FF een vraagje: Kan je die Autosculpt ook in de Career mode gebruiken ? Want ik kan die balkjes niet verschuiven... Alleen als ik naar Cars ga in het hoofdmenu en dan kan ik ze wel verschuiven, het gaat hier over de PC versie.
Kan ook in de Career Mode, alleen heb je bepaalde crewmembers nodig om bepaalde onderdelen te kunnen aanpassen.
Moet dat in een ranked match of kan het ook in een unranked match, en wat is een EA moderator?? Hier mijn 350Z alla Tokyo Drift, alleen de sticker op de zijkant lijkt niet helemaal, maar bij de wiel kasten (de stickers) vind ik wel goed gelukt.
Aan het begin voor de voorfilmpjes krijg je een klein menuutje om de taal te selecteren, deze gaat als je niks selecteert na een tijdje automatisch op engels
Volgens mij maakt het niet uit, ranked of unranked, maar weet dit niet zeker. Gewoon met een vriend of een ander persoon die je kent het uitproberen. En een EA Moderator heeft (bij mij althans) EA voor ze naam. (Bijv. EA Pietje). Een keer tegen zo'n Moderator gereden, maar ik kan je zeggen... die gast waar ik tegen reed, reed me er DIK uit terwijl ik toch met die o zo snelle audi reed. Dit niet 1 keer, maar ik gok zo'n 8 keer.... Wel balen trouwens, had die archievement graag gewild.
Ik heb die LE maar ik heb toch echt geen keuze menu. Alleen engels. Niet dat ik trouwens op Nederlands wil spelen, laat mij maar op Engels staan.
Het doet niks af aan de spelervaring, maar Nederlands is gewoon een veel minder coole taal dan Engels (mijn mening)
ik vind engels veel fijner ook al ben ik er niet zo goed in en nog een tip voor de mensen die het nog niet weten .... de online xp levels kun je ook halen in unranked matches .. dus je hoeft minder moeite te doen om de achievements te halen ... gister ook gewonnen in een circuit race unranked met 15 sec voorsprong in 2 ronden !!!
Dat kan natuurlijk, ik vind nederlands gewoon wat ontspannender, alhoewel ik gewoon vloeiend engels spreek, een spel heeft voor mij meerwaarde met nederlandse optie, mits het goed vertaald is en niet met belachelijke vertalingen zoals in burnout. (Lak-ruilbeurs)
Inderdaad, Met Burnout was het wel heel ernstig gesteld soms. Hoe is dat trouwens met NFSC? Is daar wel alles goed vertaald of net zo slecht als met Burnout?
Gister kreeg ik opeens de achievement Moderater Challenge, dus ik zal wel een moderater van EA verslagen hebben. Dan is die vast niet goed, want gister reed ik niet bijzonder goed.
Ik heb er geen klachten over. Heb bijvoorbeeld nog geen lag gehad Veel opties en omstebeurten mag iemand zelf bepalen wat er gespeeld gaat worden. Normaal ben ik niet zo'n racefreak, maar dit vind ik erg leuk
Headstart heb op de site/ forum van nfs carbon gevonden hoe je de achievement headstart kunt halen ...tis een best wel lastige ... start een online ranked match en pak de race york road... geef je tegenstanders 10sec voorsprong en win daarna de race !!!! dus suc6 allemaal link: http://forum.eagames.co.uk/viewtopic.php?t=31710 weet niet of je zonder ea account het kunt zien....