1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Need For Speed Most Wanted

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 4 jun 2012.

1. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Zojuist de quicklook bekeken en de rubberbanding in deze game lijkt beperkt. Volgens mij is dit een geweldige game online, maar offline is het minder spectaculair. Zie de quicklook.

2. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    rubberbanding valt mee?

Het is in bepaalde races zeer sterk aanwezig. Ze houden gewoon in de finish. Al paar x vanuit kansloze positie alsnog kunnen winnen.

3. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Ik herhaal alleen wat mij in de quiclook opviel. De AI lag een behoorlijk eind achter op Jeff.

4. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Waar is de Ford Focus ST te vinden? Kan dat ding nergens vinden!

5. Stantana

Stantana Wanna play rough?

Leuk Bevonden:
    15
    toch gekocht? :p

6. JoeBarbaroNL

JoeBarbaroNL Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    heb deze tegelijk gekocht met AC3 maar dit is toch wel een toppertje hoor

7. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Enige wat ik wel suf vind tot nu toe is hoe de politie je vrijwel altijd weer weet te vinden. Gisteren ook, lvl 3 ofzo met Notority, ik raak ze kwijt en flink ook. Duik een haven gedeelte in en ga achter een container staan. En ik zie op mijn minimap een blauw pijltje verschijnen die rechtstreeks vervolgens naar mij toe rijd. Egh, hoe weet ie dat ik daar ben?

8. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Ik vind het echt een TOP Spel nog steeds met plezier aan het spelen! \o/Alle Flits Camara's gehad! Nu nog alle auto's zoeken en borden en hekken slopen. :+ En natuurlijk elke race met de auto's nog 1e mee worden. Ik ga proberen voor de (p)1000 punten.

De politie is in dit deel erg slim, je hoeft maar ergens te wachten en men vinden je toch wel. Bij dit spel moet je echt geluk hebben. ;)

9. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Spel is inderdaad top... Mijn kop hangt zowat door heel de stad op billboards, leuk voor mijn vrienden :) Competitief blijf je lekker bezig, sommige races al 20 keer gedaan, wel de bedoeling dat ik eerste blijf op de speedwall natuurlijk }:]

10. Peter OtH

Leuk Bevonden:
    217
    Politie vind ik juist helemaal niet slim. Dat ze je vinden als je wacht lijkt niets te maken te hebben met slimheid. Zodra ze in een bepaalde range van je zitten rijden ze altijd recht op je af. Als je zouden zoeken, dat is slim. Maar ze zoeken niet.
    Nou blijft het verder een tof spel, maar ik had juist graag een slimme politie gezien.

Trouwens, ik heb de limited edition gekocht, wat een miskoop. 7 euro meer betaald en wat krijg je, 2 auto's die de normale versie ook heeft. Alleen heb je ze wat eerder. Oh, en 4 uur lang dubbel xp in MP.. nou poe poe. Jammer dat tijdens het pre-orderen het juist leek dat die auto's echt extra waren en geen early unlock. Maar goed, 7 euro die mij weer even duidelijk maakt dat EA gewoon een onbetrouwbaar bedrijf is.

11. Leis

Leuk Bevonden:
    7
    De politie is niet echt dom hoor, wordt altijd wel een keer of 2 gepakt! Inderdaad, bij de andere Most wanted is de politie veel slimmer.. :+
    Limited Edition stelt inderdaad geen reet voor, als ik dit geweten had dan had ik 'm niet eens gekocht, maar de normale editie gekocht!
    Hoever ben je al met Most Wanted?

12. Peter OtH

Leuk Bevonden:
    217
    Ja, maar gepakt worden wil niet zeggen dat ze slim zijn. Gewoon simpel programmeer lijntje waardoor de AI weet waar je bent. Ik had het slim gevonden als ze op een bepaalde manier een gebied echt afzochten. Nu heb ik het gevoel dat er idd een programmeer lijntje is waardoor de politie automatisch weet waar ik ben zolang ze maar binnen een bepaalde range zijn. Maar goed, de achtervolgingen zijn verder wel vet. Trouwens, gepakt worden heeft verder geen nadeel?

LE is echt prut. Early access en 4 uur dubbel xp.. nou zeg.. wat vet........... Het is idd dat ik hem ook al gekocht had en pas thuis dat in de gaten kreeg. Maar goed, wijze les voor 7 euro. Had het ook kunnen weten met EA.

Ik zit nu op iets van 20%, na iets meer als 2 uur spelen overigens. Vind dat wel snel gaan. Zeker aangezien wat van die 2 uur opgegaan is aan sprongetjes. Maar goed, Horizon lijkt ook in het begin snel te gaan en dan heb je plots een zooi races voor de kiezen. En Paradise ging ook snel in het begin, maar daar het ik ook talloze uren in zitten.

13. Leis

Leuk Bevonden:
    7
    Wellicht in de volgende " Most wanted " game? En nee als je gepakt wordt, gebeurd er niks met je enkel dat je weer weg kan rijden zonder gevolgen. =( Bij eerste deel van Most wanted, had dit wel gevolgen, dan raakte je op een geven moment je auto kwijt en moest je 'm geld neer leggen wilde je er weer mee rijden.
    Snel gaat het zeker, maar je kan vrij rond rijden en leuke achievements halen, daardoor zit er langer speel duur in.
    Ik zit zelf op 58% na dat ik 8 uur gespeeld hebt ongeveer en van 4 " Most wanted " races verwijderd ben. :+

Online vindt ik overigens chaos en niet echt super, had voor mij eruit gemogen.

14. Peter OtH

Leuk Bevonden:
    217
    Ja misschien, zal in ieder geval niet iets zijn wat gepatched wordt. Volgens mij ben ik ook zo'n beetje de enige die daar over klaagt :). Dus inderdaad geen gevolgen, dacht al dat ik gek was. Gevolgen hadden best wel gemogen inderdaad, hoewel, met deze politie....... Maar ja, het had wel nog wat extra spanning gegeven.

Oh, speelduur zelf zal ook wel ok zijn, het lijkt alleen nu snel te gaan. Uiteindelijk gaat ook veel tijd zitten in het verbeteren van tijden en sprongen van anderen. Met Paradise ben ik daar ook uren mee bezig geweest.

Mja race spel zonder online zie je eigenlijk nooit. Zelf nog niet geprobeerd, zal het van de week wel even online spelen.

15. Leis

Leuk Bevonden:
    7
    Gaat lastig worden inderdaad, maar valt ook niet veel te patchen in dit spel. Loopt allemaal soepel en geen bugs tegen of wat dan ook. ;)

Ik wil je graag uitnodigen in mijn friendlist, om je uit te dagen met de tijden. Mocht je dit willen hoor ik het graag. :+

16. Peter OtH

Leuk Bevonden:
    217
    Nee, echt bugs ben ik ook nog niet tegen gekomen. Wat gameplay dingen die ik liever net iets anders had gezien (handrem had van mij iets minder abrupt gemogen, lensflare zou ook iets minder mogen) maar voor de rest is het een strak spel. Dat kun je wel aan Criterion overlaten.

Wat trouwens niet werkt is om eerst NFS Most Wanted spelen om daarna met een opgefokte F40 Forza Horizon te gaan spelen......

Hm, dat ligt eraan. Ben je goed of niet. Niet = goed, dan hoef ik geen tijden van mij te verbeteren ;) Sure dude, ga je gang. Zal hem dan vanavond accepteren.

17. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Sinds ik deze game heb, heb ik Forza Horizon niet meer gespeeld. De fun factor in Most Wanted vind ik wat hoger. Zijn twee compleet verschillende racegames en beide zijn tof, maar Most Wanted geniet op het moment de voorkeur.

18. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    :lol: game maar afgeschreven.

Net even bij de MM gezien hoe een vriend het speelde maar het is 3x niks voor mij.
    - stad oogt sfeerloos
    - gameplay was burnout paradise
    - muziek was matig

Dit is gewoon Burnout Paradise 2.0, heel jammer...
    Need for Speed deed het in 2010 even super maar dit spel zou van mij niet de naam NFS mogen dragen.

Dit is btw wel een interessant topic als je de geschiedenis van NFS weer wilt terug halen:
    http://forum.fok.nl/topic/1890032/1/25

19. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Inderdaad, ben een enorme fan van NFS en Burnout , maar deze NFS vind ik niet echt super.
    Misschien komt dat ook omdat Forza Horizon veel soepeler rijd maar heb ook het gevoel dat vorige games van Criterion.
    Vind het rijden niet lekker en vind de graphics te korrelig.
    Ook vind ik de setting nergens op slaan , zit helemaal geen charisma in het spel wat de vorige Most Wanted wel had.
    De Blacklist en dat je autos in de map moet zoeken vind ik daarvan een grootte minpunt.
    Verder gewoon een redelijke game maar niet echt wat ik van verwachtte.

20. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, dat deel ik ook hoor. Als je gewoon lekker wilt racen dan kan je dit spel zo kopen en dan heb je er plezier mee. Maar als je gaat voor dat "Need for Speed" gevoel. Dan is deze game het gewoon niet.

beetje zoals met de nieuwste Castlevania die eigenlijk geen Castlevania is, maar hier stop ik want dit is té offtopic ;)

Deel Deze Pagina