1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Need for speed: Hot Pursuit

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 15 jun 2010.

  1. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Goed heren het was even leuk maar nu weer op een wat normalere manier met elkaar communiceren.

    Hoe je die online code situatie ook bekijkt het is natuurlijk door EA in het leven geroepen om 2de hands handel te ontmoedigen en mocht het alsnog verkocht worden om dan via die pass toch nog wat geld eraan te verdienen.
     
  2. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    eerste dagen was idd een trialperiode.
     
  3. Obelysc

    Obelysc Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo ik heb hem ook en wat is ie tof, vooral online vind ik heerlijk. \o/

    Voeg me toe. :)
     
  4. Erwin van..

    Erwin van.. PSN: F1anatic

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    6
    Zal ik zeker doen! Ben nog steeds een beetje rond aan het kijken waar hij mooi geprijsd is.:+
     
  5. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Jij betaalt 60 euro voor een game? Wauw, ik kon m pre-orderen voor 38, zoals bijna alle games.

    Wat kost die online pass dan eigenlijk? Beetje balen, maar aan de andere kant: als het helpt tegen illegaal downloaden....
     
  6. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Nee, maar in de winkel kost meestal rond de 60 euro. Vandaar dat ik dat bedrag ook noemde, ipv alle verschillende prijzen die je online vind en dergelijke. Ik heb het gewoon bij MediaOffer gehaald.
     
  7. Erwin van..

    Erwin van.. PSN: F1anatic

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    6
    Illegaal downloaden, ze doen dit toch om het 2ehands handel tegen te gaan?
     
  8. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Illegaal downloaden is met de nieuwe Dashboard zo goed als verholpen. Gaat inderdaad om 2ehands handel tegen te gaan.
     
  9. Obelysc

    Obelysc Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar pre-order je spellen voor 38 euro als ik vragen mag?
     
    Laatst bewerkt: 4 dec 2010
  10. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    www.gamehubs.com (wel 10 werkdagen verzending, maar het scheelt wel 25-30 euro :)

    Test Drive Unlimited 2 voor 38 euro
    Max Payne 3 36 euro
    Assassin's Creed Brotherh 41 euro :)
     
    Laatst bewerkt: 4 dec 2010
  11. Obelysc

    Obelysc Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja daar bestel ik ook, maar NFS was daar niet regiovrij. :p
     
  12. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    In dat geval bestel ik mijn games vaak bij Mediaoffer incl. addiscount kom je daar vaak op 44 euro voor een nieuwe game.
    Maare, vanwaar die winkel discussie, is dit geen Hot Pursuit topic? :+

    [Ontopic]
    Ik heb gisteren mijn eerste potjes Hot Pursuit online gedaan. Opzich best wel leuk, op een paar mensen na, die op de rem gaan staan en wachten tot iedereen bij het einde is en dan hun race pas beginnen. Hoewel ik, als ik het zie, ook gewoon op de rem ga. De eerste ervaring met laggers was ook interresant, je krijgt ze gewoon niet kapot. Ze rijden achter je, vervolgens gooi je een spikestrip neer, en boem hij zit ineens 10 meter voor je... Zo is het toch niet echt leuk om te doen. Maar gelukkig zijn de meeste potjes zonder lag en leuk om te doen :)
     
  13. Obelysc

    Obelysc Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe bedoel je, mensen die op hun rem gaan staan? Als jij b.v. Politie bent en hun racers? Dan kun je toch gewoon terugrijden en ze kapot maken? Is wel een beetje strategie van de racers natuurlijk. :p
     
  14. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Strategie... Ik vind het flauw, onnodig. Rij gewoon je race uit en ga niet lopen wachten :+ Ik zei trouwens ook, ik trap ook op de rem als ik zo iemand zie, maar toch, het haalt de snelheid er wel uit..
     
  15. Obelysc

    Obelysc Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou als de politie EMP's op je afvuurt is het handig om vol op de rem te trappen en terug te rijden, politie gaat ook vaak voor de 1e plek dus terugvallen naar de 2e plek helpt ook wel. Dat is het mooie juist van Hot Pursuit, als je echt voor snelheid wilt dan kun je beter een normale race doen denk ik. ;)
     
  16. Erwin van..

    Erwin van.. PSN: F1anatic

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    6
    Zijn dat gewoon PAL versies?
     
  17. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Ze zijn gewoon afspeelbaar op onze consoles en ook gewoon Engels, echter vaak wel Japanse / Koreaanse (durf het niet precies te zeggen) hoesjes.
     
  18. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    ja want dat staat er bij als je de game selecteert. Ze worden getest en je ziet een groene V als die het doet bij PAL, NTSC-J en NTSC-U/C

    Hier zie je ze alledrie op groen. Ik heb nog nooit een game van ze gehad die het niet deed trouwens.

    http://www.gamehubs.com/XBOX360/test-drive-unlimited-2.html

    Volgens mij heb ik 1 keertje eentje ontvangen met chinees/japanse tekst, de rest was gewoon Engels. Mij boeit dat niet zo, als de game maar gewoon Engels is.
     
    Laatst bewerkt: 5 dec 2010
  19. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Meh... Mijn eerste normale online Races gedaan vanavond. Van de 5 potjes ben ik 2 keer eerste geworden en 2 keer is mijn eerste plaats verloren gegaan door een A.I. auto (overige verkeer) die gewoon uit het niks spawnde... De races zijn opzich wel leuk, op de gebruikelijke beukers na, gelukkig heb je er in dit spel niet veel last van. Alleen vind ik random spawnende auto's minder leuk zeg maar :mad:
     
  20. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.303
    Leuk Bevonden:
    363
    Niet zoveel last van spawns, blijf dit spel de betere arcade racer vinden.
    Heb er nu aardig wat uren inzitten, maar ik blijf het leuk en uitdagend vinden. Vaak heb ik het met dit soort games na een paar uur wel gezien, maar met deze nfs dus duidelijk niet :)
     

Deel Deze Pagina