als je beetje doorspeelt heb je hem echt in 1 avond uitgespeeld das wel nadeel van career maarja tis toch wel makkelijk als je career meerdere keren uitspeelt voor achievements: career mogul en tuner addict exotic .... en muscle .... edit: voor de geinteresseerde op de site van www.needforspeedcarbon.com kun je nu je wagens uit de foto mode bekijken.. bijna onder aan staat een ''advertentie'' voor de photo mode je moet wel een ea nation account hebben anders lukt het niet en er staan ook gegevens van je wagen bij ... dus daar kan ook wel een topic over gemaakt worden
De money cheat werkt wel, echter, het werkt maar 1 keer per profiel. Bij een geslaagde input verschijnt de melding "Castrol Cash Unlocked". Er is dan $10.000 bijgekomen op uw rekening. Ook de andere codes werken, Nitro en Speedbreaker moet je wel heractiveren nadat je het spel heb verlaten naar je dashbord en terug opstart. Greetzzz, ArCaDe.
$%*#@(#* ck! Had gister duidelijk een winnig streak van 6 in ranked matches en ik kreeg geen achievement. Balen!
Online? 26. Lucky Break Get a 3 game winning streak in Ranked Online games. 27. Rock Solid Get a 5 game winning streak in Ranked Online games. 28. Online Challenge Contender Beat 5 Challenge Series Events Online. 29. Online Challenge Champ Beat 15 Challenge Series Events Online. 31. Hot Streak Get a 4 game winning streak in Ranked Online games. 32. Iron Man Get a 6 game winning streak in Ranked Online games. ... //BTW ik sla zo'n 500 punten mis omdat ik niet online (kan) speel.
Lijkt me vrij en vrij logisch waar ik het over heb. Je kan je motorkap verbouwen, je spoiler een beurt geven, maar de lichten van je auto kan je niet veranderen.
jawel als je een carrosseriekit neemt. dit is ook geen tuning game zoals underground. ze zeggen het toch zelf in de introfilm. It's not about the outside of the car. it's about what's in the inside...
Vandaar dat je alles op maat kan maken Nja, kzou het leuker vinden als je net als Underground andere lichten kon nemen.
Zo, ik ga weer even proberen om nog wat punten te krijgen voor de achtervolging Merk nu dat er helemaal geen lag is online, tof zeg... zeker meer spelen vanaf nu online
in de grote mensen wereld heet zoiets: Koplampen en achterlichten je hebt het over NFS carbon het grootste verlichting (straat) neon flitsen game ooit gemaakt
Was wel leuk vanavond online, Won met me audi van een langzamere gast, maar die bleef wel 6 keer op rij samen met mij spelen. dus had ik 6x achter elkaar van hem gewonnen en kreeg ik weer veel punten er bij
das wel beter .. heb tot nu toe alleen nog maar goeie gasten tegen gehad :{ dus komt er van die 6 game winningstreak ook niks van
Als ik het over lichten heb, lijkt het me nogal duidelijk dat ik geen lichtbolletje bedoel in een lantaarnpaal.
al die streaks haalde ik in de eerste avond dat t spel uit was. Ben echter helemaal niet zo heel goed maar toen waren er nog slechtere gamers als ik online blijkbaar. Een 6 winning streak zou ik nu bijna nooit meer halen