Ben wel toe aan een nieuwe burnout ! Blur verveelde mij snel en Burnout Paradise vond ik ook middelmatig. Kom maar op met de demo !!!!
D'r zijn maar weinig games die mijn aandacht lang kunnen volhouden, warschijnlijk heb ik een of andere vorm van adhd of zo.
zucht... Een EA game, dus EA servers, dus geen verbinding voor mij. Mja, ik kan racen natuurlijk, maar dat Autolog lijkt vrij belangrijk voor de game zijn. Goed dat ik deze nog niet had gereserveerd, geen zin om na Fifa 11 nog een miskoop te doen. EA
Haha nou dit moet wel de kortste demo ooit zijn.. Heb 2 minuten geraced en toen was het alweer voorbij Ik moet toch helaas concluderen dat het teveel richting Burnout is gegaan en te weinig richting de oude Hot Pursuit.. Het is een kwestie van andere auto's gewoon volledig kapot beuken om ze zo te arresteren, super lame. Wordt een budgetbak titeltje voor mij.
Net even een rondje gereden in beide auto's. In het begin had ik echt het gevoel dat ik in een tank zat, die auto's voelen echt ZWAAR aan. Gelukkig had ik het na 3 minuten wel door. Het is misschien nietzo als de echte Hot Persuit, maar ik vind het toch wel geinig hoor, alleen jammer dat je geen 'straat racer' kan zijn in de demo... Verder vind ik het er grafisch goed uitzien, niks op aan te merken! Ze moeten alleen echt eens oprotten met die boost in de NFS games...
net gespeeld. Vond em wel goed, maar had het allemaal nog wat vetter verwacht vanwege al lovende preview verhalen. De klapper die het had moeten zijn gaat het volgens mij niet worden... Is idd een soort burnout nfs underground combi waarin het tuninggedeelte weg is. Soort van hybride game tussen franchises van EA. Smaakt best lekker maar voelt niet als iets wat je niet mag missen.
Ik heb het gespeeld en weet nu dat ik het spel niet aan de volle prijs koop. Ik koop het ooit wel eens als het sterk afgeprijsd is ofzo...
Je hebt dus twee races...en die van Roadsters word unlockt als één vriend de demo ook gespeeld heeft. Dus kortom, iemand uit je friends list moet de demo ook eventjes gespeeld hebben en dan kun je die roadsters race doen?
Bij mij waren genoeg mensen die demo aan t spelen, maar hij bleef bij mij locked. Demo meteen weer van mn HDD afgegooid. Gewoon weer dezelfde NFS als de laatste 5-6.
God wat een teleurstelling. Lijkt wel of me auto de 700km/u haalt. Heb de eerste hot pursuit met heel veel plezier gespeelt. Maar dit komt niet eens in de buurt. En kan natuurlijk weer niet connecten met ea.
Geen probleem met connecten , maar heb de demo na 2 minuten racen alweer uitgezet , ik vind er helemaal niks aan.Het lijkt inderdaad gewoon op de vorige NFS's alleen dan met een burnout formule. En dat terwijl ik de Shift serie echt heel tof vind ! Heel jammer hoor
Gare demo Politie auto is zwaarder dan zwaar, terwijl ik de eerste NFS games veel had gespeeld. Ik kan connecten maar geen online game spelen, jammer dit