Als je onderstaande code invoert bij Bol.com krijg je EUR 1.95 korting...scheelt weer verzendkosten Code: BLCMPU0806
hmm oke, welke organisatie kwam ookalweer op voor de consument waar je een vraag er over kan stellen. consumentenbond toch gewoon ?
heb een meel gestuurd dat als ik hem niet voor 29.99 krijg ik hem niet hoef dan gaan we gewoon met de freebees pas naar de FRS
zijn jullie nou allemaal echt zo simpel? waarom zou je ze in godsnaam gaan mailen dat je hem niet hoeft als hij meer dan 30 euro kost. Je kan toch gewoon hun reactie afwachten? Als zij opeens de prisj verdubbelen ben jij echt niet verplicht het product nog af te nemen. Door te mailen geef je alleen maar toe dat je eigenlijk denkt dat het meer had moeten kosten en dat je dus verwacht het product niet te krijgen.
en waarom zou je niet gaan mailen, en lekker wachten tot je dat ding op je deurmat hebt liggen, en dan gaan bellen dat de prijs op de AG niet klopt, en al met al stuur je hem weer terug nee dan ben je niet simpel _0/ nu weet ik zker dat ik hem niet krijg: Hartelijk dank voor uw e-mail van 8 oktober 2006. We hebben uw verzoek tot annulering van uw bestelling met bestelnummer 6196897180 doorgegeven aan de hiervoor verantwoordelijke afdeling. Indien u voor deze bestelling de betaalwijze iDEAL of vooruitbetalen heeft gekozen (en de vooruitbetaling reeds heeft voldaan) dan wordt het door u betaalde bedrag zo spoedig mogelijk teruggestort op uw rekening. Als u voor de betaalwijze creditcard, acceptgiro of “onder rembours” heeft gekozen dan is er nog geen bedrag in rekening gebracht en komt hiermee de betalingsverplichting voor deze bestelling te vervallen. Er bestaat een kleine kans dat de annulering niet meer verwerkt kan worden. Mocht u uw bestelling toch ontvangen en deze retour willen sturen, dan kunt u deze in de originele, ongeopende verpakking kosteloos terugsturen naar: bol.com retouren Antwoordnummer 10505 5140 WB Waalwijk Indien u uw pakket bij het postkantoor inlevert, dan ontvangt u een verzendbewijs van uw retourzending. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Frank Wijmer bol.com Klantenservice www.bol.com
Inderdaad, zolang ik niks van hun hoor ga ik er gewoon vanuit dat ik hem voor 30 euro krijg. Alsof ik elke dag de site van bol.com in de gaten hou om te kijken of de prijs is verhoogd.
whaha voor mij is dit spel toch nog geen 30 euro waard, als ik naar de demo kijk dan... want wat vond ik die kut
Goed nieuws voor diegene die hem voor 29,99 bestelt hebben. Heb ze gemaild en kreeg dit antwoord terug: Hartelijk dank voor uw e-mail van 8 oktober 2006. In antwoord op uw vraag kunnen wij u het volgende laten weten. U ontvangt het spel voor het bedrag dat op het moment dat u de bestelling plaatste op de site vermeld werd. Dit is dus euro 29,99. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd. Met vriendelijke groet, Minke Rab bol.com Klantenservice www.bol.com