1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Need for speed: Hot Pursuit

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 15 jun 2010.

  1. Obelysc

    Obelysc Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is er trouwens aan de hand met die achteruitkijk spiegel? Vind het zo'n vage bedoeling hebben..
     
  2. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Die ziet er niet uit inderdaad.
     
  3. Probailer2

    Probailer2 Casual gamer

    Berichten:
    716
    Leuk Bevonden:
    0
    Omgevingen zijn best goed nu ik opnieuw speel :confused:
    Maar dit word een goed spel denk ik, en heerlijk met This is dubstep 3 op de hdd net alsof het voor elkaar gemaakt is :p
     
  4. Rick

    Rick Extreme gamer

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    0
  5. Menn0

    Menn0 Xboxfreak

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    speel de demo nu ook. Alleen in de vroegere Hot Pursuit kon je ook auto s wat realistischer aanhouden. Nu lijkt het alsof het enkel lukt met achterop beuken of heb ik het mis? Ik wil ze gewoon afblokken of klem rijden, alleen lijkt wel of dat niet kan?
     
  6. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.303
    Leuk Bevonden:
    363
    Demo nu wat vaker gespeeld, kan de wagens nu heerlijk de bocht in driften. Op me werk een beetje zitten bluffen over mijn tijden, nu hebben er 6 collega's die demo geïnstalleerd en dan is het echt wel lachen.

    Tijden worden steeds scherper en natuurlijk gelijk een leuk bericht achterlaten, als een tijd is verbeterd. Heerlijk :)
     
  7. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    IGN geeft een 9.0

    en een ander spaans magazine een 89%
     
  8. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat dit wel bewijst dat criterion geen demos kan maken.. de demo is ook echt niet zo bijzonder en zeer gesloten (voor een open wereld/free roam racer) en heeft weinig content.. goed om te lezen dat de game wel degelijk doet wat het belooft en dat de demo geen goede voorstelling van de volledige game geeft.

    edit: na het lezen van alle reviews tot dusver twijfel of dit wel een open wereld racer is.. geen review claimt dat je vrij kun rijden op zoek naar missies, maar alle reviews zeggen wel dat je races kiest, en deze kunnen best lang zijn, maar nergens lees ik dat je vrij bent om te cruisen..
     
    Laatst bewerkt: 9 nov 2010
  9. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Metacritic (de site die reviews verzameld) is gemiddeld een 9.2, zelfs hoger dan blackops
     
  10. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    je kunt cruisen. Alleen het heeft geen toegevoegde waarde op het ontdekken van mogelijke shortcuts na ofzo.

    Het is dus niet zo dat jij races unlocked door ergens langs te rijden.
     
  11. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    En zit de mogelijkheid er al in om zelf te schakelen? Anders hoef ik hem sowieso al niet. Dat stomme gebeuk om iemand aan te houden haat ik ook vreselijk, onrealistische onzin.
     
  12. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Bij mijn weten niet. Maar als je niet van onrealistisch racen houdt dan zou ik deze links laten liggen en eerder voor iets als de nieuwe test drive unlimited gaan. Mocht je wel iets als burnout leuk vinden dan is deze nieuwe NFS wel een optie imo.
     
  13. Obelysc

    Obelysc Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt dus wel gewoon rondrijden, maar je vind geen events in deze mode.
     
  14. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    En daar zit het probleem juist, wat is eraan om rond te rijden zonder dat je zelf kunt schakelen? Dat betekend dat je niet rustig kunt cruisen.. Ja... met de toeren in de 8000 terwijl je in de eerste versnelling 60 rijdt. Maar of dat nou rustig cruisen is?
     
  15. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.303
    Leuk Bevonden:
    363
    Dit spel draait ook niet om het cruisen, maar om vette actie. Denk dat velen de game te snel afschrijven nav de demo...

    Nfs staat weer waar het moet zijn, autolog is erg gaaf... Denk dat er online ook wel toffe races gereden gaan worden, zeker met gebruik van gadgets die je tactisch kan inzetten.
     
  16. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Maar juist omdat er de mogelijkheid in zit om te freeroamen moet je de keuze hebben om zelf te kunnen schakelen. Dat is hetzelfde als bier zonder alcohol, het is het net niet.

    Edit: Het is het helemaal niet.
     
    Laatst bewerkt: 9 nov 2010
  17. Erwin van..

    Erwin van.. PSN: F1anatic

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    6
    Kan niet wachten op de nieuwe Need for Speed. :D
     
  18. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Vet, dit heeft Burnout 2/3 written all over the place:

    http://uk.xbox360.ign.com/articles/113/1133106p1.html

    EDIT: Open wereld racer? In ieder geval niet tijdens de events. Dit is de klassieke NFS, maar het vooral om de tracks/parcours gaat. Je hebt een beginpunt en een eindpunt en kunt niet zelf gaan rondcoursen tijdens een race. Eerlijk gezegd twijfel ik zelfs of dit een open wereld racer is buiten de events.... je hebt wel een kaart, maar ook daarop kun je niet vrij rondrijden?

    EDIT: Jajaja, deze moet ik dus ook hebben.

    http://www.eurogamer.net/articles/2010-11-09-need-for-speed-hot-pursuit-review
     
    Laatst bewerkt: 9 nov 2010
  19. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
  20. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Het is hem voor mij gewoon net niet. Nogmaals het feit dat je niet zelf kan schakelen gecombineert met het, voor mij te hoog, botsauto gevoel bij het aahouden en het drifren door de bocht, want anders crash je, maken het gewoon kaka. Vet voor de arcade liefhebber, maar het is in mijn ogen niet helemaal gelukt als Hot Pursuit opvolger.
     

Deel Deze Pagina