[XOne] Need for speed: Hot Pursuit

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 15 jun 2010.

  1. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    ik zag het ja! thankS!
     
  2. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Kan iemand met de armed & dangerous DLC me vertellen of er genoeg mensen online zijn in die twee gamemodes?
     
  3. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb dit spel ook sinds koninginnedag voor 11 euro nieuw en zou hier ook graag een antwoord op willen \o/
     
  4. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Waar? :D
     
  5. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Bij een kraampje hier in mijn stad _O_

    Was ook nog Medal of Honor Limited edition beschikbaar voor 12 euro

    Allemaal met de officiële Microsoft seal
     
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Oh, crap. Daar heb ik niks aan. :+
    Oh well...heb toch nog genoeg games liggen. Misschien dus maar beter dat ik er niks aan heb. :p

    Begin wel echt steeds meer in te krijgen in deze.
     
  7. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    Je moet hem gewoon kopen man. Spel is super.

    vind hem net zo vermakelijk Als Blur.
     
  8. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Ligt het aan mij of zijn er weinig spelers online?
    NAT is open
     
  9. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Wat the fuck is dat met die Autolog? Ik heb net iets van 3 a 4 races kunnen doen en toen was Autolog nog online, en nu wat ik ook probeer..ik krijg Autolog gewoon niet online, ik probeer te connecten maar hij doet het gewoon niet....

    En nu lees ik op andere forums hetzelfde probleem..je moet dan schijnbaar Live op en af gaan..en dan kun je weer connecten, wtf is dat voor triest gedoe?
     
    Laatst bewerkt: 1 mei 2011
  10. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Geen problemen met Autolog hier..
     
  11. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Helemaal nooit? Want ik heb de game nog maar net en het gaat gelijk mis na een paar races en ik ben niet de enige...vaag hoor.

    Ik heb nu al heel wat races gedaan en dat is ook precies het enige wat ze zijn, races. Maar wanneer komen nou die races dat ik moet weg zien te komen van de cops en andersom?
     
  12. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb de game sinds gisterenmiddag en nog geen 1x problemen gehad. Hij maakt verbinding met de Autolog servers en na 1 seconde zegt hij :

    Verbonden met Autolog Servers.
     
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Hmmmm ok...nou ja, misschien had ik gewoon pech. Trouwens wat is dat voor onzin met die handmatige update? Ik probeerde net een vriend te joinen, nou mooi niet dus. Kreeg alleen maar 'Incompatible version...' ongein errors. Dus ik google raadplegen, blijk je dus op de marketplace zelf nog een update te moeten downloaden voor NFS. Slordig gedoe allemaal.
     
  14. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Daar kwam ik ook achter , niet gisteren maar een tijdje geleden zat ik eens te bladeren en zag een bestand 1.2 update, toen dacht ik van, als ik NFS Hot Pursuit heb moet ik die downloaden
     
  15. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Bij mij gaat autolog ook regelmatig de mist in. En ja, online is het niet zo druk, maar het wordt wel degelijk gespeeld en een volle game vinden lukt meestal wel.
     
  16. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Echt een vette game, vooral als je met 250+ aan het racen bent gaat het echt té snel. Kan dan niet meer in het donker een auto ontwijken, ik zie 'm gewoon te laat aankomen.

    Overigens zijn de missies soms wel luck based of niet? Ik probeerde steeds zo'n enforcer missie dat ik 1 iemand moest arresteren, stuk of 6 keer geprobeerd. Probeer ik het vandaag weer, in 1 keer gelukt omdat ie nu opeens tegen de railing botste en ik 'm in kon rekenen. Foutje van het spel?
     
  17. titan1980

    titan1980 Bruce Springsteen

    Berichten:
    1.304
    Leuk Bevonden:
    33
    hele vette game, ben helemaal niet zo'n race gek maar deze game is vet \o/
     
  18. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik begin er wel moe van te worden nu. Speel ik verdomme nu even Hot Pursuit en weer na een paar potjes word ik van autolog geflikkerd. Het is nu gewoon elke keer constant raak na een paar potjes :confused:
     
  19. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
    Net als met de tijdritten.... De ene keer kom je 20 auto's tegen die naast elkaar rijden de andere x geen.

    Had er ook last van maar nu niet meer. Je kan als je online wilt spelen maar beter zorgen dat je vrienden hebt met de game. Interceptor spelen bijvoorbeeld duurt vaak een eeuwigheid eer je iemand hebt gevonden.

    Moet nu nog 2 achievements en dan heb ik ze allemaal ( behalve van de lambo en porsche pack).

    Mijn god wat was de rapid response met de gumpert een pain in the ass.. 72 attempts =(
     
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556

    Ik speel eerst de hele tijd career mode om te levellen en dingen te unlocken, maar ik heb begrepen dat als ik bepaalde tijden inhaal van vrienden, die ook worden onthouden als ik ineens gedisconnect word van autolog, gelukkig maaar.
     

Deel Deze Pagina