die races hebben niks met die achievement temaken, het gaat om je garage als die vol zit met tuner/exotic of muscle dan krijg je hem. ik heb ook een race gereden met een DB9 en heb ook de tuner addict achievement gekregen. maar om alle 3 de achievements te krijgen is het idd makkelijker om 3x de carreer tedoen
ow ja, heb het net eens ff tegoei gelezen op achieve360points.com en klopt wat je zegt. dat zal me al een hoop leed besparen dan. maar je kan dus bijv: je hebt allemaal muscles, ff een exotic in je garage zetten om wat rond te crossen en die vervolgens verkopen en dan muscles aankopen. dan krijg je die achievement nog? want dan heb je eigenlijk ook alleen muscles in je garage staan nadien. vind het altijd jammer van die online achievements. ik kan die niet behalen. niet omdat ik geen gold heb maar omdat ik de tijd niet heb om online te spelen ik ben wel benieuwd wat deze zouden zijn: 38. The Carbon Plague - Catch the Carbon Plague by catching all 3 other viruses.
en werkt t niet als je eerst 8 exotics koopt en die dan weer verkopen en dan je garage vult met 8 muscles? Moet je echt opnieuw beginnen? En is er geen hele snelle manier om geld te verdienen? of een cheat
Denken jullie is na, wat dacht je van 8 tuners kopen en dan niet saven en dan laden en 8 exotics kopen en ga zo maar door.
ja probleem is dat je nog nog telkens weer al dat geld bij elkaar moet krijgen. Zal dus niet heel veel schelen qua tijd
ooh dat valt wel mee 8 auto's had eik meer verwacht maarja dan hoef ik gelukkig dus niet opnieuw te gaan beginnen zal ik morgen maar is wat achievements gaan halen denk
moeten het allemaal verschillende auto's zijn? of kan je bijvoorbeeld 8 alfa'tjes erin gooien van 40 000 per stuk? moet je achievements 35-37 bekijken, dan zegt het genoeg
wat kosten die autos? ik heb bijna 1.000.000 op me rekening. Als ze niet meer dan 125.000 kosten kan, je gewoon je duurste bak verkopen en dan stock wagens kopen of haal je dat niet met 1 miljoen. Om zo die 3 achivements te halen