De aanhouder wint zullen we maar zeggen , ik heb er zo'n 3 tot 4 uur over gedaan. Volgens de teller 33 pogingen (rond de 5 keer helemaal uitgereden) en gehaald met een tijd van 13.28... Fuck*ng h*eren race.......
Lang geleden dat ik zo geconcentreerd mijn controller in mijn handen hield. Geen enkel foutje, en ja hoor op de snelweg staat er ineens een truck verticaal...
Laatste 10 kilometer rijd ik eerste, 5 kilometer voor het einde word ik ingehaald. Ik voelde het weer aankomen, weer een lose, had er echt helemaal geen zin meer in... één kilometer voor de finish crasht de computer, ongelovelijk maar ook gerechtigheid na alle tijd en energie die ik erin had gestoken.
Ik houd sowieso niet van de hyperclass auto's het gaat echt te snel, je moet van elke bocht weten wanneer je je slip moet inzetten, doe je het te vroeg dan ram je in je bocht wat, doe je het te laat dan raak je de buitenkant. Oh en dan kunnen er nog tegenliggers komen....
Laatste stuk op de snelweg is helemaal van, je ziet een auto, links of rechts erlangs.. En dan moet je wellicht weer snel opzij.. 2 keer gewoon even op start gedrukt en vervolgens maar even afgeremd.
Dit soort onzin had je niet in de eerste paar NFS games, maarja gehaald = gehaald, sea crest nooit meer_0/_0/_0/_0/_0/_0/_0/_0/_0/_0/
Laatst bewerkt: 29 dec 2010