[XOne] Need for speed: Hot Pursuit

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 15 jun 2010.

  1. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.303
    Leuk Bevonden:
    363
    Ik zal is kijken of dat driften op die manier een beetje werkt... Vraag mij ook af of ze dit niveau van nfs kunnen vasthouden, deze is namelijk wel heel goed :thumbs:
     
  2. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Is deze game goed speelbaar met stuur of toch maar weer met controller? Burnout Paradise werkte destijds bijzonder goed met stuur.
     
  3. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    In het begin is het wel lastig, maar practise makes perfect, en zelfs als je 't door hebt zal het bij een nieuwere auto niet meteen goed gaan, je moet dan toch weer aan de nieuwe auto wennen.

    Maar je moet 't gewoon een kans geven:
    Je gaat rond de 280, je komt bijeen bocht en je drukt LT of X in --> 200...
    je gaat rond (...) RT los en weer RT --> 260-280

    Doe dat bij flink wat bochten bij een lange race en je wint er zo 10+ seconden mee :)
     
  4. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    thanx for the tip. ik gebruik die techniek af en toe ook wel, maar toch niet vaak genoeg.
    Het voelt op 1 of andere manier een beetje onnatuurlijk aan. :)

    merk dat ik sws al een stuk sneller ben geworden.

    verbrak afgelopen zaterdag terwijl ik dronken was mijn tijd op roadsters Reborn (demotrack) met 3 seconden. die tijd die ik daar had gezet heb ik toch met de demo zeker 70x geprobeerd en ik kon toen niet meer sneller voor mn gevoel.
     
  5. Se7eN

    Se7eN Lionel Andrés Messi

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb de game voor kerst gekregen, alleen niemand in mijn vriendenlijst heeft de game. Ik voeg even een paar van jullie toe zodat ik tijden kan vergelijken en misschien zelfs online samen kunnen racen? Dus als ik je toevoeg, niet schrikken ;).
     
  6. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Klopt het dat je niet kunt spelen met mensen die de content pack niet hebben als je die zelf wel hebt? Het lukte mij gisteren in elk geval niet...


    Oja, met stuur is het wel oke, maar met controller is het net even wat fijner.
     
  7. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren voor het eerst online gespeeld "race mode" nadat ik eerst al lol had met de NFS hot pursuit mode is de race mode helemaal heerlijk. Geen rare fratsen, geen geluksfactoren, geen perks, gewoon geen bullshit. Het komt alleen maar aan op skill. Heerlijk, eerst 4 races steeds tweede geworden daarna wat races gewonnen, daarna wat verloren.

    Bij mijn races geen last gehad van lag, aardige tegenstanders die nog even een berichtje sturen over de leuke race. Dit spel is echt, het is denk ik mijn favoriete need for speed game ooit _O_.
     
  8. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    gekregen met kerst! Alhoewel, de bestelling :+

    Ik heb een stuur en een controller. Echter dit lijkt me meer een controller spel?
     
  9. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik ga hem denk ik ook bestellen. Is nu nog maar rond de 30 euro. Is snel naar beneden gegaan :)
     
  10. Se7eN

    Se7eN Lionel Andrés Messi

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    In Nederland is hij nog niet voor die prijs te krijgen, in Engeland kan je game inderdaad al voor 32 euro halen.
     
  11. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je ook zelf modes selecteren, als een soort single race waarbij je verschillende modes kan kiezen, chases, last man standing, tikkertje (met bom ofzo) etc, dat soort dingen?
     
  12. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Holy f*ck, dit spel zet je echt steeds op het puntje van je stoel. Vooral de hot pursuit races, een race van 5 minuten waarin je maar een enkele keer mag crashen. Frustrerend is het als je de hele tijd goed rijdt, in de laatste bocht een foutje maakt en de nummer 2 (die eerst ver achter je was) je ineens inhaalt. Die had dan dus even een onoverwinnelijkheidsitem + icm oneindig boost gebruikt oid.

    Ik heb nog wat tips voor de HOT PURSUIT races!
    1) let er goed op waar je je boost gebruikt, helemaal als je net hebt gehoord dat er een road block wordt gevraagd. Wacht met de boost tot na de roadblock
    2) Roadblocks waren vooral voor mij in het begin knap vervelend, ik bleef doorgassen en dacht, hoe kom ik hier langs? Tip is om gewoon als je een roadblock ziet meteen te remmen, te kijken waar de opening is en dan weer vol gas. Na de roadblock meteen je boost gebruiken die je hebt gespaard aan de hand van tip 1
    :cool: Er zijn een paar hot pursuit races die 50% makkelijker zijn door de shortcuts te gebruiken, daar komen nooit roadblocks of helicopters. Kan heel veel schelen!
    4) Denk niet dat je veilig bent aan de buitenkant van de baan als een politie auto voor je een spikestrip gooit, hij gooit hem ook wel eens aan de zijkant tegen de buitenkant van het parcours aan
    5) Vrienden die een goede tijd in het spel hebben gezet kan je gebruiken ter oriëntatie voor het halen van de eerste plek. Kan je als streeftijd gebruiken, als je het in het begin verpest kan je dus al meteen restart doen. Bij hot pursuit races lijkt er een ontzichtbare par tijd te zijn, doe er langer over en je wordt geen eerste. Ook al heb je steeds van alles ontweken
     
  13. Se7eN

    Se7eN Lionel Andrés Messi

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    Normaal bij een racegame ben ik snel geïrriteerd, als een race een paar keer niet lukt heb ik het al snel gezien en ga ik door na de volgende race. Met NFS: Hot Pursuit blijf je het gewoon proberen, het werkt erg verslavend.

    MetalSonic, bedankt voor de tips :).
     
  14. VanDen

    VanDen Denvan

    Berichten:
    1.970
    Leuk Bevonden:
    28
    Ja dat klopt, beide moeten de content dan wel of niet hebben. Je kan hem wel makkelijk verwijderen en later weer downloaden.
    Hij was toch gratis?

    Het is ook te arcade om met een stuur te spelen.

    Waarom gelijk opnieuw starten? Gewoon uitrijden dan krijg je iig wat exp. en blijf je niet op een lager niveau hangen.
     
  15. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel niet voor de experience, ik wil gold halen, en als je binnen 1 minuut al 2 grote fouten maakt, dan kan je net zo goed restart doen :)
     
  16. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    je moet gewoon de laatste update hebben.

    als je die niet hebt verschillen de versies en lukt het dus niet.
     
  17. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    44/60 gold van de racer missies, gaat de goede kant op :) ook nog wat tijden verbeterd (denvan) :D
     
  18. VanDen

    VanDen Denvan

    Berichten:
    1.970
    Leuk Bevonden:
    28
    Heb er weer 2 terug verbeterd van vandaag. 1 poging nodig. :+
     
  19. Se7eN

    Se7eN Lionel Andrés Messi

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    Op dit moment ook 44 van de 60 goud, tot nu toe niet echt lastig. Soms wel irritant op bepaalde stukken, rijd je 25 kilometer en dan in de laatste bocht plotseling twee auto's naast elkaar waar je niet meer op kan anticiperen.
     
  20. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Interesseert mij niet veel, elke keer dat ik jou ergens versla zie ik als een overwinning, als jij mij verslaat denk ik " ach, als ik zoveel vrije tijd had en zoveel race games speelde(..)" :D
    Edit: heb je weer in 4 nieuwe verslagen ofzo, grappige is bij die 4 dat ik gewoon gold wilde halen en dan heb ik gold en heb ik jou ineens gebeat.

    Nog maar 8 gold medals te gaan, die NFS races, damn, te erg...
     

Deel Deze Pagina