1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Need for speed: Hot Pursuit

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 15 jun 2010.

  1. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    De mensen die 't hebben? went 't driften al? En hoe moet je 't precies doen? iets van LT en dan vol gassen? of even gas los, even lt en dan vol gas? Ik zat hier nogal mee te klooien in de demo.

    In de post hierboven zag ik wel prachtige beelden, met dat onweer etc _O_. Maarja weinig vrienden die 't spelen, plus dat ik bij 't spel ook wel denk dat ik er snel op uitgekeken ben... Zo'n competitief persoon ben ik ook weer niet (verbeteren tijden van vrienden, iets dat je in dat spel waarin je items kon schieten ook al had)
     
  2. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Oh oh oh wat is die manual transmission een gemis. Waarom hebben ze dat nou gedaan, de omgevingen zijn zo mooi en de auto's klinken en rijden zo lekker. Waarom weet EA het elke keer weer fucking te verprutsen!!!!
     
  3. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor driften is het lt en dan even gas lossen.
    Ik vermaak me echt met de game eindelijk nog eens een goede nfs.
    Het enigste waar ik me aan stoor is dat er zo veel tijdritten zijn gewoon niet te geloven,en ze zijn ook nog eens erg moeilijk.
     
  4. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is toch echt de oude NFS sfeer weer hoor!

    Vette exotische, amerikaanse en europese racebakken, exotische omgevingen, bossen, bergen, boerenlandwegen, snelwegen, alpen, dag en nacht races, regen races.. etc.

    En de graphics, wow.. soms crash ik omdat te druk bezig ben naar een reflectie van een remlicht te kijken die op een nat wegdek weerkaatst, echt heel mooi allemaal.

    Meerwaarde van freeride begrijp ik ook.. maar toch zou het tof zijn als je daar ook als optie de copperts achter je aan kon krijgen, of als agent lekker rustig cruisen totdat er een racer langs raced, en dat het zo begint (achtervolging).

    Geluid is ook super tot dusver.. sommige motorgeluiden zijn wat muf, maar de rest is echt top-kwaliteit.

    kortom, de demo was degelijk.. maar de volledige game is toch even wel een stukje toffer dan de demo, niet alleen omdat er meer is, maar ook omdat de demo niet echt een goed voorbeeld was voor de uiteindelijke game/kwaliteit.

    toffe game, NFS is wel degelijk terug naar zijn roots..
     
  5. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    Sounds good!

    krijg hem vanmiddag binnen.

    Manual transmission is wel een gemis, maar daar kan ik wel overeen komen.

    Misschien een idee om elkaar aan de vriendenlijst toe tevoegen om dat Autolog wat leuker te maken?

    (best gierig eig dat er geen global rankingssysteem inzit)
     
  6. BDT

    BDT Tony Montana

    Berichten:
    174
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb em ook sinds gisteren en het driften is ff wennen, je hangt nogal snel in de vangrail. Je kunt ook kort de handrem aantrekken voor drift, werkt ook goed en dan vol de boost erop(zoals in Burnout 3 :) )

    Vind de autolog wel cool gedaan. Snapte alle ophef eerst niet, maar het zit leuk geintegreerd.
    Als mensen me willen toevoegen, mijn gamertag is BDT.
    Ga later vandaag en t weekend weer spelen :thumbs:
     
  7. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat het al eerder is aangegeven, maar het is een arcade racer. Kwestie van vol gas dus, over de rechte stukken en door de bochten. Met manual schakelen zou je ook niet meer hoeven driften om de bochten te halen en dan haal je dus wat weg van wat ze willen dat je doet.

    Geen kwestie van verprutsen dus :)
     
  8. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Maar de freeroam optie zit erin. Dus het moet toch mogelijk zijn om eens rustig met 80 of 100 de omgeving te verkennen zonder dat je in de 2e versnelling in zn rev limiter zit? Laat me dan lekker zelf schakelen en rustig binnen 3000 toeren rijden.
     
  9. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm tja, wat dat betreft zal TDU1 (of straks 2) dan meer je ding zijn :)
     
  10. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Wouw , wat een goeie reacties , en ik krijg hem ook vanmiddag binnen van MO , en ik denk dat het ook wel tof is als we van dit topic elkaar toevoegen , zodat we onderling een beetje kunnen concurreren toch !

    Misschien een idee om te quoten met de GT's ?

     
  11. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    S7 Emilio
     
  12. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    En zo on :b:
     
  13. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren even de online achievements gehaald op 1 na :)

    Online is het echt tof! , en dan vooral hot pursuit.
    Dat is dus 4(cops) vs 4(outlaws) echt kicken om met z'n allen te proberen om te ontsnappen en om als cop die lui in te rekenen.

    De andere modus (Interceptor) vind ik wat minder.
    Je bent hier maar met z'n 2-en en dan is de wereld open dus het is vrij makkelijk om te ontsnappen.

    Het is wel weer lekker oldskool! , i like :)
     
    Laatst bewerkt: 19 nov 2010
  14. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Heb gisteren een verzendbevestiging gehad van Gamehubs, maar vandaag helaas een mail dat de game toch regiogebonden was. Geld is gelukkig al teruggeboekt, maar nu moet ik dus een 'te dure' Nederlandse site zoeken, want ik wil deze game hebben op de Xbox :+
     
  15. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    www.mediaoffer.nl

    49,95> kan je nog met je tot +- 44 euro terugdringen met korting via adddiscount.
     
  16. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    hoe werkt dat addiscount dan?
     
  17. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    https://www.addiscount.com/Default.aspx

    registreren als consument.

    en dan de instructies goed lezen. is heel simpel. komt er op neer dat je wat vragen beantwoord over reclames en zo korting opbouwt.

    duurt +- 5 minuten. vragen zijn ongeveer van het niveau van calltv. :)
     
    Laatst bewerkt: 19 nov 2010
  18. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Heb hem daar vanmiddag gelijk besteld, nog 7 euro meer dan de LE bij Gamehubs, maarjah Mediaoffer blijft het goedkoopst hier in Nederland he :+
     
  19. Vic Vega

    Vic Vega Active Member

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Wehkamp: € 49,49
     
  20. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Wouww , net de eerste race gereden , en ik ben echt weggeblazen !

    Ik heb de demo dus niet echt gespeeld ( geen kans gegeven)
    En deze game is gewoon echt weer zoals het vroeger was ! vette omgevingen , moet ook zeggen dat ik de auto's best goed vind besturen , gewoon zoals je kan verwachten van een arcade racer , Maar de kwaliteit druipt er vanaf zeg , de tering !

    Echt even wat mensen toevoegen , want dat is echt lachen om elkaar tijden constant te verbeteren.
     

Deel Deze Pagina