1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Need for Speed: Carbon goedkoop

Discussie in 'Algemeen' gestart door mars15, 7 okt 2006.

1. Excalibur

Excalibur Advanced user

Leuk Bevonden:
    0
    WTF, iedereen heeft hem behalve ik nog, schiet op post!!!

Laatst bewerkt: 1 nov 2006
  2. mars15

mars15 Guest

Zo mijn 1e indruk na een half uur spelen ongeveer,

Hij speelt lekkerder dan in de demo. Ook zijn de tussenfilmpjes weer zo goed als vanouds. Het is leuk om een team te hebben. Politiewagens zien er vet uit zeg.

1 procent voltooid, en 10.200 cash. Heb gekozen voor de exotische stijl. dat tunen heb ik wel gehad

Grafisch toch wel erg goed. Ik speel hem lekker in het Nederlands, zo is alles goed te volgen.

Alleen online zag ik geen leaderboards, beetje moeilijke menu structuur om naar xbox live te gaan

Hij is 30 euro wel waard ;)

3. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem ook binnen. Ben benieuwd of hij leuk is!

4. milenko79

milenko79 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ook nog niks, en de post is ook al geweest. afwachten tot morgen maar.

Ik kreeg ook gisteren pas om 16.30 ene mailtje dat het spel zojuist verstuurd was. als het ongeveer net zo werk als in ons bedrijf (waar na 14.00 niets meer verstuurd wordt) dan betekend dat dus gewoon dat ik hem morgen krijg.

Laatst bewerkt: 1 nov 2006
  5. Remco-x

Remco-x Jos the Boss

Leuk Bevonden:
    0
    Nou ben dus ook benieuwd ...Maar zit dus nog te twijfelen tussen NFS Carbon en Test drive unlimited:confused:

6. Excalibur

Excalibur Advanced user

Leuk Bevonden:
    0
    Toch nog ontvangen vandaag*)

7. mars15

mars15 Guest

Relaxt, per post of busje :+

8. Excalibur

Excalibur Advanced user

Leuk Bevonden:
    0
  9. Uriel

Uriel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Blij dat we hem gekregen hadden :D En het spel valt me echt heel erg mee tov de demo. Heel lekker racen en o wat ziet het er allemaal mooi uit :) Vandaag al bijna 1 van de 4 gebieden veroverd :9

10. jasper15

jasper15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat ik hem morgen krijg via post van bol, maar ik ben fucking om 4 uur uit van school, dus ik moet nog heel lang wachten om eindelijk te gaan spelen:'-( :'-(

11. The Crow

The Crow Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Heb hem vandaag ook gehad met de post. Ga hem straks ff checken.

12. jasper15

jasper15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hoelaat kreeg je hem ongeveer, en van wie van bol of van andere, ik wil ook spelen*)

13. mars15

mars15 Guest

ik ook bijna, later op de avond ff verder spelen, nu voetbal kijken

14. milenko79

milenko79 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    iemand anders die nfs carbon nog steeds NIET heeft ontvangen? de post is weer geweest en ik heb nog steeds niet :mad: .

15. The Crow

The Crow Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Heb je wel de mail 'Verzendbevestiging 'Need for Speed: Carbon' gehad? Anders ff bellen naar Bol.com en vragen naar Monique Biben. Zij heeft als het goed is alles behandeld dus dan weet je meteen of ie wel is verstuurd.

16. mars15

mars15 Guest

Zit nu op 68 procent, driften ging gelijk goed met de clio. Moet nog 1 race op de onderste eilanden, dan is alles van mij, en kan ik aan het laatste gebied beginnen ( dat rode ) zal morgen een foto van de map maken

17. Uriel

Uriel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik zit al in dat vierde gebied nu sinds gister, maar wow het wordt toch wel lastig nu maar wel weer nieuwe vette auto's :D je kan daar gewoon lamborghini en skyline unlocken :9

18. milenko79

milenko79 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja, ik heb een verzendbevistiging gehad, maar het spel is er ook vandaag weer niet bij de post en het lijkt ook niet bij de buren te liggen. Dus of het is per ongeluk toch niet verstuurd, of de postbode heeft besloten hem zelf te houden.

Ik heb mevrouw biben gisteren al gemaild, dus ik verwacht hopelijk vandaag nog wel een antwoord van haar.

19. mars15

mars15 Guest

ik heb most wanted nog in de seal hier thuis, wie heeft hem nog meer (voorlopig) gehouden ?

20. mark8925

mark8925 Guest

wat een lul ben je ook heh marcel. Geven ze je carbon voor 30, houd je mw ook gewoon:lol:

Deel Deze Pagina