1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Need for speed: Hot Pursuit

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 15 jun 2010.

  1. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Dat is de grootste onzin... Liefhebber of niet, als iemand een auto niet mooi vind, vind diegene hem gewoon niet mooi, dat heet smaak!

    @Hierboven:

    Jij snapt het, geef mij de oude vertrouwde versie van de GT500 maar :+. Eleanor!
     
    Laatst bewerkt: 18 aug 2010
  2. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    jah echt he en dan zitten mensen over de games van nu nog te zeuren dat de graphics lelijk zijn omdat bijvoorbeeld de boompjes er wat te pixelachtig uit zien :+
     
  3. Erwin van..

    Erwin van.. PSN: F1anatic

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    6
    Ja joo zeiker hou je altijd, maar ik denk dat Hot Pursuit een top 10 game wordt! en zeker de nummer 1 van de Need for Speed series. Of heb ik geen gelijk?
     
  4. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    De tijd zal het leren..

    Als het spelplezier net zo groot is als de gelijknamige voorgangers dan komt het wel goed :)
     
  5. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Ik moet zeggen dat ik ben geprikkeld. De eerste NFS die dat doet sinds Most Wanted!
     
  6. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond shift in veel opzichten ook een goede game hoor..mits je de instellingen aanpast voor de besturing , want dat was standaard echt drama.
     
  7. BradMorefield

    BradMorefield Henk, BAM

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah, nfs games zijn de shit. daar heb ik een aantal van helemaal kapot gespeeld.
     
  8. Remco

    Remco Guest

    Shift was wel goed, maar geen NFS game, veel te Forza-achtig. Dit is hoe het hoort te zijn. Kom maar op, hier heb ik echt zin in!
     
  9. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Idd, daarom ben ik blij dat deze er echt weer lekker 'arcade' uit ziet wat de gameplay trailers betreft :+
     
  10. Erwin van..

    Erwin van.. PSN: F1anatic

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    6
    Ja precies, Need for Speed: Pro Street en Shift zijn eigenlijk wel de slechtste van NFS of zijn we het niet gewend met circuits.. laat NFS maar gewoon lekker straatracejes maken!
     
  11. jasper15

    jasper15 Active Member

    Berichten:
    739
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind de 8C ook de beste in de limited editie. Maar volgens mij zijn alle auto's die genoemd worden in de trailer (behalve de 8C en de GT500) gewoon te unlocken in het spel. Alleen met de limited editie heb je ze meteen al tot je beschikking. Als je kijkt in de trailer heb je dat lijstje van wagens en daar staat oven aan 'Early Acces' geloof ik.
    Maar ik denk dat ik toch de normale versie koop. Misschien komt de limited editie wel op marketplace. En als ik het zo zie, zitten er ook hele andere leuke auto's in zoals de SLS AMG.
    Maar ik wil mij een beetje een zelf dwingen om hier niet te veel te kijken. Als ik de game eindelijk heb wil ik zo veel mogelijk verrast worden door alles.
     
  12. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Mooie omgeving en Nacht races:

    [VIDEO]4708[/VIDEO]
     
  13. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Waarom kan de Porsche doorrijden nadat hij door een spikestrip is gereden?
     
  14. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
    People with relationships are advised against the playing of this game

    Lol!
     
  15. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Snap nog steeds niet waarom die knakkers hebben gezegd dat ze stekker uit NfS hebben getrokken, terwijl ze gewoon doodleuk doorgingen.
    En "back to the roots" gaat ze nooit lukken, dat zeggen ze ook al de nodige jaren achter elkaar. Zou haast geneigd zijn om ervan uit te gaan dat het tegenovergestelde van wat ze zeggen waar is.
    Anyway, ben benieuwd wat ze ervan gaan maken. Ze hebben best leuke games in de reeks (ook van de laatste jaren), maar bij deze twijfel ik nogal.

    @Chrizzle: Dat vroeg ik me ook af.
    Na het zien van de trailer werd ik nog kouder. Race wordt constant onderbroken. Overdreven veel actie in de game stoppen, in de hoop het daarmee spectaculair te maken. Beuken ala Burnout (in Burnout was het tof, maar in NfS hoeft het niet zo). Laat ze tegen de tijd maar eens met een demo komen, wellicht dat de game me dan toch aangenaam weet te verrassen.
     
    Laatst bewerkt: 21 aug 2010
  16. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Als je goed kijkt wordt op dat moment een ander filmpje gestart. Kijk maar naar de omgeving, hoe het verandert.
     
  17. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    Ik word ook steeds minder enthousiast. in alle gameplay filmpjes lijken de auto's haast op een outrun-achtige manier door de bocht te driften....
     
  18. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Dat klopt, maar als je goed kijkt (:+) dan rijdt hij door de spikestrip, hij draait rond, hij stopt, en dan rijdt hij weer verder en DAN begint het volgende filmpje.
     
  19. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
  20. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Heh bah, ik vroeg me net ineens af of er wel een dashboard camera in het spel zat... Niet dus :mad:. Een redelijk grote tegenvaller voor mij, maar met de bumper camera komt het ook wel goed :+
     

Deel Deze Pagina