1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Need for speed: Hot Pursuit

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 15 jun 2010.

  1. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik heb hem alleen nog op de PC gespeeld maar hij is leuk:)
    Bleef continue dezelfde race doen omdat het moeilijk was en je de race steeds beter doet door het anticiperen op bochten en short cuts.

    Dit is alweer de 14de NFS.. vond NFS2, NFS Underground en NFS Carbon het leukst.
    Binnenkort misschien cheap Most Wanted oppikken aangezien hij veel op Underground lijkt en die stijl vond ik heel vet! ProStreet heb ik nu liggen maar die vind ik heel slecht, daar zijn ze totaal de verkeerde kant opgegaan.

    Deze versie lijkt veel op Hot Pursuit 2 (de oude game, nog voor Underground) en is prima te doen maar ik zoek het 'the fast and the furious: tokyo drift' gevoel in een nfs game :)
     
  2. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Most Wanted schijnt één van de betere NFS games te zijn voor veel mensen, maar persoonlijk vond ik hem nergens bovenuit steken (en al zeker niet over de eerste 4 NFS delen :+).

    Ik heb net alle SCPD races afgerond, moet zeggen dat ik hier heb lopen vloeken omdat het soms gewoon te irritant was :eek:. Ik ging gelijk voor de tijden van mensen uit mijn friendlist rijden, maar sommige dingen zijn echt niet uit te staan, voorbeeldje:

    Een racer knalt op een roadblock, ligt op zijn dak, ik beuk er nog even tegen aan. Vervolgens respawnt hij in tegengestelde richting achter de roadblock waar ik net dus ook doorheen gebeukt ben, gooit zijn jammer aan en weg is hij! Dit is me +- 5 keer overkomen.

    Voorbeeldje 2:
    Je zit achter een racer aan, degene die 1e rijdt bijvoorbeeld, dan rij je gewoon even hard als hem(met een flinke afstand, +-50m), Ik rij even hard, zelfs met boost (nog niet op topsnelheid) kom je gewoon niet dichterbij, maar hij loopt ook niet uit. Heel erg irritant....

    Maarjah, deze dingen zijn, zoals ik al zei, alleen irritant omdat ik de tijden van friends probeer te verbeteren. De tijden die het spel je geeft zijn meer dan schappelijk :+
    Morgen misschien maar eens online gaan rondneuzen en nog wat tijden verbeteren!
     
    Laatst bewerkt: 30 nov 2010
  3. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    NFS most wanted draait op een of andere manier niet echt lekker op de 360. Dat was een launchgame in 2005. Framerate laat erg de wensen over.
     
  4. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Wat snap ik hier niet aan? Jullie rijden even hard, is het dan niet logisch dat jullie niet dichterbij komen. :+
     
  5. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Ik was een stukje vergeten :+. Ik rij even hard, maar zelfs als ik de boost gebruik (nog niet op topsnelheid) kom ik gewoon niet dichter bij!
     
    Laatst bewerkt: 30 nov 2010
  6. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ze op hun dak liggen kun je er ook beter gewoon naast gaan staan , dan heb je hem meteen :)

    Gisteren alle gouden medailles gehaald :)
    Nu alleen nog ff lvl 17,18,19,20 worden bij de cops en dan heb ik alle achievo's :)
     
  7. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Nice en dan verkoop hem maar door aan mij :D
     
  8. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha wat bied je :+
     
  9. Erwin van..

    Erwin van.. PSN: F1anatic

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    6
    Aan mij, wil hem dolgraag:D
     
    Laatst bewerkt: 30 nov 2010
  10. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Ik wil hem ook best van je overkopen, PM me maar als je interesse hebt.
     
  11. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga nog even de laatste achievements halen en dan verkoop ik hem (einde van de week)
     
  12. Obelysc

    Obelysc Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    Pauper TNT, kan ook nooit iets op tijd afleveren. :F:
     
  13. Erwin van..

    Erwin van.. PSN: F1anatic

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    6
    Het was al erg maar nu helemaal met die kut stakers.
     
  14. Obelysc

    Obelysc Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
  15. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Heb net Maffia II binnen van pre-order door die dyslectische bijziende kolere oproepkracht van TNT.
    Was onmiddelijk door gamehubs naar Nederland vanuit Maleisië gestuurd zonder problemen. Vreemd genoeg kreeg ik maar niks binnen.

    Gemailed met Gamehubs en die zeiden dat ze m allang verstuurd hadden en dat ik nog maar een weekje moest wachten. Na een week nog niks binnen en weer gemaild.

    Toen bleek dat die amateuristische malloten van TNT de game weer teruggestuurd hadden. Vreemd, want die blinde sukkel is nooit bij mn huis gekomen en heeft dus ook nooit een briefje in mn brievenbus gestopt.
    (normaal doen ze dit 2 keer en de 3de keer kan je m zelf bij het filiaal ophalen). Van Maleisië naar Nederland is voor anderen geen enkel probleem, maar voor TNT van Schiphol naar Amersfoort is veels te moeilijk.

    Dat bedrijf gaat totaal naar de kloten. Ik garandeer je: binnen 3 jaar is het failliet of overgenomen.


    Natuurlijk kan dat. In het filmpje worden 2 dingen uitgelegd

    - mensen met een limited edition krijgen extra auto's zoals die Lamborghini en enkele anderen
    - mensne met een gewone versie moeten wel de code invoeren die op de ingevoegde kaart staat en een gratis account aanmaken bij EA games als je die nog niet hebt. Daarna kan je online gamen.
     
    Laatst bewerkt: 30 nov 2010
  16. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0

    M.A.W. DIT SPEL 2de HANDS KOPEN HEEFT GEEN NUT OMDAT DE CODE DAN WAARSCHIJNLIJK AL GEBRUIKT IS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! KAN JE DUS NIET ONLINE SPELEN


    even groot gemaakt zodat 't opvalt en mensen niet 2de hands dit spel kopen.
     
  17. Big Failure

    Big Failure It's a Big Failure!

    Berichten:
    570
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan hem wel 2e hands kopen, maar dan moet je nog wel een online code kopen als je online wilt spelen.
     
  18. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Iets te overdreven much? Het is zoals Big Failure zeg, je kan het gewoon 2de hands kopen, al zitten er dan wel extra kosten aan verbonden ivm online pass er nog bij kopen.
     
  19. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.319
    Ik koop 'm gewoon tweedehands voor de sp.
     
  20. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Ik heb online nog niet geactiveerd. Ik moet ook nog zien of ik dat ga doen. Als ik hem dan verkoop heeft die ander geluk.
     

Deel Deze Pagina