Ik heb het spel nu 1,5 week en het verveelt nog steeds niet. De snelheid in het spel............. zalig. En de framerate blijft heerlijk stabiel, nergens enige slowdown. http://www.youtube.com/watch?v=qhKNA6ysfUQ
Klopt, behalve dat je al online kunt gamen op EA spelen als je 16 jaar of ouder bent (of in ieder geval volgens je gamertag). Stom dat EA dat (nog steeds) doet. Wat je kunt doen is een nieuwe gamertag aanmaken en zorgen dat de leeftijd 16+(nog beter 18+ is). Alleen zul je dan denk ik opnieuw die pass moeten kopen en moet je op een andere gamertag spelen... En zoals al eerder gevraagd is, heb je wel Xbox Live Gold membership?
Komen drie gratis DLCars aan. Om precies te zijn: EA has issued a Challenge to the world. Free DLC if a certain Hot Pursuit Video reaches 1 million views by Dec 12th. Check out the story and the video here. Need for Speed Hot Pursuit is the newest and quite possibly one of the BEST Need for Speed games yet. featuring fast cars and even faster police cars! EA is offering up a challenge where if this video reaches 1 million views by Dec 12th gamers will be treated to 3 exclusive cars at no charge! The 3 convertible supercars - the Bentley Continental Supersports Convertible, the Lamborghini MurciƩlago LP 650-4 Roadster and the Dodge Viper SRT10 Convertible Final Edition. All you have to do is watch the trailer below! Tell yours friends, and their friends, and Grandma's friends to check out the trailer! [yt]82et_z_gTlg[/yt] http://www.youtube.com/watch?v=82et_z_gTlg
Ik heb gelezen dat er een Limited Edition hiervan is. Weet iemand waar die te koop is, of of dat die alleen via deze weg te bestellen was.. Besteld bij de E-Plaza, vanmiddag ophalen.
Ik zelf zit te twijfelen tussen het aanschaffen van nfs hot pursuit en f1 2010. Zou iemand mij kunnen vertellen welke beter/leuker is
appels en peren vergelijken. je moet voor je zelf nagaan wat je tof vindt. Oftewel op bestaande circuits zo netjes mogelijk rijden of met allerlei supercars over de openbare weg tussen het verkeerd door. Als je geen stuur hebt zou ik zeker geen F1 kopen want F1 met controller vond ik echt een drama. Ik heb hem dan ook meteen verkocht.
Dus zoals ik het begrijp moet je dus 18 zijn om online te spelen? Dan heb ik een probleem, ik ben nog niet 18. Is er dan nog wel een mogelijkheid om online te spelen?
't Zijn twee heel verschillende spellen. Dit is een arcade racer en F1 2010 een F1 simulator. Ze zijn allebei heel goed, al zou ik F1 niet zonder stuur spelen. Dan zou ik nog eerder voor de PC versie gaan met een toetsenbord/muis setup. Deze Hot Pursuit is gewoon een hele leuke game. Het is een combinatie van de oude NFS Hot Pursuit met een moderne Burnout. Het is een arcade racer, dus verwacht geen realistisch weggedrag. Je kunt zelfs niet handmatig schakelen... maar in deze setting mis ik dat totaal niet.
Welke je leuker zal vinden ligt echt aan jezelf want zoals al eerder gezegt zijn het 2 totaal verschillende games. De een is puur en alleen F1 en zul je dus op circuits rijden, terwijl NFS ook freeroam heeft met normale auto's en er zitten dingen zoals politie bij. F1 is stukken realistischer dan NFS, dus als je iets ala Burnout niet ziet zitten zou ik voor F1 gaan.
Whaha, ja tuurlijk, maar vind 't wel grappig dat jij interesse hebt in NFS. Zelf heb ik hem volgende maand waarschijnlijk in bezit. Wie weet racen we dan wel tegen elkaar
Ik denk dat ik dan voor nfs hot pursuit ga, omdat ik geen steering wheel heb en dit kennelijk f1 2010 minder leuk maakt.