1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Need for speed: Hot Pursuit

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 15 jun 2010.

  1. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik twijfel om het aan te schaffen..
    Laatst bij een maat gespeeld die nog niet erg ver was in de Single Player.

    Enkele minpunten die mij opvielen:
    - De gewone races tegen andere CPU's zijn verschrikkelijk nep door het onzichtbare touwtje, net als vele andere delen uit de NFS serie.
    - De optie om de auto die voor jou rijd af te schieten met een soort van elektrische schok werkt niet echt lekker, er gebeurt namelijk weinig met die auto?
     
  2. Erwin van..

    Erwin van.. PSN: F1anatic

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik denk dat meneer veel F1 2010 heeft gespeeld, maar ik snap wat je bedoeld hopelijk ziet het bij Shift II wat beter uit.
     
  3. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    De minpunten die ik noem hebben niets met arcade of simulatie te maken;)
    Het gaat er om dat ik het niet goed uitgewerkt vind.
    Het is prima dat NFS veelal arcade is, maar als je zelf goed rijd is het vaak frustrerend dat de AI altijd binnen een bepaalde afstand achter mij rijd..
    En daarnaast is het frustrerend dat die elektrische schok maar weinig effectiviteit heeft..

    Maargoed, misschien verandert dat wel naarmate je verder komt in het spel?
     
  4. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Meestal blijft de AI idd erg dicht achter je , ook als ze crashen zijn ze binnen no time weer bij je.
    Als je zelf crasht duurd dat veel langer.
    Ook vaak dat je kilometers aan de leiding ligt en ze je op de laatste kilometer voorbij komen en winnen met 0.1 seconden :mad:
    Dat gebeurde mij 2 a 3 keer bij de 70 km race..


    De EMP werkt prima hoor , je moet ht leren gebruiken en ook geluk hebben natuurlijk.
    Door de schok zijn ze ff onbestuurbaar , als je het gebruikt net voor een bocht heeft het veel meer nut dan op een recht stuk.
    Helemaal als ze onbestuurbaar worden en op een tegenligger of wegafscheiding knallen :)
     
    Laatst bewerkt: 6 dec 2010
  5. ndw

    ndw Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    2
    Catch up mode vind ik juist goed anders zal er waarschijnlijk weinig actie inzitten!
     
  6. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Eens maar als je kilometers aan de leiding ligt en ze komen je het laatste stukje voorbij en niet bij te houden zijn dan is het niet zo leuk helaas.

    Vooral als je slipstreamt en vol de nitro aan hebt en maar niet dichter bij komt.
    Maar uiteindelijk is het allemaal wel te doen gelukkig.
     
  7. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Die EMP werkt inderdaad zo als hij moet werken. Tijdens de laadschermen krijg je ook tips te zien, 1 van die tips is: Gebruik de EMP vlak voor een scherpe bocht. Ik zelf gebruik hem eigenlijk alleen als auto's 2 streepjes of minder hebben, dan zijn ze meteen wrecked/busted.

    Over die Catchup, het geeft wat extra spanning, maar zoals Martijn NL al zei, als je net 5 minuten aan de leiding gereden hebt en de A.I. knalt je letterlijk voorbij, zonder enige vorm van boost te gebruiken.... Sjah, dat vind ik wat minder geslaagd...
     
  8. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Je eerste minpunt slaat in deze game echt nergens op, het heet niet voor niets Hot Pursuit, als je 8 kilometer voor ligt op de rest is er geen fuck meer aan, juist in deze game is de rubberband AI gewoon nodig.

    Ook je 2e minpunt snap ik niet, die auto staat nml. eventjes stil door je EMP.
     
  9. Revan NL

    Revan NL Active Member

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar dan moet het catching up zich beperken tot de politie. Nu is het soms inderdaad idioot om te zien hoe AI rijders zonder problemen langs je heen fietsen zonder dat ze boost gebruiken. En als catching up gebruikt wordt om de races spannend te houden, dan moet het voor zowel de speler als de AI gelden. Na een crash zijn AI auto's zo bij je, crasht de speler dan wordt deze opgescheept met een achterstand van zeven seconden dat haast niet dicht te rijden is.
     
  10. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    dat laatste wat jij zegt is ook niet waar. Je hebt zelf ook catchup. kijk maar eens hoe je altijd zo richting het einde van de race richting de koppositie komt.
     
  11. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Ah, dat wou ik dus ook al opschrijven. :)
     
  12. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    als ik al twijfelde.........ik heb zo'n bagger hekel aan rubberband AI
     
  13. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Geloof me, in deze game MOET dat er gewoon in zitten, en het maakt de game imo zeker niet minder.
     
  14. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    Online races met 8 man zijn vet. Zeker als iedereen gewaagd aan elkaar is.
     
  15. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.310
    Leuk Bevonden:
    369
    Tuurlijk moet dat erin zitten, dit spel gaat om de actie en dat is er volop. Je kan de overige racers juist tactisch gebruiken om je nitro op te laden door in de slipstream te gaan rijden, ook voor het afhouden van de politie zijn ze perfect.

    Als ik ze 3 km niet meer terug zo zien, dan zou dit me uiteindelijk seconden van mijn eind tijd kosten...
     
  16. Obelysc

    Obelysc Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0


    6 euro voor 3 auto's, hmmm.
     
  17. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Kan iemand mij vertellen of hier een splitscreen modus in zit en of die een beetje leuk is?
     
  18. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Geen splitscreen.
     
  19. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Ik ben ook niet gek op rubberband AI. Maar de meeste arcade racers maken daar nou eenmaal gebruik van. En toegegeven, er zijn momenten geweest dat het in dit spel mij even irriteerde. Over het algemeen echter houdt het de races spannend en komt het ook soms goed uit bij de politie achtervolgingen. En het gaat twee kanten op.
    Verder is het gewoon een heel vet spel. En de autolog is leuk erin verwerkt en zorgt er voor dat je races opnieuw doet om tijden van anderen te verbeteren. En de totale speelduur om alle races uit te rijden is al best flink en autolog en online geeft alleen nog maar extra speelduur.
    Ik moet zeggen dat ik burnout paradise nog steeds de beste arcade racer vind. Maar deze zit toch echt wel in mijn top 3/4. De need for speed naam had voor mij zijn glans inmiddels wel verlorgen, ondanks dat shift best een prima spel was. Ik was ook wel sceptisch over HP, maar het is een hele toffe racer geworden.
     
  20. Heilproeme

    Heilproeme Active Member

    Berichten:
    848
    Leuk Bevonden:
    0
    ook nieuwe achievements met dlc of alleen maar 3 auto's?

    edit: ja dus, net t filmpje gecheckt;-)

    Wel gruwelijk dikke wagens:)
     
    Laatst bewerkt: 10 dec 2010

Deel Deze Pagina