1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Need for speed: Hot Pursuit

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 15 jun 2010.

  1. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    Heb hem vanmorgen nog heel even gespeeld en toen vond ik het wel al iets beter.

    misschien dat het een kwestie van wennen is.

    wat is jullie record op die roadsterrace? ik reed een 3.46:32 vanmorgen
     
  2. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar heb je wel gelijk in denk ik !

    Vaak is een demo maar ook een heel verkapt beeld van t volledige product !
    Misschien toch nog maar een kans geven.

    Want ik vind de omgevingen enzo wel heel erg tof , en als er ook freeride enzo inzit is het wel weer heel tof
     
  3. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Maar je mist mijn hele punt….

    Het hele concept is veranderd, en niet ten goede, want je speelt nu gewoon Burnout ipv Hot Pursuit.

    Die NFS Carbon games e.d. hebben er helemaal niets mee te maken.
     
  4. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Zojuist ffies gespeeld en het is zeker een leuk maar die handling is echt drama imo.

    De auto's sturen erg vaag en dood.. hopelijk passen ze dit aan of geven ze de mogelijkheid om dit zelf te doen.

    Anders zeker een leuke titel om te spelen :)
     
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Snap de kritiek eigenlijk niet, het raced heel cool , al is het logge besturen wel echt even wennen. Maar verder vind ik het allemaal heel ok eigenlijk.
     
  6. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn punt is dat ze richting hot pursuit gaan weer i.p.v. die games die niks in de eerste instantie met NFS hadden te maken (underground 1 en 2, en zelfs shift).

    Dit is toch zeker wel een hot pursuit titel waardig, je hebt de omgevingen, de autos, de coppers.. tja, het is van de makers van burnout en i.p.v. iemand te stoppen moet je hem/haar nu laten crashen door middel van roadblocks, spike strips, en beuken a la burnout.

    Maar je kunt niet verwachten dat ze alles precies zo gaan houden zoals de laatste hot pursuit game jaaaaaren geleden.. overigens vindt ik alleen de crashes echt op burnout lijken.. de rest doet me denken aan NFS zoals het vroeger was.. dik pluspunt in mijn optiek.
     
  7. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
  8. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit zijn volgens mij de beginner auto's.

    Erg traag , maar met een zonda of veyron zal dat wel anders zijn.
     
  9. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    De 2de track vind ik al steeds leuker, besturing went. Toch, de aanschaf is een groot twijvel geval :)
     
  10. Obelysc

    Obelysc Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    Wel jammer dat je geen LE krijgt bij MediaOffer als je pre-ordered. :'-(
     
  11. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.303
    Leuk Bevonden:
    363
    Ik ben ook niet ontevreden, alleen vraag ik mij af hoelang dit leuk blijft... Echt een goed beeld geeft de demo ook niet, want volgens mij zit de grootste fun in de multiplayer.
     
  12. DLERIA

    DLERIA Active Member

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    1
    De zoveelste NFS flop:x
     
  13. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    Denk dat het racegedeelte wel verslavend kan worden met dat autolog. elkaars tijden verbeteren etc..

    gameplay begin ik wel steeds leuker te vinden. Na een tijdje ga je dat overdreven powersliden wel waarderen.
     
  14. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    De grootste en meest simpele verneuking aan deze game is het gebrek aan zelf schakelen. Welke idioot is hiermee akkoord gegaan dat je zelf niet kunt schakelen??

    Zelfs in de eerste NFS games kon je schakelen. Het interessseert me niet dat het als arcade bedoeld is maar zorg dan op zn minst dat je kunt kiezen voor manual transmission. Hoe kun je nou lekker op je gemak rondrijden door die wereld op deze manier??
     
    Laatst bewerkt: 28 okt 2010
  15. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Plus dat ik zoiezo sneller ben als ik zelf schakel. Ik vind de automaat in de meeste racegames echt kneuzig, als hij bijvoorbeeld opschakeld in een bocht, als je dat nog niet wilt / nodig is enz.
     
  16. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    zeker groot gemis ja.

    Daar zit dan een heel team over te brainstormen....
     
  17. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    ik krijg die auto nauwelijks de bocht om? :mad:

    Edit: heb nu een beetje door hoe het moet: Je moet de X-button voor de bocht ff indrukken (handrem denk ik), waardoor de auto in een drift raakt. Door tegen te sturen kan je m dan de bocht door krijgen. Soms nog een tikje op de x geven als die te weinig de hoek omgaat.
    Meestal kan je het gas er gewoon vol op houden.
     
    Laatst bewerkt: 30 okt 2010
  18. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad! Vond het de eerste keer wel 'ok', maar nadat een vriend ook de demo heeft gespeeld en ik de 2e race kon spelen meteen geprobeerd zijn tijd te verbeteren bij beide races. Erg leuk, ik kon de gameplay ook meer waarderen de 2e keer. Ik weet nu zeker dat ik dit spel wil hebben.:)
     
  19. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    Ik ga nog even de (p)reviews afwachten, maar denk dat ik hem wel ga halen.
     
  20. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    nu ik heb gemerkt dat je enkel en alleen de bocht om kan gaan dmv het driften, snap ik ook waarom je niet zelf kunt schakelen.
    Dat heeft namelijk geen enkele zin omdat deze game niets te maken heeft met autorijden.

    De tijden verbeteren van mensen uit je friendslist is idd grappig.
     

Deel Deze Pagina