als je me niet gelooft zijn er mensen die wel beweren dat er 3 zijn de stappen om te kijken. --> www.marktplaats.nl --> typ in: xbox360 need for speed carbon --> computer software --> eventueeel postcode --> onder zie je computer software -> games/ xbox en xbox360 klik daar op --> zie je een paar collecters editions en gewone. maar onderaan zie je 3 andere fotos van carbon. --> bij een van hun heb ik het spel gekocht, en wil graag weten is dit een officiele 3e edditie of is het gewoon een ander plaatje of zow.. mvg the unlimited
heey heb ik gezien, maar het is hem niet ik wil je precies laten zien wat ik bedoel. het heet trouwens de advertentie die ik bedoel: need for speed carbon voor xbox360 te koop 30 december geplaatst en woont in twello gelderland. genoeg info? mvg the unlimited
Damn zit ik ff op 800.000/1 000 000 Ik moet 1 mil hebben voor de reward card Heb nooit het geluk gehad voor de pink slip te halen,telkens ernaast (?) Bestaat er een truckje cheat voor maximaal geld Of eerder gepost(trukje met wagen kopen via marktplace en verkopen??? Dit redt mij zo'n 100gp voor de reward.
Wow je begint nu aardig vervelend te worden. Er is al tig keer antwoord gegeven. Soms verschillen de hoesjes maar NEE er zijn GEEN 3 editions. Dus NEE. N-E-E.
COOOORVEEEETTTEEE heb ik jawel helemaal gemasterd !!! Dikke auto yo Wie wil zijn skilzz tonen op carbon?Voeg toe vrienden.
Ik probeerde het steeds met de Murcielago, even een Gallardo gekocht en getuned en daarmee lukte het wel