1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Need for speed: Hot Pursuit

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 15 jun 2010.

  1. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Er zijn genoeg mensen online , je vind altijd wel snel een lobby \o/
     
  2. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Zo. Eindelijk gekocht. En wat een game. :D Was totaal niet nodig geweest om hierover te twijfelen _O_
    En, hey. Een photomode. :+
    [​IMG]

    Weet iemand of dat Autolog ook cross-platform werkt? (ik heb nog niet gekeken of je handmatig friends kunt invullen of dat ie automatisch van je friendslist snoept)
     
  3. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    Volgens mij is het qua tijden niet crossplatform idd.

    Je kunt overigens wel op youtube een hoop tijden vergelijken. zitten bizar snelle gasten tussen.

    Maar jij staat in mijn lijst dus zal af en toe weer eens inchecken om te kijken of je iets van me hebt kunnen breken. :)
     
  4. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik heb de game op de PC. O-) Daarom hoopte ik ook dat NFS een aparte friendslist voor Autolog zou hanteren. Een die cross platform zou werken (bv toevoegen via je EA id). Jammer.

    Ik had gisteren ook 2 races/time trial dingen opgenomen voor het screenshots topic. Post ik ze nu ik er toch ben ook maar gelijk hier. :p



    Dat stuk waar ik rond 1:50 die tunnel uitkom _O_ Mooie game...
     
  5. Leip0079

    Leip0079 Active Member

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie kan mij helpen met het halen van nog 3 online achievements van de Armed & Dangerous DLC. Voeg me ff toe op Xbox (Leip0079) of stuur me een PM

    thanks alvast!
     
  6. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    ah ok.

    ik heb hem origineel op de 360 en een probeerversie op de pc.

    Op de pc rijdt het trouwens wel preciezer door de hogere framerate.

    mijn tijd op die track van die Carrera gt is 2.07:59.
     
  7. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik ben er nog niet helemaal uit of autolog awesome of kut is. :+ Ik kom bijna niet meer verder in de career doordat ik de hele tijd oude events opnieuw ben het doen om maar mijn tijd te verbeteren. 8)
    Maar het gaat zo heerlijk gemakkelijk. Met de druk van een knop wordt je in de race gegooid om de tijd van je friend(s) te verbeteren. Té gemakkelijk bijna... :p

    Nog maar wat lelijke photomode plaatjes. Ingame ziet het er mooier uit =(

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  8. Leip0079

    Leip0079 Active Member

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog steeds hulp gezocht voor de Armed & Dangerous (online achievements)

    WIE O WIE????
     
  9. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    nice pictures. Die witte GT3RS is mooi.


    Tja autolog. vind het wel een leuke feature. Wat ik alleen toch jammer vind is dat je geen globalrankings kan bekijken. Merkte toch al dat mensen uit mijn lijst minder fanatiek waren dan ik zelf dus dan bloed het na een tijdje toch een beetje dood.
     
  10. Leip0079

    Leip0079 Active Member

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    0
    nice bijna alle achievements gehaald...

    Nog maar 2 :D
     
  11. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Als mensen nog vrienden zoeken, voeg me maar toe.
    Tof spelletje btw.
     
  12. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Wel gave foto's Dulle, die wil ik wel als desktop afbeelding gebruiken. Keep them coming!:thumbs:
     
  13. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    [​IMG]

    Audi R8 Spyder 5.2 FSI quattro, whooooooooooo. _O_
     
  14. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Hell of a shot!!! Sexy hoor:thumbs::cool:
     
  15. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Sinds gister ook met deze game bezig. Best vermakelijk, typisch NfS met een Criterion sausje (rubber banding). Dat laatste is dat ook mijn grote minpunt. Hoe slecht of goed ik ook rijd boeit niet, soms rijd je slecht en haal je ze zo in, andere keer rijd je foutloos en krijg je ze maar niet ingehaald. Of ik rustig door de bocht ga, of driftend, veelal driften ze me keihard eruit in de bocht en moet ik het van de rechte stukken hebben. :confused: Lijkt wel of ze superspeed in de bochten hebben. Na een aantal races ben ik er dan ook weer even klaar mee. Ik wil eerlijke races, niet zogenaamde spektakel races.
     
  16. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit was voor mij misschien wel dé game van december 2010, wat heb ik hier veel tijd in gestoken voor de 1000 GS. Sommige missies waren echt frustrerend moeilijk (snachts rijden). Maar toch, geweldige NFS game. Het is ook nog steeds mijn all time favo NFS.. En ja ik ben een NFS speler van het eerste uur, ik heb NFS 1 t/m 3 ook veel gespeeld. Meestal is 't dan door een vertroebeling van nostalgie dat je de oudere games toch beter vind, zelf vind ik dit gewoon de beste.

    Minpuntje is idd rubber band ai, en zelf vond ik wel dat er iets meer exotische stukjes in mochten. Maar verder, geweldig werk!
     
  17. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.854
    Leuk Bevonden:
    2.051
    Gisteren gekocht voor 15 euro, vanavond even half uurtje gespeeld, tot de autolog eruit vloog en niet meer wilde connecten.

    Leuke game, maar de rubberbanding is idd een beetje zonde. Ben nog heel erg in het begin dus moet nog heel veel ontdekken.
     

Deel Deze Pagina