ik moet zeggen dat ik elk deel weer onder de indruk ben van nfs, maar games als deze gaan na hooguit 3 maanden weer de kast in ik volg de serie al vanaf het begin, en ga deze ook wel halen denk ik
heb net het online game filmpje gezien op ign sow dat ziet er echt wel vet uit .. je kunt een ''rollenspel'' spelen van een aantal mensen kakkerlakken en een aantal tuners das echt vet en in de single player ziet die drift er ook goed uit heeft iets weg van pgr3 dat je er punten voor krijgt maar das alleen maar leuk.. en eindelijk fotomode \o/ dat hadden ze er eigenlijk bij het vorige deel al in moeten doen
jah dat is cker een goed filmpje, en de nieuwe mode ''police evasion'' lijkt me erg gaaf dat je moet ontsnappen van 7 polities, cker bruut is dat
Ik vind het maar niks die demo. Vind het allemaal maar wat traag over komen. Voor mijn gevoel speelde het niet lekker.
Ik vind het ook maar een bout game. Ik ben niet echt van dit soort racers. Oke het is wel eens leuk om extreem arcade te racen maar bij dit spel vind ik het gewoon niet leuk. Het is gruwlijk simpel er is amper AI de besturing is gewoon te onrealistisch en irritant. Nee doe mij maar Forza of PGR.
hehehe iedereen NFS afkraken .... nou ik had hem gisteravond nog gedownload en ook even gespeeld. ik merk niet veel verschil tussen Most Wanted en de nieuwe. afwerken van tunen is wel iets nieuws. maar ik denk dat ik hem toch haal... ik ben dol op racegames. in ieder geval komende twee maanden nog twee games erbij: NFS: carbon en Forza 2. en volgend jaar verder met mijn collectie.
Mm gisteren ook nog ff de demo gedowned en geplayed. Als ik eerlijk ben, in vergelijking tot NFSMW vond ik de impact gewoon .. magertjes.. ok, het sculpten is een leuke gimmick (maar ook niet meer dan dat) maar komop zeg, ik vond t qua racen gewoon terug in de tijd... en dan die domme speelgoed iconen boven de wagens.. Nee t is to TAAL niet de nextgen slammer geworden die ik in gedachten had
Kijk aan: Need for Speed Carbon Collectors heeft naast het spel nog wat extra's aan boord waaronder: EXCLUSIVE VEHICLES BE ONE OF THE FEW TO DRIVE FOUR EXCLUSIVE CARS RIGHT OUT OF THE BOX. SPECIALLY TUNED CARS GET A HEAD START ON THE COMPETITION WITH TEN PRE-TUNED RIDES. EXTRA EVENTS SIX NEW RACES AND THREE NEW CHALLENGE SERIES EVENTS GIVE YOU MORE WAYS THAN EVER TO DOMINATE THE STREETS. BONUS DVD FEATURES • FIVE FEATURETTES TAKE YOU BEHIND THE SCENES PAGE TO PICTURE, ON SET, CHARACTER, TERRITORY AND CAR FEATURETTES. • NEED FOR SPEED AV WARS REMIX PROJECT A COLLECTION OF SIX AUDIO VISUAL REMIXES BY SIX OF THE WORLD'S TOP CLUB VJS FROM LONDON, NY, STOCKHOLM AND PARIS.
ga de demo wel ff spelen http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERS...AAEOA_ZYcyRa&lgl_BOL_OWNER_ID=1&lgl_Section=1 fout of wat Gaaf zeg, de online modus van Need For Speed: Carbon. Nu ook hot pursuit online in 2 verschillende modus. http://moses.gametrailers.com/strea...ad:black_short::m:t_nfsc_online_h264::m:black tof filmpje van alle online mogelijkheden
Ik heb hem besteld, maar hopelijk is de framerate hoger in de full version, zo niet als die irritant speelt, verkoop of ruil ik hem. Ben benieuwd
Ga em zo ook bestellen denk ik, Online opties doen het em, lijken me erg bruut. Sommige modes hebben iets van Cat & Mouse van PGR, beetje met politie enzo.
Er staat een preview op Gamer.nl. Het gaat hier om een preview voor de Xbox en niet voor de Xbox 360 maar dan heb je wel een beetje een idee hoe de game is. Degene die de preview heeft geschreven geeft nog wel een reactie op een vraag over de Xbox 360 demo: Op de X06 heb ik de game vijf minuten gespeeld, dus ik ga hier uit van de Xbox-versie die ik opgestuurd heb gekregen. En ja, sorry.. ik vind hem best okay. Natuurlijk, er zitten nog vertragingen in, de besturing is nog niet optimaal en de glitches moeten nog weggewerkt worden, maar over het algemeen ben ik er best over te spreken. Als de previewcode nog ietwat bijgewerkt wordt, vind ik het een toffe game. In de review ga ik uiteraard dieper in op de nadelen, maar hiervoor moet ik de game nog wat langer spelen. Heb nu 1 district onder m'n hoede, nog drie te gaan voordat ik m'n uiteindelijke woordje klaar heb. Tevens doe ik dat gebaseerd op de reviewversie van het spel. Ik heb de punten die je opnoemt gelezen, maar de Blurr vind ik juist goed in de game passen en ziet er met regen en dergelijke goed en funky uit. De besturing daarentegen vind ik nu al best in orde, al blijft het jammer dat EA nooit echt uitdagende racetracks in Need for Speed games stopt (al zijn de canyon races wel erg goed uitgewerkt).