1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Need for Speed: Carbon

Discussie in 'Games' gestart door king kai, 17 jun 2006.

  1. SupahMaster

    SupahMaster Guest

    Nee je moet gewoon lezen. |:-

    En normaal reageren zonder te beledigen enz. is ook moeilijk he. Kindjes zoals jij horen niet over te gaan naar groep 6 :'-(

    _0/
     
  2. Greate Pier

    Greate Pier euuhm

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb Most Wanted niet gespeeld.. maar NFSU2 heb ik me wel een tijdje mee vermaakt.. toch maar ff in de gaten houden dus, deze. Hoop trouwens wel dat ze met wat nieuwe 'dingen' komen ipv. alleen de graphics etc wat beter.
     
  3. biggie

    biggie ----Xbox360----

    Berichten:
    793
    Leuk Bevonden:
    0
  4. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik voeg dit wel even aan de startpost toe, die is iets specifiekere informatie
     
  5. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
  6. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Gadver...

    dus geen daglicht meer.. minder politie, nog steeds dat kinderachtige "pimp my ride" gedoe, ik bedoel een lamborghini die je kunt uitdossen met stickers? komop nou, blasfemie..
    nog steeds die levensloze en inspiratieloze stad, kun je zo wel weer zien aan de models op de achtergrond van de laatste plaatjes..
    Het is gewoon weer de undeground 2 engine, zelfde autos weer, rijden voor geen meter, en weer een stap achteruit van de developers.. super jammer, want most wanted kwam weer wat in de buurt van het oudere, betere, en welbekende hor pursuit series...

    Helaas luisteren ze nooit naar de fans, maar luisteren ze alleen naar de dollars die binnenrollen zodra de massa het toch koopt omdat ze een nieuw mokkeltje hebben gekozen om in de saaie verhaallijn te spelen en om je telkens in het begin schaars gekleed je vertellen dat het maar een spelletje is en dat je in het echt voorzichtig moet rijden...

    Nee.. deze sla ik echt een keer over, underground was echt beroerd, smaken verschillen, dat weet ik, maar laten we eerlijk zijn.. hot pursuit, porsche unleashed, high stakes, dat was nou nog een Need For Speed ten voete uit.. zo begon het, die series hebben de trent neergezet...
    mooie autos, geen pimp my ride zooi, gewoon een kleur en dat is het, besturing was goed, prachtige omgevingen, interactieve politie achtervolgingen, die echt hun best deden, en je kon notabene toen al als politie agent spelen.. snachts, dusk, dawn, of gewoon daglicht, kon je zelfs kiezen... herhalingen, verkeer was er, nog geen online toen helaas, maar ik weet zeker dat je met deze nieuwe weer lekker met zijn vieren in die dooie stad kunt rond racen..
    geen politie, geen optie om 1 te zijn, en geen verkeer, want dat kost tijd en moeite, en dat kennen ze niet meer bij die developers... gewoon zo hard mogelijk melken met hetzelfde concept...

    sneu wel hoor... ik wacht nog steeds op een hot pursuit drie of iets wat daarop gaat lijken... want dit trek ik echt niet meer, en ik denk dat ik niet de enige ben die de oude NFS dagen nog kunnen herinneren...
     
    Laatst bewerkt: 22 jun 2006
  7. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Nee idd, ik heb NFS 2!!! Helemaal blauw gespeeld. Dat jungle level ken ik nog steeds :9
     
  8. Shizzel

    Shizzel Guest

    Ik vind het tunen van een auto juist mooi. Mooie bodykit erop, spoilertje erbij, neon eronder en je hebt een mooie bak.

    Al lijkt dit met Lambo's nogal anders, want ze zijn van natura al mooi :D ;).
     
  9. JeePee

    JeePee Guest

    Lijkt wel of dit deel de gameplay heeft overgenomen van Ridge Racer. Zie die auto's scheeft door de bocht gaan dan :eek: Deze game ga ik iig niet kopen, want hij is nog minder realistisch dan Excessive Speed :9
     
  10. FredKroket

    FredKroket Hardcore racer

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    Excessive Speed is egt vet :D.

    Maar ik ben NFS ook al kwijt sinds die undergroundshit. Dat leek gewoon helemaal nergens meer op. Need for Speed : Porsche was nog vet om te spelen. Toen Most Wanted kwam heb ik het wel weer gespeeld, omdat daar de combinatie al wat beter was en er gelukkig weer politie inzat. Nouw was dat ook niet super uitgewerkt, maar hij was duidelijk beter dan de underground-delen ^^.

    Dit nieuwe deel laat weer zo goed als geen vooruitgang zien en het wordt steeds onrealistischer. EA zal het wel nooit leren...
     
  11. JeePee

    JeePee Guest

    Idd, die heb ik echt helemaal stuk gespeeld 8)
     
  12. mars15

    mars15 Guest

    vindt het ook tegenvallen tot nu toe
     
  13. Daizze

    Daizze i pity you ...

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    offtopic:
    ik vind het anders behoorlijk sneu dat je voor 1 WK echt 2 spellen moet uitbrengen. Road-to-WK onzin bah bah :{
     
  14. gotcha

    gotcha Monkey Business

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zag net in het topic van fm2 dat er 2 nfs carbon uit komen in het 4eQ van 06 namelijk:

    NFS: carbon
    NFS: carbon CE

    wat is het verschil tussen deze 2? of is het een type fout ?
     
  15. Daizze

    Daizze i pity you ...

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    zal wel een (duurdere?) Collectors Edition worden
     
  16. gotcha

    gotcha Monkey Business

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    aha bedankt
     
  17. jasper15

    jasper15 Active Member

    Berichten:
    739
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand al de release date?
     
  18. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoogstwaarschijnlijk rond november, precieze datum is nog onbekend
     
  19. jasper15

    jasper15 Active Member

    Berichten:
    739
    Leuk Bevonden:
    0
    Okej bedankt.
    En nog een vraagie welke auto is die muscle car in dat eerst filmpje van NFS Carbon??
     
  20. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Een Dodge, geen idee welke. En een Mitsubishi Evo
     

Deel Deze Pagina