgehandeld zodra je retour stuurt (wat onzin is). Pas na klachten van ons via de branchorganisatie (thuiswinkel.org) kwam er een serieuze reactie. Die had er mijns inziens al moeten komen voor ze begonnen met most wanted versturen, dan was het netjes geweest.
Heb net ook de mail gehad dat ik alsnog carbon krijg. Maar ik had de acceptgiro mee terug gestuurd met most wanted. Dus hoe moet ik nu betalen?
Waarschijnlijk krijg je een nieuwe factuur, waarop wel goed is aangegeven dat je voor Carbon betaalt en niet voor Most Wanted.
Nee hoor, je moet met je oude acceptgiro betalen, en dit is tevens je garantiebewijs Waarschijnlijk kun je het beste even bellen ofzo erover
heb net ook de mail gekregen met daarin: het beloofde spel wordt naar u verzonden u kunt het een deze dagen verwachten en andere mail: ( had een vraag over da betalen) Uw retourzending is in goede orde ontvangen en verwerkt. U kunt voor de betaling van het nieuwe spel de acceptgiro gebruiken die u al in uw bezit heeft. U kunt het bedrag van euro 29.99 ook handmatig overmaken op rekeningnummer 26500 t.n.v. bol.com b.v. in Nieuwegein. Voor een snelle en correcte afhandeling verzoek ik u het bestelnummer als betalingskenmerk toe te voegen.