1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Need for Speed: Carbon

Discussie in 'Games' gestart door king kai, 17 jun 2006.

  1. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon met iemand afspreken om eerst de ene zo te laten winnen, en dan andersom :).
    Elkaar helpen dus met die achievement. Mij kan die online ranking niets schelen dus :)
     
  2. gotcha

    gotcha Monkey Business

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    en met die virussen snap ik ook niet helemaal... maar ik denk dat je een speler moet verslaan die de bonus vinyls van carbon plaque etc op zijn wagen heeft op zijn wagen anders zou ik het niet weten
     
  3. jasper15

    jasper15 Active Member

    Berichten:
    739
    Leuk Bevonden:
    0
  4. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
  5. jasper15

    jasper15 Active Member

    Berichten:
    739
    Leuk Bevonden:
    0
    okej toch bedankt.:thumbs:
     
  6. AudiRS4NL

    AudiRS4NL AudiRS4NL

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gisteren een Xbox360 gekregen samen met NFS Carbon en Splintercell D.A. Beide games vind ik top, met name NFS online. Alleen het lijkt erop alsof de game niet helemaal soepeltjes loopt... Af en toe rijd ik in een bepaald stadsdeel en dan is het net alsof de omgeving nog niet ingeladen is. Ik rijd dan gewoon een blauw vlak in waarna de game hooguit 3 seconden blijft hangen, daarna verschijnt het wegdek en de omgeving weer en kan ik gewoon verder racen. Het komt niet heel vaak voor, maar ik heb het nu al een keer of vijf gehad. Zijn er nog meer mensen met dit probleem??
     
  7. gotcha

    gotcha Monkey Business

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    nee nog nooit last van gehad ... maar zie tijdens het racen wel meer mensen die lag hebben / haperen .. kan ook aan je verbinding liggen denk ik ...
     
  8. AudiRS4NL

    AudiRS4NL AudiRS4NL

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat zou idd goed kunnen als ik t alleen online zou hebben. Maar ook offline heb ik dit probleem. Heb eens verder gezocht op de EA fora en er zijn blijkbaar nogal wat mensen die last hebben van freezes en disc errors... Nouja, de game loopt in ieder geval niet vast want ik kan wel gewoon verder spelen.
     
  9. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Heb ik ook nooit gehad, loopt gewoon soepel bij mij
    Er is wel 1 dingetje online waar ik me aan stoor. Je kan van tevoren opgeven wat je wilt: Circuit, Sprint, Pursuit enz. Dan kies je voor Circuit en dan kom je in een lobby waar er Canyon word gespeeld. Soms kies ik voor een Ranked Match en dan word ik ingedeeld bij een Unranked match. Dat is het enige irritante, maar voor de rest is de game top online
     
  10. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Er is een manier om met 80microsoft punten heel wat miljoenen te halen.

    Download een luxe wagen via xbox live (doe dit wel als je aardig ver in de game bent zoals bij 90%). Zorg dat je iig een paar van dezelfde auto's in de shop koopt (deze zijn nu gratis). Save en ga naar je xbox dashboard, ga naar saved files en delete die content van die wagen.

    Nu ga je terug naar het spel en je verkoopt die wagens weer voor 150.000 per stuk. En je kan het geheel weer herhalen.

    Even for the record, ik had al die achievement voordat ik dit ging doen.
    Ik doe het gewoon zodat ik alle wagens een beetje kan tunen :+
     
  11. gotcha

    gotcha Monkey Business

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    je kunt 1 mil ook gewoon makkelijk met career halen ...

    haal zoveel mogelijk races met de rx-8 / brera / muscle zonder te tunen !!!
    en dan proberen een pinkslip te krijgen van de rx-7 / db9 / muscle
    en dan alleen uitrijden tot de laatste bossrace en dan nog ff je wagen upgraden als dat nodig is... / kan
    en dan de career uitspelen met wel alle races gewonnen anders kom je net niet aan 1 mil of je verkoopt je rx8/ brera/ muscle ..


    maarja voor de 80 microsoftpunten moet je wel eerst geld uit geven :9 ;)
     
  12. Rob schouten

    Rob schouten Kruisdoos360

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nu ff een paar keer online gespeeld, maar das best wel grappig :D

    had nog een 48uur gold liggen. denk dat ik toch maar weer eens een 12 mnd moet hebben
     
  13. Gaudio

    Gaudio Active Member

    Berichten:
    151
    Leuk Bevonden:
    0
    als je de career uit heb gespeeld heb ik pas 1/3 van alle auto's ofzo....dus geen skyline, murcielago, R32, pagani, koenisegg (ik heb collec.edition), enz, enz, weet iemand hoe dit kan...?
     
  14. Rob schouten

    Rob schouten Kruisdoos360

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    skyline moet je hebben als je alle races hebt gedaan in carreer,

    een aantal auto's speel je vrij in de challenge races (brons, zilver en goud halen)

    en de bonus auto's van de CE vind je als je bijv. een quick race doet en bij het kiezen van je toet kiezen voor "bonus" als het goed is vind je daar de Pakanie en de Koeienei

    suc6
     
  15. Gaudio

    Gaudio Active Member

    Berichten:
    151
    Leuk Bevonden:
    0
    Yo dankje!
     
  16. gotcha

    gotcha Monkey Business

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    k had een paar keer perfect canyon duels in career maar heb de achievement nog niet gekregen :confused:

    heeft er al iemand de achievement van een van plaques van nfs carbon ...en waarneer kun je zelf die vinyls op je auto doen??

    want zelfs degene die nr 1 staat bij my gamercard heeft hem nog niet :p

    en wat is een police rhino ? en welk heat level krijg je die ?
     
    Laatst bewerkt: 15 dec 2006
  17. Rob schouten

    Rob schouten Kruisdoos360

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    suc6
     
  18. gotcha

    gotcha Monkey Business

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    ok bedankt... heb even info op gezocht over die virussen/ plagen en het schijnt zo te zijn volgens ea forum dat die dingen echt (heel) schaars zijn.. en dan zijn er ook nog mensen die ze al wel hebben maar die dan zelden met virus rond rijden ... 8) 8) maar je hebt geen bepaalde oxp level nodig om die achievement te halen... als ik het goed gelezen heb

    http://forums.ea.com/mboards/thread.jspa?threadID=160044&tstart=0

    ben niet zo goed in engels maar dit heb ik er uit kunnen halen ..

    edit:

    dit is pas ziek 2 mil in een drift
    http://www.cyberscore.net/chart-30359.php
     
    Laatst bewerkt: 16 dec 2006
  19. jasper15

    jasper15 Active Member

    Berichten:
    739
    Leuk Bevonden:
    0
    Ey weet iemand misschien hoe de achievement HEAD START haald?? Want als je kijk bij de achievements van NFS Carbon moet staat er bij die achievement dat je bij needforspeed.com moet kijken maar ik weet waar ik daar moet kijken. Weet iemand misschien hoe het werkt?

    Alvast bedankt.

    en heeft iemand al is zo'n plaag gehad??
     
  20. gotcha

    gotcha Monkey Business

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    heb er op de vorige pagina wat over gezegd over die plagen :D
    en over die head start weet ik...
    je start sprint race op york road (ranked) en dan geef je je tegenstanders 10seconden voorsprong en dan moet je de race nog winnen...

    heb dit zelf al 3x met iemand in een ranked match gedaan maar heb de achievement niet gekregen :x :confused: :confused:
     

Deel Deze Pagina