valt allemaal wel mee dat ze kut zijn om te halen je moet er alleen even de tijd voor nemen zit nu zelf op 40/50 achievements maar carbon bevriest bij mij de hele tijd in het menu bij my cars of iets dergelijks... daarom heb ik hem al 5 maanden niet kunnen spelen fzo ... en nu nog steeds niet en dit heeft hij bij de andere spellen niet
weet iemand hoe je die head start achievement moet halen. snap er geen snars van en kan op needforspeed.com ook niks vinden . iemand hier die het weet ????
Online Baan: York Road En dan 10 seconden wachten bij de finish en dan je tegenstanders inhalen. Het best kan je het met een vriend doen.
Head Start 25 G Check NeedforSpeed.com to learn how to get this Achievement To do this achievement you need Xbox Live. Go Online and do a race (Ranked or Unranked) on "York Road". Once the race starts you must wait 10 seconds AFTER the first person started and then finish the race first. So, If nobody moves for 5 seconds, than you can start moving at 15 seconds. It's approximately a 2:15-2:30 Race, and really isnt a problem especially if you can get a friend to help you, in a 2 person game.
ik twijfel.. NFS: C en Burnout Revenge zijn beide €19,98. Welke moet ik kopen? Heeft NFS: C split screen (of Burnout Revenge als iemand dat toevallig weet?)
ligt eraan van wat voor racegames je houd, wil je meer racen ga dan voor NFS wil je crashen en andere autos slopen ga dan voor burnout
Tussen die 2 keuzes zou ik voor NFS:C gaan! NFS:C heeft inderdaad split screen. NFS:C pluspunten: -Veel tunemogelijkheden (autosculpt: http://www.youtube.com/watch?v=3lmwiRGbhhM en http://www.youtube.com/watch?v=nRXenXSAUH4&mode=related&search=) -Veel gave auto's -Politie die er alles aan doet om jou te pakken te krijgen -Challenge series -Canyon races -Split screen en online mode -Freeroaming NFS:C minpunten: -De career mode is wat kort En lees/bekijk wat reviews!
met NFS Carbon heb ik iets heel raars, er staat dat ik 13 jaar of ouder moet zijn om een ea account te maken. maar ik ben zelf 15, weet iemand waar je je leeftijd kan veranderen. of in ieder geval me verder kan helpen.
Ik heb voor burnout gekozen, die game is toch wat meer mijn ding, en als ik 'm zat ben ga ik hem wel ruilen voor NFS C
@JelleN dat probleem is al vaker gepost als ik 't me goed herinner. maar wat mij geholpen heeft is een nieuwe account maken dus... maar weet niet of er nog andere mogelijkheen zijn dus..
ik snap er nix van van die achievements van vul je garage me een soort wagens... Bedoelen ze dan de garage waar je kan tune of de garage in het hoofdmenu waar je al die auto's ook kan neerzette???
@sneaky snake eye, Ze bedoelen de garage in je career. Ik geloof dat er 6 of 7 auto's in kunnen. Het beste wat je voor die achievements kan doen is de goedkoopste tuner/muscle/exotic kopen en dat 6 of 7 keer totdat je garage vol is, dan heb je de achievement.
kan me nog herinneren dat ik er maar 2 of 3 auto's in kon stoppen tewijl die helemaal leeg was. vond 't wel apart. heb deze game ook al een half jaar ofzo niet meer gespeelt heb die eerste eindbaas nog niet eens verslagen
Jaja, een redelijk groentje hier met de 360 en Carbon. Heb ondertussen de Brera compleet klaar gereden en Cash plenty om een andere bak te kopen... maar WAAR? Heb al een aantal wagens ge-unlocked....
En die wagens die je daar koopt, zijn alleen voor de Career dacht ik he? Je kan verder voor Live gewoon een wagen tunen met alle vrijgespeelde spullen..... ?
Ja, Als je gewoon in het hoofdmenu, in de garage gaat (weet niet hoe die mode heet waar je gewoon voor de lol je wagens kan tunen)tune je daar een auto en daar kan je gewoon online mee racen.
Heb ook gezien dat je met de carriere auto's kan racen in Live. Bedankt voor de uitleg in ieder geval.