1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Need for Speed: Carbon

Discussie in 'Games' gestart door king kai, 17 jun 2006.

  1. gotcha

    gotcha Monkey Business

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    echt raar toen net zat ik te spelen op live een ranked match ( speedtrap) met nog een jongen en toen was ik gefinished (1e) en toen kreeg ik ineens melding dat hij niet meer aan me ea account kon koppelen en toen moest ik op start drukken en toen moest je op start drukken en dan keer je terug naar main menu... :x 8) 8)

    is dit een bug ofzo ??
     
  2. Cheeks91

    Cheeks91 Active Member

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je die achievements wil halen voor Exotic en Muscle cars in je garage enzo. Moet je de single player dan 3 keer uitspelen?/
     
  3. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Nee natuurlijk niet.

    Zorg dat je van elke klasse de goedkoopste auto pakt, en die koop je dan (6 of 8) keer totdat je garage vol is. Dan alle auto's van die klasse weer verkopen (je moet er altijd 1tje houden maar dat is niet zo erg, want die kun je verkopen als je meerdere auto's hebt), en dan kies je weer een andere klasse en daarvan koop je ook weer je garage vol, netzolang totdat je alle 3 klasses hebt gehad en dan heb je er weer 75G punten bij!
     
  4. Cheeks91

    Cheeks91 Active Member

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt, maar ik heb al gekeken hoe je een auto kan verkopen maar heb het nog niet ontdekt. Waar kan het?
     
  5. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Als je naar je huis gaat vanwaar je ook altijd de opties free roam en cars etc hebt, moet je gewoon naar je auto's gaan en dan career options bij je auto kiezen (welke knop dit is staat onderaan je scherm ergens) en dan kun je volgens mij via X je wagen verkopen.
     
  6. Dioxic

    Dioxic Guest

    Is dit spel online nog druk?
     
  7. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik had vanmiddag nog ff gespeeld, maar het liep niet echt storm ofzow
    Maar ik denk dat het in de avonduurtjes wel wat drukker is
    En voor de Canyon races heb je maar 1 tegenstander nodig, dus dat moet altijd wel lukken
     
  8. SiNNeD26

    SiNNeD26 The world, chico.

    Berichten:
    414
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een hele makkelijke manier gevonden om die 3 achievements te halen voor het verzamelen van alleen Tuner, Muscle of Exotic auto's in je garage zonder ervoor te betalen. Het is denk ik een bug maar

    ik download bijna altijd de gratis content van spellen en dus ook van Carbon (er zijn een stuk of 3 gratis downloads waaronder 1 voor nieuwe auto's, die moet je hebben). Wanneer je dat doet zijn een aantal Tier 2 auto's ineens 0 Euro! En zowel van Tuner als van Muscle als van Exotic. Je kan dus gewoon bijvoorbeeld je hele garage volgooien met de Renault Clio V6'en en deze dan weer verkopen. Dan krijg je de achievements ook allemaal voor nop. Zo makkelijk heb ik nog nooit 75GP verdiend!

    Of was dit al bekend?
     
    Laatst bewerkt: 12 feb 2007
  9. gotcha

    gotcha Monkey Business

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    dat kon al langer ... maar heb hem op de gewone manier gehaald

    morgen bijna hele dag vrij ... dus dat wordt weer paar levels up :b: op naar 50

    vandaag filmpje gezien van een zieke drift .... altijd die jappen weer ;) 4 mil
    http://www.youtube.com/watch?v=KYJVisOXots
     
    Laatst bewerkt: 13 feb 2007
  10. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    K heb de game nu ook eindelijk maar aangeschaft:+
    Zit al op 15%...maar weet iemand wanneer ik auto's van de vijand kan winnen? Dit moet wel kunnen toch? Een beetje a la Most Wanted. Heb t nog nergens gevonden. Het enige dat er te winnen valt met races zijn spoilers,suspensions en body kits etc...
     
  11. gotcha

    gotcha Monkey Business

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    als je een boss race hebt gewonnen ( dus alle races van een gebied gewonnen hebt) en dan krijg je net zoals bij most wanted van die markers en dan moet je geluk hebben dat je de goeie pakt/ unlocked om de vijand zijn wagen te krijgen
     
  12. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Ke bedankt, maar er zijn 4 districts, dus er zijn maar 4 auto's die je kan winnen?
     
  13. jasper15

    jasper15 Active Member

    Berichten:
    739
    Leuk Bevonden:
    0
    nee 3 auto's die je kan winnen.
     
  14. Budje

    Budje Arnhem 1

    Berichten:
    440
    Leuk Bevonden:
    0
    HAHAHAh echt zwaar zieke drift thats tha real deal
     
  15. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Die drift is echt zwaar ziek!!! Respect.
     
  16. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Idd...heb je ijzeren zenuwen voor nodig:+
     
  17. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    K vraag me toch echt af wat het verschil is tussen de CE en het standaardspel. Op de hoes staat dat er een aantal tracks aan toegevoegd zijn, maar k vraag me af welke dat dan mogen zijn:)
    Trouwens, zijn de Koenigsegg en de Audi Le Mans ook in de career te verkrijgen?
     
  18. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Nope die zijn niet in de career verkrijgbaar, alleen dus met quick race etc.

    Overigens komt die koenigsegg alleen voor in de CE editie. ;)


    De verschillen tussen standaard en CE kun je hier vinden:

    http://en.wikipedia.org/wiki/Need_for_Speed:_Carbon

    "The Need for Speed: Carbon Collector's Edition features 10 exclusive cars, 10 pre-tuned cars (out of the box), 6 new races, 3 unique challenge events, 10 unique vinyls and a Bonus DVD showing the making of Carbon and showcasing all the cars used in the game. The Collector's Edition also features alternate box art and metallic finish packaging."

    Iets verder naar beneden staat ook de officiele carlist waaronder ook auto's die bonus zijn of alleen in CE voorkomen.

    Anders moet je eens rondkijken op EA forums ofzo. ;)
     
  19. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Staat ook achterop de doos van de C.E.. Misschien een vraag waarvan het antwoord al ergens in deze thread staat, maar heb jij de gewone of de Collector's Edition van Carbon, AntraXxX? Heb zelf de Collector's Edition sinds afgelopen Maandag.

    Ik moet zeggen, een fantastische game:thumbs:. Heb als beginterretorium de tuners genomen, die Kenji heb ik al verslagen en die hele terretorium heb ik al overgenomen.:) Ben net bezig met de exotics. Mijn auto's zijn een Porsche Carrera GT, een Porsche 911 Turbo en een Lambo Gallardo. Fijne karretjes. Ik heb ook een vraag: Kan je in Free-Roam ook in de Canyons komen? Zou heel leuk zijn.:)
     
  20. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ik heb de gewone versie van NFS:C en ik heb hem al zowat 3 maanden.

    Career + challenge series uitgespeeld, maar nu vind ik het nog steeds leuk om gewoon rond te cruisen en dan weer een leuke achtervolging te beginnen, of tegen mijn broertje gewoon quick race spelen.

    In het begin had ik overigens die Alfa Brera gekozen.

    En via Free-Roam kan je niet in de Canyons komen, is wel jammer ja :mad:
     

Deel Deze Pagina