NFS 2, 3 en 4 grijsgespeeld. Underground 2 ook wel redelijk maar dat was al minder. Most Wanted op de Xbox 1 vond ik best tof, maar niet als NFS. Zelfde geld voor de laatste Hot Pursuit. Ik pleit voor een reboot van de serie, recht toe recht aan racen, desnoods als budgettitel!
Ziet er tof uit, al zou ik wel wat meer hoogte van de game play willen krijgen. Deze trailer was voor 95% replay beelden.
Ik snap eigenlijk niet waarom ze hem Most Wanted noemen als hij ook maar 0,0 met het origineel deelt. Voeg dan tenminste nog tuning toe.
Je wilt met een bolide die standaard al 300 km/h gaat nog tuning uitvoeren? Dan blijft er weinig realisme over als je met 470 over het wegdek rijd/vliegt.
Idd, mijn gedachte bij NFS is gwn het tunen, het aanpassen van bumpers en dergelijke. Oldskool memory's zal wel tof zijn!
In dit deel heb ik weer alle vertrouwen. Aanpassen en al die shit zal me een zorg zijn. Gewoon een voertuig selecteren en gaan. Natuurlijk mega arcade, maar zo af en toe moet gamen gewoon fun zijn en niet te omslachtig
Hoop het wel. Burnout Paradise had dacht ik ook een demo. EA kennende kan het wel eens ver na de release zijn. Ben nog wat sceptisch. Het Burnout aspect (game is gemaakt door Criterion en meer Burnout dan NfS) vind ik vet, maar dat ze er een NfS titel opgeplakt hebben maakt me een beetje huiverig.