[XOne] Need for speed: Hot Pursuit

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 15 jun 2010.

  1. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Ik vraag me nog steeds af of er mensen online nog de armed and dangerous pack spelen. Ik heb straks alle achievs behalve het drietal van die pack...
     
  2. DLERIA

    DLERIA Active Member

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    1
    vraag ik me ook af, zit er over te denken om die aan te schaffen maar al word het weinig gespeeld heeft het niet veel zin..
     
  3. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    woooow de interceptor: Take Down Notice even gehaald op 20 seconden! Snelste FL tijd was die van Lequero met 1:25 :D
     
  4. Leip0079

    Leip0079 Active Member

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren gekocht en ik vind hem geweldig!

    Heb met de meeste missies niet veel moeite maar met de missies als je de muur raakt dat je 2 sec straftijd krijgt en met een botsing 3 sec. daar heb ik wat meer moeite mee
     
  5. tracks789

    tracks789 Active Member

    Berichten:
    377
    Leuk Bevonden:
    0
    vind dat ook moeilijke missies omdat je vaak met auto's met achterwiel aandrijving rijd
     
  6. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ben de hele middag al bezig met de game, alleen maar singleplayer, echt een heerlijke game. Supernice snelheidsgevoel en het speelt gewoon toppie.

    Ik heb alleen een vraagje...

    Ik ben 'Shock & Awe' aan het spelen nu, ik moet de race gewoon halen en het overleven van de cops. Maar hoe lang duurt die race wel niet? En moet je de andere autos eerst uitschakelen en ook de cops? Volgens mij zit er geen finish aan deze race toch?



    Nevermind...net nadat ik dit gepost had, haalde ik de race.
     
    Laatst bewerkt: 29 mei 2011
  7. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    NFS games beginnen weer nice teworden, dus wil er weer is een gaan aanschaffen :)
    Wat raden jullie mij aan? HP of Shift2 [als je tijd over hebt, kan dr dan een motivatie bij]
     
  8. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Je zegt "NFS games beginnen nice te worden" maar Shift 2 is geen NFS game, niet uit die serie in elk geval. Er staat ook geen nfs in de titel.

    Welke je kan worden aangeraden is vrij simpel:
    - volledig arcade? : NFS Hot Pursuit
    - Sim racer met een vleugje arcade: Shift 2
     
  9. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Ik heb over allebei een review geschreven. Zie de mainpage. In het kort, Hot Pursuit vind ik veeeel beter.
     
  10. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    Zou zeker voor Hot pursuit gaan. Ik vond Shift 2 zwaar tegenvallend op de 360. Graphics zijn maar wazig en de handling is ook vaag.

    Hot pursuit is gewoon disk erin en de actie spat van je scherm.

    ben wel benieuwd naar de nieuwe NFS die in november komt. komende e3 eerste gameplaybeelden als t goed is.
     
  11. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Hot pursuit is een geweldig spel. Maar mijn probleem aan de NFS serie is dat de delen elkaar te snel opvolgen. Eerst shift, november weer een nieuwe. Ik vind dat racespellen voor langere tijd gespeeld moeten worden (ben nog uit de tijd van PGR2....). Zeker dit deel heeft alles in zich voor een lange levensduur. Heb nu de single player niet eens uitgespeeld (door weinig tijd en een wat mij betreft eindeloze single player career). En dan is er dadelijk weer een nieuw deel...
     
  12. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Okee thanks allemaal dan ga ik van de week even HP ergens halen :)
    @sen thanks had wat aan de reviews:thumbs:

    Dit was toch het commentaar op nfs, dat er teveel games uitkwamen en dat in de ogen van vele de kwaliteit ervan afhaalde en dat je games niet uit kon spelen.
    Hier ben ik het ook mee eens!! Maarja moneymoneymoney...
     
  13. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    je bent natuurlijk niet verplicht om een nieuw deel te kopen he.

    Shift en NFS staan los van elkaar, dus in principe komt de nieuwe NFS een jaar na Hot pursuit.

    En die career van Hot pursuit is makkelijk uit te spelen hoor. Als je dat niet voor elkaar krijgt een half jaar na de release heb je echt heel weinig tijd ;)
     
  14. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
    Correctie ;)
     
  15. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    haha, ja er zijn ook wel momenten geweest dat ik bepaalde hot pursuits niet kon halen.

    Wat ik met dit spel heb gemerkt is dat je echt steeds veel sneller wordt naarmate je de bepaalde drifttechnieken doorkrijgt. Bijvoorbeeld driften met alleen het gas ipv de rem scheelt je al zo een paar secondes. Verder schelen de meeste shortcuts ook wel veel tijd.
     
  16. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Die pursuits haal ik uiteindelijk wel maar sommige tijdritten op goud zijn echt lastig! Ook als ik de tijden van Peter OTH en Lequero bekijk die zitten soms ook maar net onder de goud-tijd.

    De previews met cop-cars vind ik drama. Ik wil geen strafpunten voor het raken van verkeer/omgeving.

    Verder een goed eind op weg met de sp. Maar race is in de mp helemaal leeg en wil dit spel toch zoveel mogelijk compleet proberen te krijgen. Zonde
     
  17. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Toch een beetje raar dat zoveel mensen Shift 2 en Hot Pursuit vergelijken. De een is een circuit racer, de ander een freeroam racer met politie... Als je de een niks vind, koop je de ander gewoon! Ik ben een fan van bijna alle racegames, dus ik vind ze allebei top!

    Misschien dat de laatste zin hierboven ook de oorzaak is dat ik absoluut geen (grote) problemen gehad heb om alles op goud te halen :+.
    Ik heb eigenlijk ook wel weer zin om HP te spelen, om weer wat tijden te verbeteren (poging tot :9), maar te veel games, te weinig tijd :mad:
     
  18. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Shift 2 en Hot Pursuit vergelijk ik niet. Maar het zijn wel beide games onder de NFS vlag. En er zijn een groot aantal racers die direct de overstap maken als de volgende van een van de games uit is.

    Precies, dat bedoel ik.

    Verder is het tot nu toe niet moeilijk om alles op goud te halen.
     
  19. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    voeg me maar toe anders, altijd leuk om meer tijden te zien :)
     
  20. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    zal ik doen, ben sowieso van plan NFS iets vaker te spelen.
     

Deel Deze Pagina