Goed heren het was even leuk maar nu weer op een wat normalere manier met elkaar communiceren. Hoe je die online code situatie ook bekijkt het is natuurlijk door EA in het leven geroepen om 2de hands handel te ontmoedigen en mocht het alsnog verkocht worden om dan via die pass toch nog wat geld eraan te verdienen.
Jij betaalt 60 euro voor een game? Wauw, ik kon m pre-orderen voor 38, zoals bijna alle games. Wat kost die online pass dan eigenlijk? Beetje balen, maar aan de andere kant: als het helpt tegen illegaal downloaden....
Nee, maar in de winkel kost meestal rond de 60 euro. Vandaar dat ik dat bedrag ook noemde, ipv alle verschillende prijzen die je online vind en dergelijke. Ik heb het gewoon bij MediaOffer gehaald.
Illegaal downloaden is met de nieuwe Dashboard zo goed als verholpen. Gaat inderdaad om 2ehands handel tegen te gaan.
www.gamehubs.com (wel 10 werkdagen verzending, maar het scheelt wel 25-30 euro Test Drive Unlimited 2 voor 38 euro Max Payne 3 36 euro Assassin's Creed Brotherh 41 euro
In dat geval bestel ik mijn games vaak bij Mediaoffer incl. addiscount kom je daar vaak op 44 euro voor een nieuwe game. Maare, vanwaar die winkel discussie, is dit geen Hot Pursuit topic? [Ontopic] Ik heb gisteren mijn eerste potjes Hot Pursuit online gedaan. Opzich best wel leuk, op een paar mensen na, die op de rem gaan staan en wachten tot iedereen bij het einde is en dan hun race pas beginnen. Hoewel ik, als ik het zie, ook gewoon op de rem ga. De eerste ervaring met laggers was ook interresant, je krijgt ze gewoon niet kapot. Ze rijden achter je, vervolgens gooi je een spikestrip neer, en boem hij zit ineens 10 meter voor je... Zo is het toch niet echt leuk om te doen. Maar gelukkig zijn de meeste potjes zonder lag en leuk om te doen
Hoe bedoel je, mensen die op hun rem gaan staan? Als jij b.v. Politie bent en hun racers? Dan kun je toch gewoon terugrijden en ze kapot maken? Is wel een beetje strategie van de racers natuurlijk.
Strategie... Ik vind het flauw, onnodig. Rij gewoon je race uit en ga niet lopen wachten Ik zei trouwens ook, ik trap ook op de rem als ik zo iemand zie, maar toch, het haalt de snelheid er wel uit..
Nou als de politie EMP's op je afvuurt is het handig om vol op de rem te trappen en terug te rijden, politie gaat ook vaak voor de 1e plek dus terugvallen naar de 2e plek helpt ook wel. Dat is het mooie juist van Hot Pursuit, als je echt voor snelheid wilt dan kun je beter een normale race doen denk ik.
Ze zijn gewoon afspeelbaar op onze consoles en ook gewoon Engels, echter vaak wel Japanse / Koreaanse (durf het niet precies te zeggen) hoesjes.
ja want dat staat er bij als je de game selecteert. Ze worden getest en je ziet een groene V als die het doet bij PAL, NTSC-J en NTSC-U/C Hier zie je ze alledrie op groen. Ik heb nog nooit een game van ze gehad die het niet deed trouwens. http://www.gamehubs.com/XBOX360/test-drive-unlimited-2.html Volgens mij heb ik 1 keertje eentje ontvangen met chinees/japanse tekst, de rest was gewoon Engels. Mij boeit dat niet zo, als de game maar gewoon Engels is.
Meh... Mijn eerste normale online Races gedaan vanavond. Van de 5 potjes ben ik 2 keer eerste geworden en 2 keer is mijn eerste plaats verloren gegaan door een A.I. auto (overige verkeer) die gewoon uit het niks spawnde... De races zijn opzich wel leuk, op de gebruikelijke beukers na, gelukkig heb je er in dit spel niet veel last van. Alleen vind ik random spawnende auto's minder leuk zeg maar
Niet zoveel last van spawns, blijf dit spel de betere arcade racer vinden. Heb er nu aardig wat uren inzitten, maar ik blijf het leuk en uitdagend vinden. Vaak heb ik het met dit soort games na een paar uur wel gezien, maar met deze nfs dus duidelijk niet