1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

need for speed hp2 meningen...

Discussie in 'Algemeen' gestart door Appie77, 13 okt 2002.

1. HAWKEYE

HAWKEYE Regular dude...

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de PC demo geïnstalleerd en dit is precies wat ik bedoel...

De replay is niet a la Sega GT2002 of MotoGP met camera's aan de zijkant zoals op TV bij een wedstrijd... Het is alleen een replay van hoe jij het speelt met zeg maar de views die je in het spel hebt...

Is dit ook zo bij de XBOX versie?

2. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat klopt inderdaad

3. HAWKEYE

HAWKEYE Regular dude...

Leuk Bevonden:
    0
    Vind ik erg vreemd... NFS is daar een kei in... NFS1 t/m NFS5 had het.. waarom nu niet meer???

4. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
  5. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    Gamequest (ja dat idiote blad) geeft het een 9!
    Ze komen met goede argumenten! Enige minpunt is dat de framerate af en toe in zakt, maar dat is ook bij halo dus....

ik zit wel op dit spel te w88, echt super leuk spel lijkt het me, vooral voor meerdere spelers.
    ik heb 'em trouwens toch al gekocht bij mijn xbm abbo. dus kan niet meer terug... :D

6. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ehm de Xbox of PS2 versie? Zit heel verschil in, PS2 versie werd ontwikkeld door een ander bedrijf.. (en is beter)

7. Angelfire

Angelfire 360'ed

Leuk Bevonden:
    0
    Avg Ratio: 74%

Vind ik niet echt slecht te noemen , geen topper dat niet. Maar ik heb de gehele NFS altijd al sterk gevonden ( op motorcity na dan ), dus zal ik me gene buil vallen aan HP2.

8. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    De Xbox versie, dat was het 1ste waar ik naar keek namelijk... maar ik geloof voor geen meter dat er zoveel verschil in de verschillende versies zit.

9. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb hem binnen, best lache spelletje, valt best mee hoe slecht die is.

10. the_smell

the_smell member of xboxelite

Leuk Bevonden:
    0
    valt best mee????? Is het een goede spel??

11. Elite_Force

Elite_Force ...

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het spel ook net binnen, hij is dus verkrijgbaar in de winkel... Heb hem nog niet kunnen spelen, maar ik laat z.s.m. weten hoe het spel is, heb vanavond helaas erg weinig tijd... Maar het is al geweldig dat de game is verschenen, want eigenlijk zou het spel pas eind deze week verkrijgbaar zijn... :)

12. HAWKEYE

HAWKEYE Regular dude...

Leuk Bevonden:
    0
    Ik koop hem niet... ben een echte race fan... maar wil toch minimaal een cewle replay hebben... om te kijken hoe de actie was...

13. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Ik reken op je kleine verslagje.:)

14. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Goed, ik weet niet, ik vind het wel een leuk spel. Heb nog weinig echte minpuntjes ontdekt behalve soms wat lage framerate als je slipt (wat wel irritant is aangezien je op dat moment juist je auto onder controle moet kunnen hebben).

Dan heb je nog de 'standaard' irriteringen : Enig contact met andere auto's is vaak fataal en pleurt je vanaf plek 1 terug naar 8 (ja 8 auto's).

15. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik zit nu overigens op ongeveer 1/4 van het gehele spel, morgen weer ff verder.

Auto's en banen unlock je door ze te 'kopen'. je krijgt punten voor behaalde races en daarmee kan je dus zelf kiezen welke auto's je koopt (zo kan je dus al vrij snel de snelste auto's kopen : Murcielago, McLaren F1, F50 etc) en welke banen je unlockt.

16. macouno

macouno discombobulated

Leuk Bevonden:
    0
    hmmm... ik ben toch al effe nfs fan op pc... en had eigenlijk al op het moment dat ik de xbox kocht het idee om deze als hij uit is ook meteen aan te schaffen.

En inderdaad gewoon als lekker tussendoor spelleke... effe trackje racen.

De reviews zijn misschien wat minder maar ik koop hem toch echt hoor. En als hij nu ook al in de winkels ligt... joepie ;) ik happy
    Maar eerst nog wat verder komen in Quantum Redshift hehe

17. ErectionJackson

ErectionJackson Don Bensoni

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb m gister ook gehaald en ik vind het echt een superspel! :D Alleen balen dat er geen cheats bekend zijn, want ik wil die F50 hebben (80.000 punten :mad: )

18. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Muhaha kom op zeg, betaal je 70 pleuro (155 gulden) voor een spel, gaattie cheats gebruiken. Die punten heb je sowieso vrij snel bijelkaar gesprokkeld in de CHampionship mode, eitjebakkie

Sowieso heb ik het nooit zo op die ultra snelle bakken, dan koop ik liever die murcielago, of de mercedes cl55amg..

19. ErectionJackson

ErectionJackson Don Bensoni

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil gewoon direct die f50 hebben :D

20. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Dan ben jij zeker zo'n mannetje dat dan volgende week zegt dat het een slecht spel is :)

Deel Deze Pagina