Gadver...
dus geen daglicht meer.. minder politie, nog steeds dat kinderachtige "pimp my ride" gedoe, ik bedoel een lamborghini die je kunt uitdossen met stickers? komop nou, blasfemie..
nog steeds die levensloze en inspiratieloze stad, kun je zo wel weer zien aan de models op de achtergrond van de laatste plaatjes..
Het is gewoon weer de undeground 2 engine, zelfde autos weer, rijden voor geen meter, en weer een stap achteruit van de developers.. super jammer, want most wanted kwam weer wat in de buurt van het oudere, betere, en welbekende hor pursuit series...
Helaas luisteren ze nooit naar de fans, maar luisteren ze alleen naar de dollars die binnenrollen zodra de massa het toch koopt omdat ze een nieuw mokkeltje hebben gekozen om in de saaie verhaallijn te spelen en om je telkens in het begin schaars gekleed je vertellen dat het maar een spelletje is en dat je in het echt voorzichtig moet rijden...
Nee.. deze sla ik echt een keer over, underground was echt beroerd, smaken verschillen, dat weet ik, maar laten we eerlijk zijn.. hot pursuit, porsche unleashed, high stakes, dat was nou nog een Need For Speed ten voete uit.. zo begon het, die series hebben de trent neergezet...
mooie autos, geen pimp my ride zooi, gewoon een kleur en dat is het, besturing was goed, prachtige omgevingen, interactieve politie achtervolgingen, die echt hun best deden, en je kon notabene toen al als politie agent spelen.. snachts, dusk, dawn, of gewoon daglicht, kon je zelfs kiezen... herhalingen, verkeer was er, nog geen online toen helaas, maar ik weet zeker dat je met deze nieuwe weer lekker met zijn vieren in die dooie stad kunt rond racen..
geen politie, geen optie om 1 te zijn, en geen verkeer, want dat kost tijd en moeite, en dat kennen ze niet meer bij die developers... gewoon zo hard mogelijk melken met hetzelfde concept...
sneu wel hoor... ik wacht nog steeds op een hot pursuit drie of iets wat daarop gaat lijken... want dit trek ik echt niet meer, en ik denk dat ik niet de enige ben die de oude NFS dagen nog kunnen herinneren...
Laatst bewerkt: 22 jun 2006