Huppa, alles op gold gehaald en alle cops ook. Heb er erg veel fun mee gehad, nu nog belachelijk veel races opnieuw spelen want k ben lvl 14 racer en lvl 11 cop. /edit Dat kan natuurlijk ook online. Niceee.
Zelf snap ik er de ballen van want ik zie steeds maar 1 tijd van 1 friend. Hebben jullie meerdere friends op je speedwall?
Ik heb het nog maar heel even gespeeld maar ik zag qua berichtjes alleen die van jou staan. Maar in de leaderboards zie ik qua tijden dan wel weer iedereen staan
Ik heb het heel veel gespeeld met de kerst dagen en toen waren er best wat friends. Ik voerde een soort van competitie met 4-5 anderen. Toen ik vorige week oid NFS weer eens speelde zag ik dat mijn tijden hier en daar waren verbeterd. Maar ik vind het best... Het liefste zou ik btw dlc zien in de vorm van een nieuw gebied oid. Want ik heb alle gebieden die er nu in zitten al doorkruist in alle richtingen. Dan denk je even van "yes" een nieuwe track, en dan zie je bij de 2de bocht ofzo dat je gewoon de andere kant op rijd. .. Maarja, imo de beste NFS game ooit en dat is een compliment dat hij zeker verdiend.
Heb deze game via marketplace gekocht en krijg hem volgende week binnen. Heb er zin in hoor, ik heb de geluiden van de auto's op youtube gehoord... Wow!!!! Daar kan niks aan tippen dat is gewoon geweldig, lijkt me vooral vet om lekker te cruisen in die mooie omgevingen met een vette bak. Moet je de auto's eigenlijk ook kopen om erin te kunnen rijden? Of kun je uit een bepaalde klasse gelijk een freeride doen in welke auto dan ook als het maar die klasse is?
Kun je de motor van de auto ook aan en uitzetten als je gewoon aan 't freeroamen bent en ergens wil parkeren? Is er trouwens een autobrake wanneer je de auto rustig laat uitrollen tot ongeveer 10kph en dat ie dan uitzichzelf vol op de rem gaat? Net als in NFS World? Ik hoop het niet, zou jammer zijn.
Wat zijn die lange snelwegen toch vet zeg! Helemaal geweldig wanneer je met een vette auto de oprit van een snelweg oprijdt en je die auto's ziet rijden, flinke stoot gas erbij en ff alles inhalen, wat een rijbelevenis zeg, 100x beter dan TDU2.
AI cheat wel heel erg zeg. Rijd je 4:34 op Central Coast heb je nog steeds moeie om op kop te blijven. En dan rijd je de laatste 2 kilometers uit is je concurrentie opeens weg en finish je met 4/5 seconden voorsprong op de nummer 2. Nu ik op de Speedwall kijk zie ik mensen staan die er 5 minuten overgedaan hebben en als nog eerster zijn geworden. Heb het gevoel dat de AI gewoon wacht als je een slome rijder bent.
Elke NFS game heeft catch-up: De A.I. zal niet bij jouw wegrijden, maar jij zal ook niet bij de A.I. wegrijden. Bij NFS:HP lijkt de A.I. het altijd op te geven bij de laatste paar kilometers, tenzij ze voor je rijden
A.I is zo gemaakt dat het hoe je ook rijd een beetje spannend is. Dus idd forse catch-up. Maar dat houd het wel lekker spectaculair, ik vind het zelf wel bij dit soort games passen
Misschien weet je het al, maar je kunt de motor wel degelijk uit zetten door gewoon stil te gaan staan en het linker pookje van je controller in te drukken
gisteren voor het eerst ECHT even online gespeeld. Superhectisch en erg cool. Zonde dat ik zo laat aanhaak... verder nog wat tijden verbeterd, ook van Lequero al zijn Lequero's tijden op de interceptor events vrij bizar doorgaans
kunnen jullie mij toevoegen: s7 emilio ben wel benieuwd hoe mijn tijden vergeleken met die van jullie zijn. mensen in mijn lijst zijn niet meer echt actief.