Milenko, als je reactie ergens op geeft kijk ook eens hoe zo'n onderwerp begint en geef daarna een reactie. (in dit geval, kijk eens een pagina terug )
Even een tussenstand van de bestelling voor degene die m goedkoop hebben weten te bemachtigen. Als ik nu naar de bestelstatus kijk via Bol.com dan geeft ie aan "wordt verwerkt", als ik dat aanklik dan geeft ie aan "uw bestelling wordt z.s.m. uitgeleverd"
Sommige mensen hebben vandaag dus Most Wanted gekregen, wat kunnen we hieraan doen ? miQe Amersfoort kom maar met je advies
vandaag een pakketje binnen gekregen... dacht eerst k heb toch niks besteld .. even nadenken ... ohja NFS CARBON dus ikke snel de rekening en pakketje open gemaakt .... wat zit er in : NFS MOST WANTED CLASSIC maar de rekening klopte wel van €31, .. \o/ dus dat wordt maandag even bellen want in de bevestiging mail staat toch echt NFS CARBON voor €31,
Bij mij staat de status ook nog steeds op "wordt verwerkt" En Most Wanted hoef ik echt niet, hoe werkt het terugsturen bij dit soort bedrijven? (voor het geval ik ook straks de classic versie krijg)
Hij komt als het goed is pas 2 november uit, wat ze ''flikken'' met NFS: Most Wanted vindt ik echt niet kunnen.
nfs carbon viel mij tegen voor 30€ zou ik nog kopen maar voor geen cent meer! het klein beetje dan underground 2 cooler maar zeker niet dan most wanted! het zelfde als de andere dus het word afgezaagd!!!!!