1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Need for Speed: Carbon goedkoop

Discussie in 'Algemeen' gestart door mars15, 7 okt 2006.

1. basovich

basovich Guest

dus geen need for speed: carbon voor 30 euro voor jullie;).

2. Animal nl

Animal nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waarschijnlijk is dit dezelfde persoon die de prijzen op bol.com invoert ;)

Laatst bewerkt: 9 okt 2006
  3. voog

voog Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb anders gewoon een bevestigings email waarin 29,99 staat. Dus over dat doorklikken is niet waar.

4. miQe Amersfoort

miQe Amersfoort Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik idem, en ze gaan m ook echt wel leveren voor dat geld.
    Ik heb als bevestiging een "print-screen" gemaakt ik heb m uit geprint en ik heb een bevestigings mailtje van Bol.com

Dat bevestigings-mailtje is doorslag gevend. Zoals duidelijk bevestigen hun daarmee de koop. Is rechtsgeldig :)

5. perfectbas

perfectbas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja ik snap het ook niet, heb ook gewoon een bevestiging van 29,99

6. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Jah, lijkt me dat we het gewoon voor die 30 euro krijgen hoor. Zij bieden het aan en wij gaan akkoord. Vlak voor de zomervakantie had ik een Marilyn Monroe boxset (jah, dat vind ik leuk) gekocht bij Bol en voordat ik de box geleverd kreeg, was de prijs met 10 euro gezakt. Dan moet ik alsnog de prijs betalen waarmee ik akkoord was gegaan, dus aan die korting van 10 euro had ik niets. Nu ben ik akkoord gegaan met die 30 euro, dus een eventuele prijsverhoging is niet van toepassing op ons lijkt me.

7. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    op de site staat nog wel 29,99 nog steeds, maar als je dan op reserveer klikt is die ineens 62,99 :9 lekker is dat

8. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Mm, had ik vanochtend niet

9. Rob schouten

Rob schouten Kruisdoos360

Leuk Bevonden:
    0
    ze hebben het er maar druk mee:

Beste Rob Schouten,

Hartelijk dank voor uw e-mail van 9 oktober 2006.

In antwoord op uw e-mail kunnen wij u het volgende laten weten. De game 'Need For Speed: Carbon' kunnen wij helaas niet EUR 29,99 versturen. Dit is een fout op onze website. U kunt opnieuw uw bestelling voor de game op de website plaatsen met de prijs van EUR 62,99.

Ons welgemeende excuses voor het ongemak.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
    Met vriendelijke groet,

Layla Noufal

bol.com Klantenservice

www.bol.com

10. The Crow

The Crow Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb ook gewoon een bevestigings email waarin 29,99 staat. Als ik inlog op bol.com en m'n bestelstatus bekijk staat er ook nog steeds 29,99.

11. miQe Amersfoort

Leuk Bevonden:
    0
    Ik word hier een beetje dood en doodziek van. Is het een soort jaloezie ofzow.
    Nou ken ik gelukkig iemand die rechten heeft gestudeerd. Hij zegt mij dat Bol.com verplicht is het spel voor de afgesproken prijs, d.w.z. de gesloten koopoveréénkomst welke betaald is, te leveren. Mocht je nog denken dat ik uit me nek lul mag je de onderstaande spoiler doorlezen van me. (en hoop ik dat je t allemaal begrijpt, en kijk dan vooral naar artikel 3, dat artikel is het meest van toepassing op deze situatie)

12. Rob schouten

Rob schouten Kruisdoos360

Leuk Bevonden:
    0
    :confused: :confused:

13. miQe Amersfoort

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik heb NFS; Carbon al betaald via iDeal.

14. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    Zelfs voor 30 euro hoef ik dat spel niet, maar toch tof dat jullie dit proberen. :)

15. dannynima

dannynima Guest

@ MiQue Amersfoort heeft helemaal gelijk, zelf studeer ik ook rechten en toevallig hebben we het over dit onderwerp pas nog gehad.
    Wanneer een site of wie dan ook een produkt aanbied voor 30€, en iemand bevestigd het aanbod dan is er een koopovereenkomst tussen de koper en verkoper die niet meer verbroken kan worden.

16. The Crow

The Crow Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    @ miQe Amersfoort
    Geldt dit ook als je hem niet meteen hebt betaald? Ik heb voor acceptgiro gekozen als betaalmethode.

Daarnaast geef ik je groot gelijk wat betreft opmerkingen zoals 'Jullie krijgen hem nooit voor bedrag x'. Lekker boeien als het uiteindelijk niet lukt. Krijg je hem voor die prijs is het een leuke bonus...zo niet...dan annuleer je hem en koop je hem ergens anders goedkoper (bij bijv. Zuiderpark Computer & Games is NFS Carbon 55.99 euro incl. verzendkosten).

Laatst bewerkt: 10 okt 2006
  17. dannynima

dannynima Guest

met welke betaalmiddel dan ook, als je de aanbieding per mail hebt bevestigd, of een automatische bevestiging hebt gekregen, dan heb jij recht op NFS Carbon voor 29,99€.

18. miQe Amersfoort

Leuk Bevonden:
    0
    @ The Crow.....

Dan zul je de acceptgiro (?) moeten afwachten en hopen dat daar €31 op staat, en dan vervolgens nog een x hopen dat die betaling ook gaat lukken. Dat zie je snel genoeg op je afschrift/internetbankieren

19. mars15

mars15 Guest

leuk:+

20. milenko79

milenko79 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @ Miqe,

Hoezo Hopen??, Je hebt een overeenkomst voor ene prijs van 29,99 , als zij die overeenkomst niet nakomen moeten ze je daar van te voren over inlichten. Zou anders ff helemaal mooi zijn.

Waarom maakt iedereen zich hier zo druk. Er kunnen 2 dingen gebeuren: bol komt de overeenkomst na, of bol maakt zich er met een smoes vanaf. Dit zullen ze hoe dan ook van te voren doen omdat ze anders ook de kosten van het terugsturen van het product mogen dragen (want anders zijn zij degene die ongevraagd de overeenkomst hebben gewijzigd).

Ach, we zien wel, een goedkope nfs zou leuk zijn, als ze tenminste de framedrops uit de demo hebben opgelost, anders mag hij regelrecht de verkoop weer in.

Deel Deze Pagina