wil iemand mij eens een lijst posten van de achievements die je zonder DLC kan halen? Xbox360achievements.org lijkt zichzelf tegen te spreken.... (of ik ben gek )
Als iemand trouwens wat Achievements wil halen online, laat het dan even weten. Ik wil deze ook op 1000G halen. Trouwens zeeeeeeeeeeeeeeeer vette game! Ik had de LE laatst opgepikt voor een prikkie en stom dat ik deze totaal heb gemist. Het is gewoon Burnout, maar dan met "Real Cars"! *) Ik had het natuurlijk kunnen weten als het van Criterion komt en deed me op een of andere manier een beetje denken aan de beste Burnout ooit, namelijk Burnout 3: Takedown. Maar ik dacht weer zo'n NfS Game... totaal verkeerd gedacht. P.S. De muziek vind ik ook goed en de eerste track die bij mij voorbij kwam was die van deadmau5!
dat is te laat. Ff tegen Lethal geraced.... ik heb natuurlijk gewonnen (@ Lethal: ga ik mijn zoon nu echt naar bed brengen )
Hehe, ja laten we het er maar bij houden dat jij gewonnen hebt anders moet je je ego weer laten uitdeuken. Ja, is goed... 'till next time!
Iemand zin in een race of interceptor (ik moet nog een paar achievements) voeg me dan maar toe: Leip0079
Helemaal met je eens! De singleplayer moest ik gewoon helemaal voltooien, wat ook gelukt is. Helaas was er daarna voor mij niks meer aan te beleven, wat valt er nog te halen als alles gehaald is? Maar dat komt ook omdat ik alleen offline game.
zeker een vette game, maar na 30 uur was ik het helemaal zat het gaat wel sneller vervelen als andere racegames in het genre zoals bv burnout
Moet iemand ook nog de Most Wanted achievements ( 5 als cop en 5 als racer ). Voeg me ff toe op xboxlive; Leip0079