1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Need for speed: Hot Pursuit

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 15 jun 2010.

  1. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.303
    Leuk Bevonden:
    363
    Ik maak ook regelmatig gebruik van de tekst rechtsonder, je ziet dan hoever een tegenligger van je verwijdert is ;)
     
  2. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    seacrest tour :mad:, drama........ haal de finish vaak niet eens :/
     
    Laatst bewerkt: 29 dec 2010
  3. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Finish gehaald, helaas op de 2de plek, tijd 13:40.....Stelletje sadisten daar bij EA, ze verwachten zeker dat je de stukken op de snelweg allemaal tegen 't verkeer in doet ofzo. Geen enkele keer gecrasht en toch die tijd.....

    Beetje gekeken op fora enzo:
    - practise corners
    - use shortcuts
    - drive in to oncoming traffic @ high way

    Eerste keer dat ik de race deed vond ik het best relaxt/ leuk allemaal, tot je ontdekt dat de nummer één er vandoor gaat alsof hij constant sterren uit Mario Kart in combinatie met paddestoelen gebruikt!
     
    Laatst bewerkt: 29 dec 2010
  4. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    ik deed hem in 13:25, maar nog veel room voor improvement hoor. Zeker paar x wat verkeer geraakt etc.
     
  5. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    MetalSonic toch... die race heb ik op mijn dooie gemak meteen de eerste keer gehaald. Hoe is je bochtenwerk?
     
  6. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    De aanhouder wint zullen we maar zeggen :), ik heb er zo'n 3 tot 4 uur over gedaan. Volgens de teller 33 pogingen (rond de 5 keer helemaal uitgereden) en gehaald met een tijd van 13.28... Fuck*ng h*eren race.......

    Lang geleden dat ik zo geconcentreerd mijn controller in mijn handen hield. Geen enkel foutje, en ja hoor op de snelweg staat er ineens een truck verticaal...

    Laatste 10 kilometer rijd ik eerste, 5 kilometer voor het einde word ik ingehaald. Ik voelde het weer aankomen, weer een lose, had er echt helemaal geen zin meer in... één kilometer voor de finish crasht de computer, ongelovelijk maar ook gerechtigheid na alle tijd en energie die ik erin had gestoken.

    Ik houd sowieso niet van de hyperclass auto's het gaat echt te snel, je moet van elke bocht weten wanneer je je slip moet inzetten, doe je het te vroeg dan ram je in je bocht wat, doe je het te laat dan raak je de buitenkant. Oh en dan kunnen er nog tegenliggers komen....

    Laatste stuk op de snelweg is helemaal van, je ziet een auto, links of rechts erlangs.. En dan moet je wellicht weer snel opzij.. 2 keer gewoon even op start gedrukt en vervolgens maar even afgeremd.

    Dit soort onzin had je niet in de eerste paar NFS games, maarja gehaald = gehaald, sea crest nooit meer_0/_0/_0/_0/_0/_0/_0/_0/_0/_0/
     
    Laatst bewerkt: 29 dec 2010
  7. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu begonnen met de cop missies, ben bij missie 5 ofzo, damn dat voelt raar. Wat gaan die auto's dan sloooooooooooom, ben je gewend om op een bepaald moment al te sturen, klopt het niet. Maarja het is lekker ontspannen in elk geval :)
     
  8. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Wat zijn die hyperclass auto's eigenlijk?
     
  9. Se7eN

    Se7eN Lionel Andrés Messi

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    Koenigsegg CCX
    McLaren F1
    Koenigsegg Agera
    Koenigsegg CCXR edition
    Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport

    Het gaat gewoon soms over de 400 kilometer per uur, dan kan je niet snel genoeg reageren als er bijvoorbeeld een tegenligger uit de bocht komt.
     
  10. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Dat is inderdaad erg vervelend. De politie kan wel reageren en fantastische bochten maken. Maar zelf ben je meestal te laat, omdat je zó hard gaat.
     
  11. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit dus, en als ze je al willen laten racen in hot pursuit bijvoorbeeld met dit soort auto's, zorg dan voor balans ofzo...

    1) regel bijvoorbeeld dat je meer hp ter compensatie voor iets vaker botsen
    2) verlaag de politie druk, het is al pittig genoeg om te racen van A naar B
    :cool: meer wapens (turbo minder, spikes trip erbij?) of 2 spikes trips erbij en 2 EMP's minder...

    Zo kan ik wel even doorgaan, en dit is wat ik nu even snel bedenk. Ik besprak het gisteren nog met Lequero, had dit spel geen gametesters ofzo?
     
  12. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Je wilt toch wel een uitdaging of niet? Hij heeft maar een TA ratio van 3, dwz dat genoeg mensen hem wel halen.
     
  13. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik snap het probleem ook niet. De balans is goed wat mij betreft, ik word behoorlijk uitgedaagd maar ik heb nooit echt het gevoel dat het onmogelijk is.
     
  14. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Uitdaging is goed, maar dan wel uitdaging dat je denkt "ik moet meer bochten goed nemen, of hmm ok beetje pech gehad".. Maar er gebeuren gewoon vaak dingen in NFS dat je denkt van :{..... Nu 50+ uur gespeeld, dan is 't ook wel leuk geweest :).. Maarja wil toch nog alles goud halen...

    Politie missies nu: 24/48
     
  15. Se7eN

    Se7eN Lionel Andrés Messi

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had verwacht dat die laatste race tergend zou worden maar in tegendeel, ik won direct na 1 poging met 17 seconden voorsprong op de nummer twee. Heb nu op elke race een gouden medaille, nu de politie missies nog.
     
  16. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    Spel is soms best pittig, maar absoluut niet te moeilijk.

    Het is vaak ook gewoon een kwestie van even laten rusten en fris de volgende dag weer opppakken.

    Heb misschien maar bij 2 events (hot pursuit) echt de nodige frustratie gehad.
     
  17. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een verschil zeg, "racer missies" standaard 2 keer restart, vaak stukken vaker. Politie missie vandaag in een paar uur van 6/48 naar 31/48 gegaan. Aantal missies gehaald in 0:50 enzo... Hot Pursuit missies met de cops zijn wel gewoon goed gebalanceerd, ze weten dus wel hoe 't moet...

    Ai is btw ook nog best slim vind ik, achtervolg je een racer, doet hij alsof hij naar rechts gaat, en dan ineens toch naar links. Prachtig!

    Ziek, 4 cop missies achter elkaar gehaald in 1 attempt _O_ begint al dat spelen eindelijk zijn vruchten af te werpen. Lambo ftw btw =)
     
    Laatst bewerkt: 30 dec 2010
  18. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Fox Lair Pass: Priority Call

    Damn, wat een rot race, dan rijd je over een stuk weg dat je overdag al lastig vind, en dan met een Lambo revention|:-|:-|:-|:-|:-|:-|:-
    Na 2 uur restarten en iets van 14 pogingen gelukkig gehaald... Oh ook leuk, het is snachts, en dat je minder ziet is niet meegenomen in je tijd zo lijkt het.

    Ik zat vaak maar te racen via mijn kaartje links, en anders een beetje op gevoel de bocht insturen. Het enige positieve in de race is dat ik mijn lambo kon kiezen, als ik een koenigser ofzo moest doen was ik snel afgehaakt

    Enfin ben ook hier weer vanaf :), 38/48\o/\o/\o/

    Yeahhh en ook geen nacht rapid response meer :), staat nu op 42/48 :D

    Time played as cop: 12: 42:08 voor 42 gold
    Time played as racer: 46:31 voor 60 gold (maarja deze stopwatch loopt ook als ik in 't menu hang)

    En ook Big Timber Forest: Contact Sport (rapid response) op goud _O_
    En eerste @ Friends Wall, eat that _O_.....

    Big Timber Forest:
    Denvan: 3:49:81
    Lequero: 3:48.56
    MetalSonic: 3:43:48


    Ondanks 1 keer gecrasht >_<, maarja dan rijd ik daarna vaak 2 keer zo snel voor een lang stuk want dan denk ik, alles of niks :)
    Edit 3: Druk hier in het NFS topic, enfin, net de laatste rapid response gehaald van de snelweg, damn gaat nergens over! Nu nog 1 interceptor & 1 hot pursuit :)

    46/48 =)
     
    Laatst bewerkt: 31 dec 2010
  19. HIM

    HIM Active Member

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    net behaald eindelijk weer eens een spel op 100% \o/

    NFS Hot Pursuit
    1195 / 1195 [​IMG]
    61 / 61 (100%)

    [​IMG]
    Fender Bender
    Wrecked 5 cops in the GUMPERT apollo s
    15 [​IMG] (31-12-2010)

    [​IMG]
    Slip and Slide
    Completed a 1000 yard (915 metres) drift in the Porsche 911 GT2 RS
    15 [​IMG] (31-12-2010)

    [​IMG]
    Sting in the Tail
    Got 5 spike strip hits with the Porsche 911 GT2 RS Interceptor
    15 [​IMG] (31-12-2010)

    [​IMG]
    Swift Justice
    Got distinction in all the Super Sports Cop events
    30 [​IMG] (31-12-2010)


    Btw tijden wil ik nog wel eens gaan verbeteren dus wil je mijn tijden beaten voeg me maar toe! Naam tag staat <<<<
     
  20. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe, eindelijk uitgespeeld, moet alleen nog even wat missies doen met de cops aangezien ik nog maar level 14 ben maar das niet erg. Kies ik leuke races of ik ga wat online spelen =)

    De politie campaign was wel stukken makkelijker dan de racer campaign, voor zover je van 2 campaigns kan spreken...
     
    Laatst bewerkt: 31 dec 2010

Deel Deze Pagina