Dit spel houd ik echt goed in de gaten, ik ben echt benieuwd waar dit heen gaat. Need foor speed is voor mij nog altijd dé arcade racer, het spel van de super sport wagens, de lambo diablo sv etc. De heerlijke exotische tracks, de eenvoud en daarom juist snel op te pakken potjes. Dat het een open wereld is vind ik niet leuk, de vergelijkingen met burnout vind ik ook muaa. Ik hoop dat het nog wat gaat worden
Get your facts right. die porsche wordt ondersteund door electrische motoren, Maar heeft ook gewoon een V8. http://www.autoblog.nl/archive/2010/07/28/groen-licht-voor-de-porsche-918-spyder http://www.autoblog.nl/archive/2010/08/14/porsche-918-spyder-rijdt-rond-en-maakt-geluid-videos Demo dus 26 oktober. Ik vind het het op het oog allemaal te makkelijk eruit zien.
Wel een titel die een hoog fun gehalte kan hebben. Maar aan de andere kan er ook veel te veel aan verknutselt zijn t.o.v. het origineel. Wel reuze benieuwd naar de demo
Open wereld gaat altijd ten koste van de graphix, als je alleen maar 1 track hebt hoeft de CPU alleen dat te laden. In NFS hoor je gewoon te kiezen voor de track zoals de naam "Palm Beach Springs " oid, en een auto en daar dan te racen. niet dat je weer rond moet rijden om te kijken waar je missie is etc, maarja ik wil niet te snel veroordelen voor ik een oordeel heb kunnen vormen. Goed dat er een demo is!
Jammer dat je alleen op dat woordje wilt in gaan Er is een demo aangekondigd, en de demo komt in oktober op Xboxlive
Ah never mind, ik dacht dat je het wel wist. Één blz terug, hier heeft Dulle het aangekondigd. FF op de PNG klikken
Zoals ik al zei Need for Speed kan het beter bij echte straatraces houden... dat circuit (gesloten races) moeten ze maar voor iemand anders houden! hoop dat dit wat wordt!
'k kijk uit naar de demo! Shift vond ik dus echt waardeloos voor wat betreft de besturing van de wagens... je stuitert maar over dat circuit... Carbon vond ik de besturing dus wel lekker. Hoop dat qua besturing het dus daar naar neigt en niet dat ik met een knik op de stick achterstevoren sta. Ennuh deze game heeft meen ik toch maar 1 doel: je moet ontkomen aan de smeris, of je moet de bad-guy pakken?? Of zit hier nou nog een verhaallijn in??
me too, als ik aan Need for Speed denk, denk ik gelijk aan een open wereld, bij Need for Speed: Pro Street baalde ik echt dat het geen open wereld was! en dat het alleen circuit was.
De doorbraak van NFS was dus als een echte arcade racer. Je selecteerde een exotische track en je pakte een supercar om vervolgens te racen. De eerste 5 of 6?? Weet het niet meer precies, NFS games waren zo. En zo hoort het. Daarna kwam dat hele tuning en gangster gebeuren, en niet veel later ineens realistische NFS games. Ik hoop echt dat NFS nu op de juiste manier naar de roots gaat. En dat de open wereld niet ten koste gaat van exotische gebieden of magere graphix. Sowieso wil ik geen groot gebied in een stad of industrie terrein