1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

need for speed hp2 meningen...

Discussie in 'Algemeen' gestart door Appie77, 13 okt 2002.

1. Elite_Force

Elite_Force ...

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Need For Speed Hot Pursuit 2 uitgebreid uitgeprobeerd... en het spel teruggebracht plus ingeruild voor Sega Soccer Slam... Ik vind Need For Speed Hot Pursuit 2 op de Xbox een redelijk spel, alleen die framerate-dalingen zijn gewoon ronduit klote... Zonde, want de spelopzet is op zich niet zo slecht, hoewel alle NFS-games op elkaar lijken... Ik heb uiteindelijk besloten het spel te ruilen... Tot mijn spijt moet ik bekennen dat de PS2-versie wat betreft de framerate stukken beter is, wat dat betreft hebben de Amerikaanse reviewers van onder andere IGN e.a. helemaal gelijk... Toch is NFS HP2 geen slecht spel, ik benadruk dat... Maar ik ben van mening dat de Xbox genoeg kracht in huis heeft om een racespel te kunnen draaien zonder framerate issues, ik kan me persoonlijk daar echter niet overheen zetten, vandaar dat ik het spel geruild heb... Misschien draait Colin McRae Rally 3 beter op de Xbox... En het is mogelijk om een racegame goed te laten draaien op de Xbox, kijk maar naar Rallisport Challenge en Moto GP... Volgens mij had men NFS HP2 op de Xbox wat later uit moeten brengen, en goed moeten sleutelen aan de game-engine die qua framerate dus blijkbaar wat mankeert... :confused:

2. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    PS2 game is ontwikkeld door een ander team, dan duidelijk meer aandacht heeft besteed aan het geheel dan het team dat de Xbox versie heeft gedaan...

3. Elite_Force

Elite_Force ...

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat is mij ook duidelijk... Ik moet zeggen dat ik het jammer vind, ik houd wel van racegames... :)

4. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    komt omdat de ps2 versie ook beter is, omdat et door een ander capabeler team is gemaakt.

xbox en pc hebben een ruk team gekregen.

5. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    w8 op sega gt zou ik zeggen.

6. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    SEGA GT is ook niet zo heeel erg bijzonder.

7. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Maar wel geinig, ik wacht alleen wel tot iedereen zo'n schijfje van die aanbiedingxbox weg doet.:9

8. Elite_Force

Elite_Force ...

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de eerste Sega GT op de Dreamcast, geinig spel, maar niet erg bijzonder... Het meest bijzondere zijn nog de graphics (voor die tijd). Ik kijk erg de kat uit de boom of ik (de tweede) Sega GT op de Xbox wel zal aanschaffen... Wat zou het meer te bieden hebben, vraag ik me af...

9. Angelfire

Angelfire 360'ed

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vanmiddag NFS Hp2 gekocht bij de FRS. Heb er tot nu toe nog maar een uur mee gespeeld, maar als je de vorige NFS spellen goed vond, zul je deze ook zeker goed vinden.

Al is het nog iets te voorbarig om dat nu al te zeggen, maar tot nu toe vind ik het nog niet tegenvallen.

10. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    sjah...als die lekker rijdt vind ik de modelletjes ouder laten worden in strakke graphics al een leuk gegeven. Nogmaals, met al de uberkoele games op het moment heeft ie geen prioriteit.
    Sowieso, CMR3 meer mijn spelletje.

11. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb NFS besteld bij XBM, hoe lang zal het duren voordat ik het spel thuis gestuurd krijg?

12. Koen14

Koen14 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is een moeilijke keus voor mij: Ik wil, naast een paar andere game die ik dit jaar nog ga kopen, nog een racespel gaan kopen. ik twijfel tussen nfs hp2, cmr3 en sega gt 2002. Dan is cmr3 toch de beste keus denk ik he?

13. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
  14. ErectionJackson

ErectionJackson Don Bensoni

Leuk Bevonden:
    0
    Waar slaat dit nou weer op? Ik vind het een gaaf spel, maar het is toch niet raar als ik eerst gewoon ff de auto's en tracks uit wil proberen voordat ik aan een championship oid begin? Inmiddels heb ik de championship bijna af en een kwart van de HP mode ook, maar nog steeds zou ik gewoon ff in een single race met een F50 willen knallen :D

15. Celtic-X

Celtic-X Royal Dutch

Leuk Bevonden:
    1
    Kom op zeg, het geeft toch sowieso veel meer voldoening als je je auto's met pijn, bloed en zweet bij elkaar verzameld....

16. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Hmm het schijnt dat je na die tree's NOG meer krijgt (zit er onder ofzo). Weet alleen neit zeker of dat ook zo is op de Xbox versie :)

17. Chrisvr2000

Chrisvr2000 Gamer P.S.

Leuk Bevonden:
    0
    binnen vier weken na betaling zeggen ze.....

18. shd

shd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de versie van de xbox en ps2 naast elkaar gespeeld en heb de xbox versie laten liggen.
    De graphics lopen op de xbox niet mooi vloeiend en er is weinig spanning te beleven, dit in tegenstelling tot de ps2 versie.
    Gewoon jammer maar helaas een gemiste kans.
    CMR wordt het voor mij op de XBOX.

19. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
  20. shd

shd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Na ja voor 55 euro bij media markt kon ik hem toch niet laten liggen als race fan.

Deel Deze Pagina