Thanks!!, Gruwlijke game btw!! alleen jammer dat er zoweinig achievements zijn voor de single player mode. En zalje de meeste achievements alleen online kunnen krijgen (en tja ben geen fan van online achievements.. zoals versla een EA mod.. gadverdamme)
Muscle Head 25 Fill your Career Garage with only Muscle Cars Tuner Addict 25 Fill your Career Garage with only Tuner Cars Exotic Aficionado 25 Fill your Career Garage with only Exotic Cars weet iemand miss hoe ik die 3 achievements makkelijk kan krijgen? en heeft iemand miss wat tips hoe je online het beste XP krijgt om je rank omhoog te krigejN?
Door je garage helemaal te vullen met de goedkoopste wagens van een klasse (tuner, exotics, muscles). En dan weer verkopen en dan de garage vullen met een andere klasse wagens.
heeft iemand hier de urban battle achievement gehaald? hiervoor moet je 50 uitdagingen in free roam winnen.. dat heb ik dus gedaan maar ik krijg geen achievement (maar hij is wel unlockt op de reward card gek genoeg?)
Nee ik heb hem ook niet gehaald terwijl ik al ongeveer 100 van die free-roaming uitdagingen heb voltooid. Ik heb op andere forums gelezen dat dit dus een bug is, dus je zal hem denk ik niet kunnen halen.
heeft iemand miss een tip voor die narige draft races? ik verlies steeds giganistsch.. wat een fuck races..
je moet niet tegen sturen want dat doet de wagen automatisch al. je moet juist als je een bocht naar links hebt ook naar links sturen, hoe gek t ook klinkt, want bij nfs:ug 1 en 2 moesj je wel zelf terugsturen
Ik had in het begin ook erge problemen met het driften, want bakte er toen geen zak van. Maar mijn grootste tip is: gewoon oefenen, oefenen en nog eens oefenen. De bochten ook goed insturen, maar da's logisch. Deze gast is goed, misschien kun je eens kijken hoe hij instuurt etc. http://www.youtube.com/watch?v=IOKWeLCirhI&mode=related&search=
Iemand misschien een tip voor de cayon races. Wat voor auto's is het meest relaxed? Word er maar gek van.
ik vind nfs carbon een heel tof spel, alleen jammer dat de achievemens zo zuigen ik heb nu 70% uitgespeeld en slechts 40 punten bijna alles is online ta halen... crapzooi
dat heb ik precies ook! 40 punten, heb per ongeluk een keer in een raceweek online geracet, mijn 1e en laatste race online, achievement! heb niet eend de ach van first steps
ja die kreeg ik ook niet toen ik de eerste keer online gine racen maar pas wat later. vind die achievements wel bagger moet veel online doen en ik ben niet z'n fan van online racen. en 't is gewoon kut om ze te halen